Tatra 613 v reklame
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
No jo, problém je v tom, že to porovnáváš s prospektovými fotkami trojek z doby, kdy se trojky ještě nevyráběly a jen se horečně fotili ty dva prototypy. Na sériové trojce je ještě nikdy nikdo neviděl... Jestli se nepletu, tak jsou tyto nárazníky ale zmiňovány ještě v katalogu dílů na čtverku z roku 1992...miloš bukáček napísal:Luboš: protože jsem to viděl poprvé,tak jsem hned po návratu domů porovnával fotky trojek s těmito nárazníky a speciály a také se mi zdáli stejné.Rozdíl byl jen,jak správně říkáš v těch otvorech a speciál má vepředu navíc ještě mohutný pás pryže po celé délce středního dílu.
teď si nejsem jistý jestli ten vrak měl oba nárazníky takové,ale vepředu určitě.
Smejo: cz-777 100 655
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Milosi jeste jednou diky.
To Lubos, totiz mne se doma vali vozidlo na rychlou prepravu organu ci tak nejak, no a rad bych vedel jestli tam spetne modry majak dat muzu. Protoze jsem uvazoval co s ni (bracha se rozhodl ze ji uz nechce a tak mi prisla do klina znova). No a napadlo me ze ji dam do puvodniho stavu, kdy slouzila u Zachranne sluzby mesta Prahy. Od syna byvaleho majitele mam slibene nejake fotky a kontakt na spolupracovnika jeho otce, ktery uz dnes neni mezi nami. Tak proto se ptam, jestli jsou zapsany v TP a jak je to tam formulovano. Snad se plan povede a do leta to bude jezdit...
To Lubos, totiz mne se doma vali vozidlo na rychlou prepravu organu ci tak nejak, no a rad bych vedel jestli tam spetne modry majak dat muzu. Protoze jsem uvazoval co s ni (bracha se rozhodl ze ji uz nechce a tak mi prisla do klina znova). No a napadlo me ze ji dam do puvodniho stavu, kdy slouzila u Zachranne sluzby mesta Prahy. Od syna byvaleho majitele mam slibene nejake fotky a kontakt na spolupracovnika jeho otce, ktery uz dnes neni mezi nami. Tak proto se ptam, jestli jsou zapsany v TP a jak je to tam formulovano. Snad se plan povede a do leta to bude jezdit...
Takže momentálně jezdím ve speciálu,kterému úplně chybí ac pumpa(otvor zaslepen) a jezdí naprosto normálně.Odpověď tedy zní: elektrické čerpadlo může plnohodnotně nahradit ac pumpu v případě nouze a navíc s ním můžeš po delším stání načerpat benzín do karbů a odpadá potupné čerpání ruční pumpičkou.tomas napísal:Vcul jedna otazocka na odbornikov.
Kedze sa stale spomina zalozne cerpadlo (myslene druhe) pytam sa: myslite to elektricke na docerpanie benzinu, alebo nejake druhe zalozne?
Pretoze toto "imaginarne cerpadlo" tu uz mata neskutocne dlho a mne to stale nejde do hlavy, ci je este nejake druhe cerpadlo (nikdy som take nevidel, ani neviem de by malo byt), ktore ked vypadne fungujeme dalej, hm?
Lebo s tym co je na docerpanie by ste asi daleko nedosli, kebyze Vas zli imperialisti nahanaju.
Takze ako to je?
Etienne, takze sa hlasis ako prvy o zapozicanie na vyrobu?
Naapsal jsem to opačně,sorry!!! Dočerpávání je jasné,ale funguje to i na běžný provoz.Tzn. dá se mluvit o zdvojené palivové soustavě u speciála...
Na výkonu to zřejmě nemá vliv,ikdyž :
a-Na 1 stupeň bez problému vytočím až na 5500 otáček při adekvátním zátahu.
b-Při 4 stupni v rychlosti 160 km/h začíná cukat a nechce se mu.Myslíš,že potřebuje víc benzínu za b,než za a?
Na výkonu to zřejmě nemá vliv,ikdyž :
a-Na 1 stupeň bez problému vytočím až na 5500 otáček při adekvátním zátahu.
b-Při 4 stupni v rychlosti 160 km/h začíná cukat a nechce se mu.Myslíš,že potřebuje víc benzínu za b,než za a?
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Si predstav, ze pri nezaradenej rychlosti ti staci len min. pootvorit klapku, cim sa nasaje velmi malo zmesi, no napriek tomu motor vytocis aj do 5500. To preto, lebo motor nic nebrzdi, nemusi prekonavat ziadny odpor (okrem seba).
Aby si siel rychlo, musi auto prekonat obrovsky odpor vzduchu (stupa kvadraticky), brzdi ta valivy odpor pneu, ktory stupa s rychlostou, trenie v prevodovke, loziskach. Aby auto akcelerovalo, musis stupit na plyn, cim otvoris viac klapku prveho stupna. Od urciteho podtlaku sa obohati zmes prveho stupna prostrednictvom dalsich trysiek, ak vykon nestaci, zoslapnes este viac plyn, cim sa ti odblokuje druhy stupen. Velky podtlak v sacom ti otvori druhy stupen a tam su dalsie trysky. Teda motor pri vysokej rychlosti, hoc pri nizssich otackach, nasaje omnoho viac zmesi, ako pri nezatazenom motore ktory toci 5500.
Aby si siel rychlo, musi auto prekonat obrovsky odpor vzduchu (stupa kvadraticky), brzdi ta valivy odpor pneu, ktory stupa s rychlostou, trenie v prevodovke, loziskach. Aby auto akcelerovalo, musis stupit na plyn, cim otvoris viac klapku prveho stupna. Od urciteho podtlaku sa obohati zmes prveho stupna prostrednictvom dalsich trysiek, ak vykon nestaci, zoslapnes este viac plyn, cim sa ti odblokuje druhy stupen. Velky podtlak v sacom ti otvori druhy stupen a tam su dalsie trysky. Teda motor pri vysokej rychlosti, hoc pri nizssich otackach, nasaje omnoho viac zmesi, ako pri nezatazenom motore ktory toci 5500.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 45 neregistrovaných