Tatra 613 v reklame

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
pajejec

Príspevok od užívateľa pajejec » 14 Jan 2006, 22:38

Miloš : Hezky o tom píšeš, ale teď je otázka, jestli jsi ho vůbec koupil a nekecaš tu.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 14 Jan 2006, 22:49

miloš bukáček napísal:Luboš: protože jsem to viděl poprvé,tak jsem hned po návratu domů porovnával fotky trojek s těmito nárazníky a speciály a také se mi zdáli stejné.Rozdíl byl jen,jak správně říkáš v těch otvorech a speciál má vepředu navíc ještě mohutný pás pryže po celé délce středního dílu.
teď si nejsem jistý jestli ten vrak měl oba nárazníky takové,ale vepředu určitě.
Smejo: cz-777 100 655
No jo, problém je v tom, že to porovnáváš s prospektovými fotkami trojek z doby, kdy se trojky ještě nevyráběly a jen se horečně fotili ty dva prototypy. Na sériové trojce je ještě nikdy nikdo neviděl... Jestli se nepletu, tak jsou tyto nárazníky ale zmiňovány ještě v katalogu dílů na čtverku z roku 1992...

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 14 Jan 2006, 22:50

Pajejec: To bych si vážně netroufnul...

pajejec

Príspevok od užívateľa pajejec » 14 Jan 2006, 22:56

A za kolik by byla k mání? Rád bych jí koupil. To uvedené t.číslo platí?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 14 Jan 2006, 22:58

Luboš:Takže se vlastně nepoužívali,ale v katalogu byli. Myslíš,že je použili jen na ty prototypy a pak už nikdy na nic?
Viděl je někdy někdo? Má je někdo?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 14 Jan 2006, 23:00

Pajejec:Bohužel.Neprodejný kousek,přímo po s.Štrougalovi.Tel.číslo je na mou chorou matku.

pajejec

Príspevok od užívateľa pajejec » 14 Jan 2006, 23:12

Škoda.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Jan 2006, 00:05

Používaly se, to jo. Ale jen na autech z roku 1985, což ještě nebyly trojky, ale jakési "plastové" dvojky.

Před dvěma lety bych o jedněch věděl, od té doby nic...

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 15 Jan 2006, 11:57

Skoda ze svetla a majaky jsou uz pryc, upotrebil bych je...
PS: Byli ty modre majaky zapsane ve velkem technicaku? Jestli jo, mohl by jsi mi zistit formulaci. dik

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Jan 2006, 15:58

Koušáku, k čemu? Na autě, které nemá zvláštní práva přednosti v jízdě je stejně nesmíš mít ani namontované...

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 15 Jan 2006, 17:28

Koušák: Pan to měl povolené oficiálně,bylo to vozidlo záchr.systému ABA.Dokonce je na autě dosud vyjímka z platby pov.ručení,takže ani moc nespěchám s přepisem.Až budu mít v ruce TP,tak Ti sem vypíšu vše co k tomu bude.

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 15 Jan 2006, 18:54

Milosi jeste jednou diky.

To Lubos, totiz mne se doma vali vozidlo na rychlou prepravu organu ci tak nejak, no a rad bych vedel jestli tam spetne modry majak dat muzu. Protoze jsem uvazoval co s ni (bracha se rozhodl ze ji uz nechce a tak mi prisla do klina znova). No a napadlo me ze ji dam do puvodniho stavu, kdy slouzila u Zachranne sluzby mesta Prahy. Od syna byvaleho majitele mam slibene nejake fotky a kontakt na spolupracovnika jeho otce, ktery uz dnes neni mezi nami. Tak proto se ptam, jestli jsou zapsany v TP a jak je to tam formulovano. Snad se plan povede a do leta to bude jezdit...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Jan 2006, 19:22

Dát je tam podle našich zákonů nesmíš a to ani kdyby v nich nebyly žárovky...

Jako soukromá osoba nemáš samozřejmě taková práva jako mají policajti, sanitky, hasiči nebo Klaus, kteří se odlišují právě jen tím majákem modré barvy.

kousak

Príspevok od užívateľa kousak » 15 Jan 2006, 22:08

Ja se ptam, protoze me zajima, jak to maji osetrene jine 613ky, ktere dnes uz nejsou ve sluzbe?
Sanitky friml, uz asi taky nejsou ve sluzbe a maji modry majak, jak je to mozne, kdyz jsou v soukromych rukach?
Ja vim, ze je tam mit nemuzu.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Jan 2006, 22:19

Ošetřené to mít nelze, jezdí jen do první silniční kontroly... :D

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 29 Mar 2006, 17:36

tomas napísal:Vcul jedna otazocka na odbornikov.
Kedze sa stale spomina zalozne cerpadlo (myslene druhe) pytam sa: myslite to elektricke na docerpanie benzinu, alebo nejake druhe zalozne?

Pretoze toto "imaginarne cerpadlo" tu uz mata neskutocne dlho a mne to stale nejde do hlavy, ci je este nejake druhe cerpadlo (nikdy som take nevidel, ani neviem de by malo byt), ktore ked vypadne fungujeme dalej, hm?
Lebo s tym co je na docerpanie by ste asi daleko nedosli, kebyze Vas zli imperialisti nahanaju.

Takze ako to je?

Etienne, takze sa hlasis ako prvy o zapozicanie na vyrobu? :)
Takže momentálně jezdím ve speciálu,kterému úplně chybí ac pumpa(otvor zaslepen) a jezdí naprosto normálně.Odpověď tedy zní: elektrické čerpadlo může plnohodnotně nahradit ac pumpu v případě nouze a navíc s ním můžeš po delším stání načerpat benzín do karbů a odpadá potupné čerpání ruční pumpičkou.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 29 Mar 2006, 17:53

To, ze to sluzi na docerpanie paliva po dlhsom stati by ma fakt nenapadlo.
Inak, zaujimavy vyskum pravda, len ci by to fungovalo aj pri vyssom, alebo plnom vykone motora. Ale inak zaujimave, ze to funguje.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 29 Mar 2006, 18:04

Naapsal jsem to opačně,sorry!!! Dočerpávání je jasné,ale funguje to i na běžný provoz.Tzn. dá se mluvit o zdvojené palivové soustavě u speciála...
Na výkonu to zřejmě nemá vliv,ikdyž :
a-Na 1 stupeň bez problému vytočím až na 5500 otáček při adekvátním zátahu.
b-Při 4 stupni v rychlosti 160 km/h začíná cukat a nechce se mu.Myslíš,že potřebuje víc benzínu za b,než za a?

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 29 Mar 2006, 18:29

To je jasne, ze viac nie?

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 29 Mar 2006, 19:03

Si predstav, ze pri nezaradenej rychlosti ti staci len min. pootvorit klapku, cim sa nasaje velmi malo zmesi, no napriek tomu motor vytocis aj do 5500. To preto, lebo motor nic nebrzdi, nemusi prekonavat ziadny odpor (okrem seba).
Aby si siel rychlo, musi auto prekonat obrovsky odpor vzduchu (stupa kvadraticky), brzdi ta valivy odpor pneu, ktory stupa s rychlostou, trenie v prevodovke, loziskach. Aby auto akcelerovalo, musis stupit na plyn, cim otvoris viac klapku prveho stupna. Od urciteho podtlaku sa obohati zmes prveho stupna prostrednictvom dalsich trysiek, ak vykon nestaci, zoslapnes este viac plyn, cim sa ti odblokuje druhy stupen. Velky podtlak v sacom ti otvori druhy stupen a tam su dalsie trysky. Teda motor pri vysokej rychlosti, hoc pri nizssich otackach, nasaje omnoho viac zmesi, ako pri nezatazenom motore ktory toci 5500.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných