GT

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 29 Aug 2004, 20:39

Mato napise ze ju kupil :-) My zasvateni to uz vieme ze to vlastni :-)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 29 Aug 2004, 20:43

:mrgreen:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 29 Aug 2004, 21:52

Tomas: Ty tu nehadz smajliky dobre vieme o Tvojom Duaregu Gooombi a Sibalu Imbrezna WRM BRM :-)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 29 Aug 2004, 22:00

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 298
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 30 Aug 2004, 01:13

No nic, asi nejdostupnější se mi jeví T 700 GT, když je na prodej. Ty hluboké sedačky vypadají zajímavě, jak kanoe :shock: .

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Aug 2004, 01:20

Bohužel T700GT už není po té přestavbě GT... :(

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 30 Aug 2004, 01:22

Copak, co se nepodařilo nebo naopak přehnalo? :?

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 30 Aug 2004, 01:23

Ale no tak. Co trebars nahodit tam volake recarro, zohnat original motor, trochu vyvarit a je to. Koprivnicky supersport sa moze vydat na cesty.

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 298
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 30 Aug 2004, 01:25

Achych to automatické přihlašování... :cry:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Aug 2004, 01:26

Ty "kánoe" tam snad i mají patřit, ale sehnat původní motor začíná být stejná utopie, jako sehnat neshnilou t700....

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 298
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 30 Aug 2004, 01:28

A experimentovali v Kopřivnici někdy s plastovými karoseriemi třeba na 613?

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 30 Aug 2004, 01:31

Neviem ako v Koprivnici, ale MTX V8 taku ma. Trubkovy ram a na tom plasty.
Plastova T613? No to si ani neviem predstavit :)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 30 Aug 2004, 01:33

Áno Luboš, zohnať pôvodný motor .... :(

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Aug 2004, 01:36

No v Mladé Boleslavi kdysi něco podobného vyvinuli pro Spartaka...

V Kopřivnici trochu zaspali, v roce 1983 začali od nárazníků, v roce 1995 přidali spoiler a pak se na to vybodli...

Až jeden podnikatel na severní moravě přišel na to, že kov rezaví a laminát ne a začal přidávat přední blatníky, přední čela, prahy, ...

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 298
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 30 Aug 2004, 01:37

Jo MTX je sklolaminát. Ale tuhle sem koukal v TV, jak v 80. letech talijáni vymýšleli plastovou karoserii na nějakou sportovní Alfu Romeo a řádně se s tím nadřeli. Hlavně ty spáry a slícování.

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 298
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 30 Aug 2004, 01:40

A že jim dlouho trvalo, než začali dávat na dnešní auta plastové podběhy, když se kouknu ze spodu pod sukni třeba stodvacítce...no fuj.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Aug 2004, 01:40

Teď mě napadá, že někteří domácí kutilové laminují i jiné části díravé karosérie, za jak dlouho bude celá kastle z laminátu...? :roll:

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 30 Aug 2004, 01:43

Hmm... No ale predsa zaklad musel byt nejaky ram. Ako by to vydrzalo pri naraze. Su vseliake supersporty co su postavene z uhlikovych vlaken (zakladny ram). Ale celoplastovu karoseriu si neviem predstavit.
Ale vyzera to tak, ze dnes uz je mozne vsetko. A teda asi aj plastova karoseria :roll:

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 298
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 30 Aug 2004, 01:47

tomas:
Ne ne, samozřejmě jen jednotlivé povrchové díly kastle. Ale bylo vidět, jak je to složité a kolikrát museli začínat odznovu, šlo jim totiž o to, aby nebylo poznat , že se jedná o plast a to hlavně podle těch spar.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 30 Aug 2004, 01:48

aha

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 45 neregistrovaných