Dalsi Ukradena Tatra!!!!!

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 05 Mar 2007, 11:40

michal olejko napísal:jel jsem s tím, ale co mne zarazilo byla líná akcelerace... tak jsem nevědel jestli je to konkretní exemplář či co
To je opravdu objektivní dojem.To auto je línější,než by se dalo od takového sportu čekat.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 05 Mar 2007, 11:53

Pro Etienna: v dřevních dobách, kdy LPG montoval každý druhý strejda všude ve vesnici a každý se cítil být odborníkem na slovo vzatým, se použitím vodního čerpadla z motoru Š105/120 takto naroubovaného na ventilátor řešil oběh vody pro ohřev LPG reduktoru. Bylo to drsné a hnusné. Zaplaťpámbu vývoj pokročil a dnes je to úplně o nečem jiném...

Pro Michala: Dovolím si namítnout, že vevnitř tedy místa dost není, repektive, není ho nadbytek. Vsunutý řidič (o nastupování či dokonce pohodlném nastupování tu nelze moc hovořit) se prostě stane vyplněním prostoru mezi dveřmi, střechou, tunelem a pedály. Má to svou výhodu - když projedeš ve 130 km/h ostrou zatáčku, nijak se nezmění tvá pozice za volantem (dneska se to zajišťuje třeba v MB těma sedačkama, co se jim různě hodně a rychle dofukují jednotlivé polštáře sedadel, aby byl řidič fixován, u XJS stačí obyčejná židle a velikost kabiny :D ). Svezení je velmi příjemné. Col se týká akcelerace, já si ten stejný pohonný agregát chvíli užíval v sedanu a rozhodně bych tedy (ale opět má zkušenost pramení z jednoho konkrétního auta) neřekl, že servisované Mi (ani ve verzi 4,36) jede líp. To ani náhodou. Nenapsal jsi s jakým motorem a jakou přípravou směsi jsi jel, motor se samozřejmě vyvíjel a to dosti podstatně. Obecně ta V12 od verze HE platí za prakticky nezničitelný a naprosto pohodový motor, pokud má servis a rozumné zacházení (což je u většiny lidí co si takové auto pořídí v ČR jako "masírku" docela problém zajistit, takže pár měsíců pojezdí s pedálem na podlaze a šup s tím do bazaru). V případě XJS 2 x víc než u sedanů doporučuji kupovat mimo ČR a výhradně se servisní knížkou. Občas zlobí převodovky. Elektroniky je zejména od roku zhruba 1988? docela hodně a může přinést zajímavé a poutavé zážitky. Zhruba 90% věcí je opravitených v dobře vybavené, byť neznačkové dílně, pokud tam pracují myslící lidé, ne výměnkáři vzduchových vah koncernu VW. Díly běžně provozně opotřebitelné jsou shodné se sedany a finančně příznivé, díly specielně XJS a karosářské se drží cenově dost vysoko - hlavně s tím potom nebourej :wink: . Jo, svíčky se mění asi půl dne :D. Ještě jedna věc - staré XJS byly zhusta náhle zachvacovány požáry, které vznikaly klidně náhle za jízdy, od palivového systému u vstřikovačů (hadičkové království). Právě při garančkách se měnily sety těhle hadiček za jiné konstrukce aby byl klid, přesto dost XJS v prostoru motoru vyhořelo a přesto se dá i v inzerci kolikrát ještě dnes narazit na XJS s původním provedením toho systému. Doporučuji bedlivě při koupi celý ten mumraj zkontrolovat či nejlépe přímo v servisní knížce najít, že byl vyměnen v rámci garance.....

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 05 Mar 2007, 12:26

díky díky, ano chci ho dovést z venku, a to z ameriky, kamarád , byl v Californii a pár aut dovezl. Sice je to způsob divný že človek vůz nevidí,ale on tam zas má kolegu který tam zůstal a ten má kolegu který cely život děla jen jag. tak že by se to dalo asi ošetřit. S automatu mám obyvy páč to u nás dávat do kupy by bylo asi dost nelidské.... :roll: jinak vůz z GB nechci neboť co jsem viděl tak tam koroze bujně vládne jak u nás. A navíc prova stana a mne se víc zamlouvají 4 světla.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 05 Mar 2007, 12:39

Automat? Nic nelidského. Kompletní repase záležitostí cca 35000, takže nic děsného.

Z US? Jaký ročník toho auta předpokládáš?

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 05 Mar 2007, 15:23

jj z USA, ročníky 81,82,83,84 cca asi tak, nejraděj bíla :oops:
u nás sou ty xjs nehorazně nadsazený a v německu taky.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 05 Mar 2007, 20:54

81-84? No tam už je té elektroniky taky docela dost, ale taky je to jen vývojové mezidobí toho motoru, který byl dooptimalizován později....jak budeš řešit technicky i legislativně odlišnou funkci např. osvětlení? A ještě jedna věc, tady kolega, co dlouhá léta jaguáry dělá vždycky nadával, když přivezli ameriku, že je to na nic, že je tam všechno jinak, nepasuje na to půlka věcí z evropských aut a zejména že soft. obsahy jednotlivý ECU jsou odlišné, tady v Evropě vyjma GB na to nikdo nemá surová data (míním tím servisy s diagnostikou) a hlavně že když se hledá nějaká závada, nedá se u američana zkusit výměnný způsob za díl z vedle stojícího evropana, protože to nefunguje....

tomcat1
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 20:11
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ba-oklolie
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomcat1 » 05 Mar 2007, 21:17

Vsimol som si ze v USA je dost popularne prestavovat stare Jaguare E, XJ, XJS na motor Chevy V8 najlepsie s karburatorom a je po problemoch s elektrikou 8) Dokonca som nasiel niekolko firiem, co vyraba profesionalne kity na zastavbu Chevy V8 do Jaguarov(aj inych aut).

tomcat1
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 20:11
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ba-oklolie
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomcat1 » 05 Mar 2007, 21:20


Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 05 Mar 2007, 21:33

Když jsem řídil poprvé Mi, na zpáteční cestě od prodejce, tak jsem měl možnost u známého projet XJS 5,3? litru a oproti Mi to byla veš líná. Rozhodně mě to auto silně zklamalo. Byl to ale automat. Takže už třetí kousek? To rozhodně nebude náhoda... Údajně však ten motor dobře táhne i při 140 km/h. Nevím však, co to byl za ročník a motor v něm.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 05 Mar 2007, 21:56

Montáží motoru z chevroleta do XJS neodpadnou starosti s elektronikou, neb XJS není tatra, aby jedinné dvě elektronické věci na palubě byly autorádio a ECU motoru. Do E-type možná, ale to si určitě Michal pořídit nechce. Nebo ano? XJS obsahuje dle výbav 5 až 9 ECU, navzájem komunikujících po sběrnici a k nim patřičné množství akčních členů, čidel a výkonových prvků. Tyto systémy se sdruženě starají o motor, převodovku, komfortní výbavu, bezpečnostní výbavu, klima v kabině a spoustu dalšího. ECU motoru je jedním z mnoha ostatních prvků tohoto ucelého systému....

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 05 Mar 2007, 22:26

Když bude starší proč ne, osvětlení co konkretně myslíš? červený zadek?
Jinak z odlišností soft, mám krapet strach... jedina věc mne hřeje že autorizovaný jag. mam co by kamenem dohodil. :lol:
jinak mne ted kamoš osílal nabídku xjs zavada na motoru jinak pěkný za 17000Kč na ND slušné,,,, oproti tatře :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 05 Mar 2007, 22:49

Co jsem si všimnul, tak v USA jezdili ve starých XJS a Jag. akorát negři s tučnejma zlatejma řetězama kolem krku. V Německu zase Turci;). Většinou nic moc stav, tak si pak vyber.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 05 Mar 2007, 23:09

Jestli myslíš Jaguar Moravia v Brně, nedělej si valné naděje, auta která opravdu znají jsou od X300 výše, nejlépe X350 či jak se ta řada jmenuje a dál.... XJS jako i XJ6, XJ40 je pro ně spíš veterán a nemají moc zkušeností, ani nemůžou mít, v době kdy se tahle auta prodávala a servisovala (XJS, XJ6, XJ40), žádné obchodní zastoupení ani školení zkušení technici v českých zemích ještě nebyli. A navíc, hodláš-li jim tam přivézt US verzi XJS dejme tomu s problémem v elektrice, při jejich hodinové sazbě bude myslím vhodnější rozbitou odložit a koupit jinou :wink: . Co se týká US verze - nejen červený zadek, ale též návěstní boční světla, zamykání po rozjetí auta, nestandardní autorádio, jiný stupeň čistoty výf.plynů (jiné katy = jiný výfuk = těžko v evropě sehnatelný), možná to bude mít "metrická" kola a na to to je teda chuť shánět gumy, a tak dále....

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 06 Mar 2007, 00:38

úskalí je se vším plno, jaký maš návrh Ty odkud to dovést?????????

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 06 Mar 2007, 00:44

Nevím, jak Radek, ale můj názor je Švýcarsko. Kukni na mobile.de

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 06 Mar 2007, 09:17

Tak tak, Švýcary, Belgie, Rakousko....

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 06 Mar 2007, 10:31

hoší hoší, tak se prolítl ty evropské virtuální bazary, jenže na jednu věc se krapet opomělo... že je to tam stejně drahy jak u nás :idea: :lol: :lol: :lol: tak že se to absolutně nevyplatí.... :cry:

tomcat1
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 20:11
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ba-oklolie
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomcat1 » 06 Mar 2007, 10:34

Aj exemplare zo zaciatku 80-tych rokov maju tolko riadiacich jednotiek? Ja man BMW 735, takze to poznam. Moja srdcovka je XJ series III. Ale ai by som tam dal ten motor +prevodovku chevrolet. Jeden z corvette odpociva u mna v garazi. Je vykonnejsi ako V12, lahsi ako I6 a diely su lacnejsie ako na Skoda 105! Inac na slovensku je XJS uplna rarita, asi pred 15 rokmi tu boli 2 ale teraz uz asi niesu, pochybujem ze sa tu nachadza nejaky pojazdny s SPZ. Teraz si spominam, ze jedn som videl, ale nevyzeral ze by sa na nom jazdilo. Aj klasickych XJ III tu nebude viac ako 5 kusov podobne ale menej je to aj s BMW 635. Ked sa dalo, vozili sa sem len stare Ople, Fiaty a pod.

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 06 Mar 2007, 11:26

Na SK niesu XJS? Poznam miimalne 5 jazdiacich kusov, 3 poloschopne sroty len u nas v garazi...

tomcat1
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 52
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 20:11
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ba-oklolie
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomcat1 » 06 Mar 2007, 11:44

Ja som z BA a jeden cely zapraseny som videl v garazi pod Tatra centrom. Kedysi som sa rozhodoval medzi XJS a Camarom 1979, nakoniec vyhralo to Camaro, 6 valcov mi bolo malo a 12 vela. A ty si odkial?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných