Novy projekt
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Novy projekt
Helou,
ako som tak prehladaval zdroje pomoci pre Jaguar narazil som na par VELMI uzitocnych dokumentov ktore mi neuveritelne pomohli a rad by som nieco take napisal aj na Tatru.
Priklad - "Starter toci ale Tatra nestartuje checklist" a tam krok za kroko sprevadzat majitela krokmi ktore ma skontrolovat, aby zistil, preco mu nestartuje.
Myslim, ze by to nebolo zaujimave len pre amaterov, ale aj pre profikov - ved kazdy niekedy na nieco zabudne...
Vas nazor ?
ako som tak prehladaval zdroje pomoci pre Jaguar narazil som na par VELMI uzitocnych dokumentov ktore mi neuveritelne pomohli a rad by som nieco take napisal aj na Tatru.
Priklad - "Starter toci ale Tatra nestartuje checklist" a tam krok za kroko sprevadzat majitela krokmi ktore ma skontrolovat, aby zistil, preco mu nestartuje.
Myslim, ze by to nebolo zaujimave len pre amaterov, ale aj pre profikov - ved kazdy niekedy na nieco zabudne...
Vas nazor ?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 157
- Dátum registrácie: 23 Sep 2005, 21:34
- Kontaktovať užívateľa:
Nápad to je zajímavý.Ovšem kontolu činnosti elektrických spotřebičů a zdrojů řeší dílenská příručka.Pro toho kdo ji nemá,tak to bude užitečné,pokud dané téma bude kvalitně zpracováno.(viz příklad od Etienna)Co se týká mechanických závad je situace podobná.Je sice pěkné "vědět" co vás čeká,ale dokud to nerozeberu,tak stejně nevím kde je chyba.
Takže závěrem:Kvalitní a vyčerpávající zpracování daného problému ANO.
Takže závěrem:Kvalitní a vyčerpávající zpracování daného problému ANO.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Většinu toho řeší dílenská příručka, takže vymýšlet něco znova, je jen plýtvání časem. Ano, na pár veledůležitých informací samozřejmě již tradičně v Kopřivnici zapoměli nebo se na nynějších přesluhujích ojetinách vyskytují další závady, se kterými výrobce nepočítal, tak ty by možná stálo zato nějak souhrnně zpracovat, ale řešit to stylem "Startét netočí? - Zkontrolujte, zda nemáte odpojené baterky. Nevyřešeno? - Zkontrolujte, zda máte klíček v poloze 2.", je myslím pod naši úroveň. Nejsme v USA...
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
S pomocou na tento sposob som sa uz stretol v priruckach Jak na to... Je to velmi dobra pomoc pre tych co tatru vyuzivaju ako spotrebny material-
Pre tych menej znalych. Ano, je pravda ze problem moze mat x korenov, ale vzdy su tam uvedene tie najcastejsie dovody poruchy. Nebudu sa predsa uvdzat poruchy ktore sa na vozidle vyskytnu v pomere 1:1000.
Ale zaujimalo by ma skor ako to vyzera s tym napadom urobit databazu tatier a ich majitelov. Lebo to tu bolo nedavno na pretrase ale akosi to utichlo...
Pre tych menej znalych. Ano, je pravda ze problem moze mat x korenov, ale vzdy su tam uvedene tie najcastejsie dovody poruchy. Nebudu sa predsa uvdzat poruchy ktore sa na vozidle vyskytnu v pomere 1:1000.
Ale zaujimalo by ma skor ako to vyzera s tym napadom urobit databazu tatier a ich majitelov. Lebo to tu bolo nedavno na pretrase ale akosi to utichlo...
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
...no nekedy by to pomohlo....
Podla mna by stačilo spravit nejaké odkazy, napr. štartér a objavili by sa všetky príspevky na TP na tému štartér v diskusii o technických problémoch. Aby zúfalý tatrovák, čo nemože naštartovat nemusel používat vyhladávač.
Podla mna by stačilo spravit nejaké odkazy, napr. štartér a objavili by sa všetky príspevky na TP na tému štartér v diskusii o technických problémoch. Aby zúfalý tatrovák, čo nemože naštartovat nemusel používat vyhladávač.
Naposledy upravil/-a MarekK v 20 Nov 2005, 22:01, upravené celkom 1 krát.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
zase by som Reného až tak nezatracoval - má veľa informácií, len ich niekedy nevie zrozumiteľne podať a vytriediť a chce toho povedať priveľa naraz - ja som sa už jeho komplikovaný štýl naučil čítať a myslím, že skoro vždy pochopím, o čo mu ide a čo chce povedať - iná vec je, či s tým možno súhlasiť, alebo nie.. a určitý sklon k priamočiaremu zjednodušovaniu problémov tu je, to má AT pravdu...
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Ondrej a Roman: Nesuhlasim s tym "kto vie nech si to spravi a kto nevie nech to necha na niekoho ineho"...
Poviem moj priklad. Moj Jag tocil a tocil a tocil a nechcel nastartovat. Nevedel som si s nim rady. Netusil som, v com je problem a najblizsi Jaguar servis je v Prahe (ten slovensky ma od servisu doost daleko). Co som mal robit ? Nechat nepojazdne auto za domom ? Alebo ho dotiahnut do "nejakeho" servisu v BA ? Alebo zaplatit $$$$$$$$ servisakovi za to, ze dojde ? Nie. Rozhodol som sa pouzit 3 prostriedky:
- Starter cranking but engine not running checklist
- Voltmeter, srobovaky...
- Mato
Na zaklade prirucky sme zistili, ze palivo do auta nejde, ale palivova pumpa funguje, zistili sme, ze do hlavneho rele nejde prud (nakolko sme presne podla prirucky merali fialovo-biely kabel) a podla prirucky sme zistili ze staci resetnut interia switch a vsetko fungovalo tak ako malo. Jag nabehol a bezi.
Bolo by naozaj nutne kvoli takejto veci volat servisaka ? Alebo auto odtiahnut do servisu ? A keby sa mi to stalo niekde uprostred nicoho nebolo by lahsie si ten dokument pozriet ?
A Ondrej, Roman... vam sa nestane niekedy, ze si myslite, ze ste vsetko vyskusali a potom vas napadne "jaaaaj ved ja som toto neskusal anoo"... nebolo by lepsie mat pekny zoznam a podla neho vsetko vyskusat a byt si isti, ze ste nic nezabudli ?!
Takisto tu nikto nehovori o "zarucenej" prirucke. Len o nejakom pomocnikovi.
ERIK: Majitelov spustim v najblizsich dnoch.
Poviem moj priklad. Moj Jag tocil a tocil a tocil a nechcel nastartovat. Nevedel som si s nim rady. Netusil som, v com je problem a najblizsi Jaguar servis je v Prahe (ten slovensky ma od servisu doost daleko). Co som mal robit ? Nechat nepojazdne auto za domom ? Alebo ho dotiahnut do "nejakeho" servisu v BA ? Alebo zaplatit $$$$$$$$ servisakovi za to, ze dojde ? Nie. Rozhodol som sa pouzit 3 prostriedky:
- Starter cranking but engine not running checklist
- Voltmeter, srobovaky...
- Mato
Na zaklade prirucky sme zistili, ze palivo do auta nejde, ale palivova pumpa funguje, zistili sme, ze do hlavneho rele nejde prud (nakolko sme presne podla prirucky merali fialovo-biely kabel) a podla prirucky sme zistili ze staci resetnut interia switch a vsetko fungovalo tak ako malo. Jag nabehol a bezi.
Bolo by naozaj nutne kvoli takejto veci volat servisaka ? Alebo auto odtiahnut do servisu ? A keby sa mi to stalo niekde uprostred nicoho nebolo by lahsie si ten dokument pozriet ?
A Ondrej, Roman... vam sa nestane niekedy, ze si myslite, ze ste vsetko vyskusali a potom vas napadne "jaaaaj ved ja som toto neskusal anoo"... nebolo by lepsie mat pekny zoznam a podla neho vsetko vyskusat a byt si isti, ze ste nic nezabudli ?!
Takisto tu nikto nehovori o "zarucenej" prirucke. Len o nejakom pomocnikovi.
ERIK: Majitelov spustim v najblizsich dnoch.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Etienne - keby si poriadne čítal celý môj príspevok, a nie iba jeho prvú časť a potom sa hneď nechal premôcť emóciami, našiel by si tam aj pokračovanie:etienne napísal:Ondrej a Roman: Nesuhlasim s tym "kto vie nech si to spravi a kto nevie nech to necha na niekoho ineho"...
......
A Ondrej, Roman... vam sa nestane niekedy, ze si myslite, ze ste vsetko vyskusali a potom vas napadne "jaaaaj ved ja som toto neskusal anoo"... nebolo by lepsie mat pekny zoznam a podla neho vsetko vyskusat a byt si isti, ze ste nic nezabudli ?!
"... nech to radšej zverí niekomu znalému, alebo to s takým človekom minimálne konzultuje..."
veď to si s Maťom spravil aj ty, tak prečo nesúhlasíš? A okrem toho ty nie si neznalý veci, pokiaľ sa elektrických vecí týka...
Ja som sa skôr obával ľudí s prístupom, ako jeden môj známy, ktorý veľmi chcel, aby som mu nastavil motor na T603, lebo tomu vôbec nerozumel. Keď som mu to spravil a odišiel, tak zachvíľku zase potočil všetkými regulačnými prvkami, čo na motore sú, totálne ho zase rozšteloval, a navyše sa iniciatívne pustil do nastavovania motora na T603 zas niekomu inému. O pár dní ma zase volal na jeho motor, že mu to zrazu akosi neťahá...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní