Strana 1 z 3

utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 15 Sep 2008, 15:07
od užívateľa roman123
neviem co si mam mysliet o novych"tatrovkach"v nasej armade.to nema s koncepciou tatrovky nic spolocne.tuhe napravy,motor made in usa. :evil:
znovu sa zacina utocit na tatrovacku konstrukciu ako za pana kaberleho a nemu podobnym. tatrovku je jedinecna svojim podvozkom a motormi. :!:

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 15 Sep 2008, 15:16
od užívateľa miloš
Jeste aby znova do boje nenasadili mandelinku bramborovou - zleho brouka bramborouka!!!!

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 15 Sep 2008, 16:17
od užívateľa bazilisak
roman123 napísal:neviem co si mam mysliet o novych"tatrovkach"v nasej armade.to nema s koncepciou tatrovky nic spolocne.tuhe napravy,motor made in usa. :evil:
znovu sa zacina utocit na tatrovacku konstrukciu ako za pana kaberleho a nemu podobnym. tatrovku je jedinecna svojim podvozkom a motormi. :!:
Nevím, co si o tom co píšeš mám myslet . Pouze musím napsat , že armáda je s těmito vozy spokojená, ti , co odporovali jsou překvapeni, a nechali se slyšet, že to je přesně to auto, co armáda chtěla. Minulý týden na probíhající Presentation day si všichni co se nechali svézt, nebo sami řídili novou Tatru 810 pochvalovali, s jakou lehkostí a pohodlím se toto vozidlo poradí s těžkým terénem terénního okruhu Tatraváckého polygonu. Drtivá většina odpověděla - že je překvapena , že to snad ani není možné že je to supr, projevili o toto vozidlo zájem i hasiči .
K vozidlu . Tatra 810 má nápravy s portálovými redukcemi ,(redukce) které se dřív než na Praze V3S objevily na Tatře 805 , tyto nápravy jsou výrobkem Tatra a.s. , a pokud se podíváme do minulosti , tak například Tatra 500HB , měla tuhé nápravy (praga) , a dnes to nikomu nevadí a o nějakém společném nespolečném s Tatrou není žádné diskutování . To , že třeba Tatra 816 LIWA ( Petra , Aqua ) má motor a převodovku made in USA taky nechává spoustu lidí v klidu, protože pokud o tom projektu něco ví , je jim jasné, že s jinou převodovkou a jiným motorem by to vozidlo nemělo šanci ve výběrovém řízení obstát .
Nevím nic o tom, že by na T810 bylo něco z USA....jak píšeš...

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 16 Sep 2008, 21:29
od užívateľa DJ EgO
A tatra 810, jaká má motor teda? Vzduchem chlazaný? Tatra? Nebo něco jiného? Přeci Tatra zvládla udělat vzduchem chlazený motor do normy euro 5 ( http://auto.idnes.cz/zazracny-motor-tat ... aktual_vok ) Tak jaký je v 810???

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 16 Sep 2008, 21:31
od užívateľa bazilisak
Vodou chlazený .

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 16 Sep 2008, 21:32
od užívateľa ivkej
asi Renault 6 valcový nie???

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 16 Sep 2008, 21:46
od užívateľa bazilisak
Renault nebo Volvo, stejné motory 177 kw .6 válců . ano

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 16 Sep 2008, 21:48
od užívateľa Ergo_sum
bazilisak: nedaval sa do Tatry nahodou aj Caterpillar?

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 16 Sep 2008, 21:58
od užívateľa bazilisak
V jednom aute byl na 100 % - těžký tahač hett nabo jak se tomu nadávalo. Byl až za kabinou , 8x8 tahač návěsů..
Jestli i v jiných, nevím...

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 17 Sep 2008, 07:51
od užívateľa RADEK76
Jednalo se o motor CAT-18 ,byla to zakázka pro Izrael a to v roce 2005.... Výkon vodou chlazeného 18-ti litrového motoru je 522kw....a opravdu se jednalo o tahač "HETT"

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 17 Sep 2008, 08:40
od užívateľa TOmek

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 17 Sep 2008, 10:49
od užívateľa Eda_
Už samotný nadpis tohoto příspěvku je mimo .......
Nevím jak bysme se tady tvářili kdyby jsme dnes museli vzpomenout "2. výročí pohřbu tatrovácké konstrukce"
T810 je krok do nových oblastí koncepce náklaďáku z tatry, ale pokud bude komerčně úspěšný, tak jenom dobře.
Fandím T810

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 17 Sep 2008, 12:16
od užívateľa Lucián
Také fandím T810!

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 17 Sep 2008, 13:13
od užívateľa Jozef
Ja tiež. Je to taká V3S-ka a tá je tiež z polovice Tatra

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 17 Sep 2008, 13:24
od užívateľa ivkej
ono to auto nemusí byť ani tak zlé v teréne.......vyzerá to ešte celkom v pohode....ani pohotovostná váha 7 ton nie je až taká zlá....narozdiel od niektorých pravích tatroviek je to málo :D

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 17 Sep 2008, 15:01
od užívateľa bazilisak
Jozef napísal:Ja tiež. Je to taká V3S-ka a tá je tiež z polovice Tatra
Vždycky tady v česko - slovenské republice, podle mě - správně existovala spolupráce více firem. A tak bylo možno půl motoru z TATRY 111 shlédnout v Pragovce V3S, S5T , motory z Liazu v Karosách, výrobky Pal magneton, autobrzdy Jablonec, ve všech vozidlech, a to , že dnes, v této složité době, se Tatře podařilo osadit českou armádu Tatrami, at už 815 i 810, je velký ůspěch. Ještě bych si přál, aby nový prezident jezdil v nové Tatře 603, a mohli bychom být spokojeni .
Kdo z Vás přátelé by si to nepřál ?

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 17 Sep 2008, 15:04
od užívateľa bazilisak
Jozef napísal:Ja tiež. Je to taká V3S-ka a tá je tiež z polovice Tatra
Tady někdo fotil na repasi...

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 17 Sep 2008, 16:36
od užívateľa RADEK76
Tatra T810 sic není moje krevní skupina.....Ale Tatře se chytře podařilo chytře rozšířit svoji nabídku.....Jsem zvedavej jak si povede u dalších armádnich tendrů..... a jěště více jsem zvědav na civilní verzi T810.....

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 17 Sep 2008, 21:19
od užívateľa RADEK76

Re: utok na tatrovacku konstrukciu

Napísané: 18 Sep 2008, 10:31
od užívateľa MartinD
Romane, těch útoků ještě bude....

http://www.youtube.com/watch?v=FU_h8AR8 ... re=related