Chromkovy zadny naraznik - boky
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Chromkovy zadny naraznik - boky
Zhanam oba BOKY zadneho chromkoveho narazniku v DOBROM stave - nemusi byt UPLNE perfektny... Rad by som na mojej 613-1 tie boky vymenil nakolko na nich uz chrom nie je vobec...
- Muf
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 55
- Dátum registrácie: 22 Dec 2005, 19:01
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha 2
- Kontaktovať užívateľa:
Smejo: Jasně, mám zájem. Můžeš mi napsat na email muf @ mail.cz anebo tady to tatraportálu do pm (teda vlastně ss ).
Jo, a taky bych potřeboval jeden mufík, startér, hlavici řadicí páky, těsnění okolo dveří je také trochu tvrdší, znak vpředu mezi světly je omšelý, prý jsou špatné výfukové svody, atd. Takže jestli z toho někdo něco má a nepotřebuje ...
Jo, a taky bych potřeboval jeden mufík, startér, hlavici řadicí páky, těsnění okolo dveří je také trochu tvrdší, znak vpředu mezi světly je omšelý, prý jsou špatné výfukové svody, atd. Takže jestli z toho někdo něco má a nepotřebuje ...
- Muf
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 55
- Dátum registrácie: 22 Dec 2005, 19:01
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha 2
- Kontaktovať užívateľa:
Jojo, o těch svodech mi říkal Robert, kde je maj. Ani bych netušil, že to vlastně potřebuju. A někde v Praze to mít nebudou?
Spíš mě teď štve startér, to auto nastartuje tak jedenkrát z dvaceti pokusů, a to nejlépe když použiju tlačítko v motoru (tady je pravděpodobnost vyšší). Jinak to udělá prostě cvak a nic.
Ty těsnění jsou na metráž? Cože? Vždyť to přece musí mít nějaký tvar,ne?
Mimochodem, jak vypadá takový tesnění původně? Já tam mám totiž nějaký bastl - dvě gumy na sobě. Jedna je vespod, myslím, že je naražená na hranách plechu, trochu mi to připomíná těsnění dveří u stopětky. A na tom je nalepená další guma, zjevně dodělávaná, protože není nijak tvarovaná a v rohách se už odlepuje.
Spíš mě teď štve startér, to auto nastartuje tak jedenkrát z dvaceti pokusů, a to nejlépe když použiju tlačítko v motoru (tady je pravděpodobnost vyšší). Jinak to udělá prostě cvak a nic.
Ty těsnění jsou na metráž? Cože? Vždyť to přece musí mít nějaký tvar,ne?
Mimochodem, jak vypadá takový tesnění původně? Já tam mám totiž nějaký bastl - dvě gumy na sobě. Jedna je vespod, myslím, že je naražená na hranách plechu, trochu mi to připomíná těsnění dveří u stopětky. A na tom je nalepená další guma, zjevně dodělávaná, protože není nijak tvarovaná a v rohách se už odlepuje.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
To je celosvětově v té době používaný profil, má ho samozřejmě i ta stopětka - možná v jiném rozměru, to teď nejsem schopet říci. Že to nesedí v rozích, to je v pořádku, to je nedomyšlené řešení auta. Vivat Tatra!
V praze zkus servisy - Krnepo nebo Lamberta, i s tím startérem určitě pochodíš.
V praze zkus servisy - Krnepo nebo Lamberta, i s tím startérem určitě pochodíš.
- Prílohy
-
- pirelka.jpg (5.73 KiB) 7462 zobrazení
Ono to taky nemusí být startérem, když se to jinak chová od spínací skříňky a jinak z motoru. Tak abys se pak nedivil, až vyplázneš balík za nový startér. Může to být stejně tak přechodový odpor někde v kontaktech či vodičích nebo to můžou být zničené náběhy zubů věnce setrvačníku.Muf napísal: Spíš mě teď štve startér, to auto nastartuje tak jedenkrát z dvaceti pokusů, a to nejlépe když použiju tlačítko v motoru (tady je pravděpodobnost vyšší). Jinak to udělá prostě cvak a nic.
Ale je pravděpodobnější, že to bude ve startéru. Vlastnímu elektromotoru nejspíš nic nebude. Viděl bych to na spínač v tom zasouvacím elektromagnetu. Odšroubovat, odletovat přívody k cívce, sundat bakelitové víčko, vyměnit ty silné měděné šrouby/kontakty nebo jim alespoň očistit hlavy, vyměnit nebo alespoň očistit ten měděný propojovací můstek, který je spojen s jádrem zasouvacího elektromagnetu a spíná proud do vinutí elektromotoru.
Nebo alespoň sehnat jiný zasouvací elektromagnet se spínačem. Nemusí být z T613, stačí jakýkoli ze spouštěče R5. Tedy třeba T603, Žuk, Warszava, nějaké stabilní motory Slavia a možná i něco dalšího.
A proč já si tady vlastně honím triko? Ať Ti poradí některý z těch chytráků, co mne tady na fóru tak neradi vidí. Kdepak jsou?
- Muf
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 55
- Dátum registrácie: 22 Dec 2005, 19:01
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha 2
- Kontaktovať užívateľa:
Naopak, díky moc za radu. Hnedka se na to vrhnu, vyčistit to snad zvládnu. No, zkazit tím snad nic nemůžu...Ambiciózní tajemníček napísal:A proč já si tady vlastně honím triko? Ať Ti poradí některý z těch chytráků, co mne tady na fóru tak neradi vidí. Kdepak jsou?
Naposledy upravil/-a Muf v 03 Jan 2006, 18:03, upravené celkom 1 krát.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Nech to radči po novém roce, ono i to samotné vymontování startéru není nějaká extra zábava...Muf napísal:Naopak, díky moc za radu. Hnedka se na to vrhnu, vyčistit to snad zvládnu. No, skazit tím snad nic nemůžu...Ambiciózní tajemníček napísal:A proč já si tady vlastně honím triko? Ať Ti poradí některý z těch chytráků, co mne tady na fóru tak neradi vidí. Kdepak jsou?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných