Poraďte začiatočníkovi

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 11 Mar 2005, 20:32

Teraz som volal s Peťom Gajdošom a mám sem napísať toto:

Vedel by zohnať svetlá(použité) na špeciálu za 8 000,-Sk

ďalej pre Romana R.
Má smerovky (teraz už som zabudol aké) ale asi aj žlté aj biele a štartéry a tak

Peter Gajdoš (BA)
tel.:0907 722 261

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 11 Mar 2005, 23:16

Už aj ja by som mohol kúpiť Tatru 603, kým nestoja státisíce.

Hmm... len neviem kam by som ju dal :( Ale asi to urýchlene napravím.

Tatru 603 jednoducho musím!!! mať a hotovo. Vôbec sa o tom nebavím

Neregistrovaný

Začiatočník ďakuje

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 12 Mar 2005, 02:16

Chalani, dík. Priznám sa že som nečakal takú promptnú reakciu na moje začiatočnícke problémy :shock: Ale je to super, že to takto funguje. Erik, je to ona, tie miesta pri motore som si všimol. Pali, dík za inštrukcie a kontakt, určite sa Peťovi G. ozvem. Za posledný mesiac som obhliadol 5 ks 613-tok a dospel som k záveru, že za normálne bobáky auto v dobrom stave nezoženiem a tak som sa zmieril s tým, že bude makačka. Myslíte, že som mal počkať? :?: Včera mi niekto vyfúkol 603-ku bez papierov za dvacku pri Dudinciach. Gratulujem.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 12 Mar 2005, 09:17

Mmm... čakať sa veľmi neoplatí pri 613-3 že narazíš v super stave.

Predsa len, to sú už 15-20 ročné autá a za tie ceny aké sa predávajú sa nedá čakať nič extra. No ako vieme, vek 15-20 rokov je taký kritický - niekto ich ešte berie ako autá na dojazdenie, ale ako veterán hodný renovácie ich ešte verejnosť neberie.

A tak to zostáva na nás, Tatrovákoch, aby sme ich dali dohromady a poriadne každému vytreli kocúra :twisted:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 12 Mar 2005, 09:53

Mojzo: Cudoval by si sa ja som za 2 roky prisiel na 2 NADHERNE T613. Jedna novy lak vyvarena ako cukrik za 50 tisic, dalsia az na malu hrdzu (1 miesto na zadnom blatniku) dokonala, povodna a nezbastlena bola tusim za 25 tusic,

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 12 Mar 2005, 16:19

Etienne tá 603ka vyzerá byť pekná, usmievam sa nad paralelou, že ja som sa tiež po nejakom pátraní dostal k podobne peknej len mala modrú masku namiesto zelenej :) .
PS: Nebolo to však štastie bola to asi piata 603ka čo som kúpil v období jedného roka. Jednoducho treba hladať.
Vyzerá pekne ale aj na nej bude vela roboty a určite to nieje hotové auto.

Užívateľov profilový obrázok
matúš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 229
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa matúš » 12 Mar 2005, 16:21

to som bol ja

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 12 Mar 2005, 16:35

No ja som kupoval 613 vo februári a nestažujem si. Na cenu bola a je v dost dobrom stave a v septembri bude vyzerat este lepsie. nesuhlasim s tym, ze sa nedaju tieto auta kupit v dobrom stave. Daju sa a treba sledovat inzraty.
Jasom okrem bateriek a drobnych štelovačiek motora zatial nemusel robit nic a uz som s nou najazdil 2500 km.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 12 Mar 2005, 20:34

Všechno je to o tom, co kdo považuje za dobrý stav. Auto se špatnými baterkami (= nepojízdné) a s neseřízeným motorem (= nezpůsobilé k provozu) může být dobré, ale dobré je za tři...

Užívateľov profilový obrázok
matúš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 229
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa matúš » 13 Mar 2005, 16:39

Luboš ma pochopil ...

Netvrdím, že ja také auto mám. Možno tak tretí, štrvtý projekt sa mi podarí. Dávam do pozornosti hodnotenie veteránov podľa všeobecne uznávanej stupnice 1-5, 1- spravidla lepšie ako nové, 5 - čistý vrak. Nech si každý zhodnotí na akom aute chodí.

Užívateľov profilový obrázok
matúš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 229
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa matúš » 13 Mar 2005, 16:47

Narýchlo som to našiel len v nemčine.


Die Noten-Definition
Note 1 Makelloser Zustand. Keine Mängel an Technik, Optik und Historie (Originalität). Ein Fahrzeug der absoluten Spitzenklasse. Wie neu (oder besser). Sehr selten!
Note 2 Guter Zustand. Original oder fachgerecht restauriert. Mängelfrei, aber mit leichten Gebrauchsspuren. Keine fehlenden oder zusätzlich montierten Teile (Ausnahme: Wenn es die StVZO verlangt).
Note 3 Gebrauchter Zustand. Normale Spuren der Jahre. Kleinere Mängel, aber voll fahrbereit. Keine Durchrostungen. Keine sofortigen Arbeiten notwendig. Nicht schön, aber gebrauchsfähig.
Note 4 Verbrauchter Zustand, eventuell teilrestauriert. Nur bedingt fahrbereit. Sofortige Arbeiten notwendig. Leichtere bis mittlere Durchrostungen. Einige kleinere Teile können fehlen oder defekt sein. Aber: immer noch relativ leicht zu reparieren und zu restaurieren.
Note 5 Restaurierungsbedürftiger Zustand. Nicht fahrbereit. Schlecht restauriert eventuell auch teilweise oder komplett zerlegt. Größere Investitionen notwendig, aber immer noch restaurierbar. Fehlende Teile.
Die Grenzfälle
Die Frage, ob ein Fahrzeug durch einen Defekt um mehrere Noten fallen kann, sorgt oft für Streit.

Selbstverständlich wird aus einem restaurierten Zweier durch einen Anlasser-Defekt nicht gleich ein Vierer, nur weil der Wagen momentan nur bedingt fahrbereit ist. Ziehen Sie einfach den Preis für einen Austausch-Anlasser vom Preis der Note zwei ab, und Sie haben den korrekten Marktwert.

Weniger einfach ist das bei Durchrostungen. Hat zum Beispiel bei einem echten Zustand-zwei-Auto der Lackierer an einer Tür bei der Grundierung geschlampt, und eine Rostblase von der Größe eines Zweieurostücks deutet darauf hin, dass das Türblatt unter dem Metalliclack durchgerostet ist, wird sich der Verkäufer größere Abzüge gefallen lassen müssen: Zu den Restaurierungskosten für die Tür kommen noch Ein- und Ausbau, Demontage und Montage aller Anbauteile und die Lackierung.

Für den Käufer eine unsichere Sache. Im Zweifelsfall ist es besser, solche Mängel vor dem Verkauf zu beseitigen, damit das ganze Fahrzeug nicht in einem ungüstigen Licht erscheint.

Chapman

Príspevok od užívateľa Chapman » 13 Mar 2005, 22:51

I don´t understandt...

Užívateľov profilový obrázok
Lucas603
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 17:38
Bydlisko: Zurich, CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Lucas603 » 13 Mar 2005, 23:47

Roman: KeĎ tak pozerám, že si z Banskej Štiavnice, pred pár dňami som našiel čerstvý inzerát na T 603 práve odtiaľto. Skúšal som tam včera volať, ale už bola predaná. Nevieš náhodou o tom niečo? :?:

Užívateľov profilový obrázok
Roman Rezníček
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 10 Mar 2005, 22:32
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Banská Štiavnica
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Rezníček » 14 Mar 2005, 00:31

Lucas 603, išiel som po nej, niekto mi ju vyfúkol spred nosa - doslovne. Bola uskladnená pri Dudinciach, pôvodne jazdila v Dinaske Banská Belá, to je taká fabrička pri Banskej Štiavnici. Ale už je fuččččččč. V tej Dinaske jazdí ešte čierna 613-3, denne ju vidím umierať na najhorších okreskách v SK t.j. štiavnických.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 14 Mar 2005, 06:56

Roman: Vies aspon v akom bola stave ?
Erik: Takto rychlo to ide bohuzial :-(

Užívateľov profilový obrázok
Roman Rezníček
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 10 Mar 2005, 22:32
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Banská Štiavnica
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Rezníček » 14 Mar 2005, 21:32

Etienne: no bohužiaľ, nestihol som ju ani obzrieť. Volal som tam vo štvrtok ale pánko bol kdesi vonku a panička veľa nevedela. V piatok som to skúšal znova, ale už bola fuč. Prvá informácia bola, že je v super stave :shock: ako všetky :D veď vieš. Chýbali jej vraj len baterky a mohol si frčať, ale ber to s rezervou. Nabudúce budem usilovnejší.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných