Strana 2 z 4

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 12 Dec 2009, 16:03
od užívateľa jaro805
radek napísal:Díly vyrábí několik manufaktur naráz, počínaje GM, přes Bosche, Mahle a Delco až po kusovou strojírenskou výrobu malých živnostníků v této zemi. Každý umí něco. Bavíme se velmi zhruba o cca 350tis/1 auto bez převodovky.....
tych 350 000 stoji len hlava valcov kompletna valece piesty ventily ojnica a kluka?

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 12 Dec 2009, 23:51
od užívateľa Jerry
V té ceně je zahrnuto složení a odbrždění motoru. Za ty peníze by si pak při neodbornym složení každej chtěl přivydělat ve formě reklamace, že to dle jeho úsudku nejede, jak si představoval. :roll:
Radek napísal:... A samozřejmě o prodeji komponentů nemůže být řeč, to je věc co se dělá tzv. "na klíč", tedy včetně montáže, nastavení a odbrždění.....

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 13 Dec 2009, 22:16
od užívateľa Pa3k
To znie viac ako dobre :D chcem sa len opytat na tu štvorventylovú techniku. Hlavy sa upravujú,vyrabajú nové alebo z niečoho po úprave pasujú? Ak tak z čoho ak to nieje tajomstvo.

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 13 Dec 2009, 22:40
od užívateľa David ABA
hlavy se delaji zgruntu nove

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 14 Dec 2009, 18:42
od užívateľa Michal B.
Tomuto vláknu fakt fandím. Moc se bavím.

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 14 Dec 2009, 19:37
od užívateľa jack
Michal B. napísal:Tomuto vláknu fakt fandím. Moc se bavím.
Taktéž...ono vlastně není problém najít antitechnicky rozmýšlející jedince, kteří jak ovce hltají kdejaké tatra-scifi :mrgreen: Jen jim to umět pěkně podat :wink: Jsem zvědavý kdy to tady Radek rozlouskne.

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 14 Dec 2009, 20:31
od užívateľa Pa3k
A kto tu piše že tomu verime :?:

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 14 Dec 2009, 22:47
od užívateľa radek
Copak věříte, to vypadá, že se k tomu přímo modlíte :mrgreen:. Stávající hlavy se samozřejmě na 4V techniku neupravují, jsou použity úplně jiné a z důvodu potřeby torzní tuhosti a instalace hydraulických zdvihátek ventilů jsou to odlitky společné všem válcům vždy příslušné řady motoru, dvouvačkové uspořádání zůstává, časování se zásadně mění.....

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 00:33
od užívateľa Roman Maďar
Mal si na mysli časovanie v reálnom čase? Tak povedzme rok 2050? Bratu? :D

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 07:42
od užívateľa ondrej
jaro805 napísal:Zväčšenie objemu v t613 zo zakladu 3,5 litra sa da ešte Zväčšiť na aky objem ?
Maximálne na asi tak 4,5 litra, ale to už s veľkými ťažkosťami...
Prečo chceš zvyšovať objem?

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 10:10
od užívateľa jaro805
tak ma najprv zaujala t 700 gt a ta mala motor 4.5l tak som myslel si že niečo asi viete o tom ?

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 11:17
od užívateľa Jerry
Ano, byl to druhej poválečnej dvoudvéřovej sedan co v Tatře vyrobili. Bylo to hezký.... po bouračce se ztratil motor a následně se objevil v povozu nazývaném Grafit. Ale to se již zde řešilo... Ta 700 byla na oko parádní, ale pořád to byla 613 (dokonce to byla 613-3 s posunutym B sloupkem a zavařenejma zadníma dveřma a nataženejma předníma), takže si dovolím říct, že při využití plnýho potenciálu výkonu toho motoru, se to auto dalo ovládat jen rovně. Aby to bylo opravdu tak sportovní, jak tvrdili, tak ta karoserie by si zasloužila trochu pokrokovější podvozek. Toť můj názor.

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 14:16
od užívateľa Mojžo
Ja osobne verím že citlivým vyladením konfigurácie tlmičov a pružín v kombinácii s inteligentným obutím kolies a diskov to náhodou mohlo byť skvelé zvezenie. 613-ka je tak správne pretáčavá. Jazdné vlastnosti teda Mojžo tipuje na "kompetitívne"

Kompetitívne Mojžo rád. Mojžo rád keď mu ustrelí zadná časť karoséria pokiaľ je to auto ktoré tam má aj diferenciál

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 15:19
od užívateľa jack
Mojžo, Tebe vidět na cestě, musí být zážitek :mrgreen: . Popravdě mě dost nasíralo (hlavně v době kdy jsem měl na tatře diagonálky), když při průjezdu kruháčem, v nikerak závratné rychlosti, Tatře zadek pískal jak divý, dokonce na jedné křižovatce ustřelil...jen jsem koukal která slečna se otočí, pač podle hvizdu poznáš pizdu :!:

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 15:28
od užívateľa MarekK
len pre predstavu niečo od tatra 603 teamu: ...".... Bohužel v poslední době dílů na závodní motor Tatra 4,3l je tak málo, že tým začal uvažovat i o změně značky motoru pro náš závodní speciál Tatra. Vzhledem k tomu, že neexistuje jakákoliv technická podpora při úpravách a vývoji motoru Tatra mateřským podnikem, pak připadají v úvahu motory BMW, Porsche nebo Americké motory s výkonem okolo 500k za poloviční peníze než stojí úprava motoru Tatra..... "

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 15:49
od užívateľa bazilisak
Jerry napísal:Ano, byl to druhej poválečnej dvoudvéřovej sedan co v Tatře vyrobili. Bylo to hezký.... po bouračce se ztratil motor a následně se objevil v povozu nazývaném Grafit. Ale to se již zde řešilo... Ta 700 byla na oko parádní, ale pořád to byla 613 (dokonce to byla 613-3 s posunutym B sloupkem a zavařenejma zadníma dveřma a nataženejma předníma), takže si dovolím říct, že při využití plnýho potenciálu výkonu toho motoru, se to auto dalo ovládat jen rovně. Aby to bylo opravdu tak sportovní, jak tvrdili, tak ta karoserie by si zasloužila trochu pokrokovější podvozek. Toť můj názor.
Viděl jsi ten podvozek ? To nebyl zásak tuningáře, který vepředu uřezal kus pružin, dozadu je vypodložil a otočil kola obráceně. Ještě před dobou, kdy to auto měl Dohnal za Sazovic jsem se stím několikrát povozil a musím uznat, že jízdní vlastnosti byly unikátní. Tak lehké auto, krásně přemotorované .... lahůdka.

Pro JARO 805 - až budeš mít všechny auta ve stavu 1a , tak vymýšlej teorie o zvýšení objemu / výkonu.... Na zabití sebe, nebo někoho jiného, nebo k přijítí o řidičský průkaz ty koně, co ty auta mají - bohatě stačí ....

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 16:51
od užívateľa Roman Maďar
Jerry napísal:Ano, byl to druhej poválečnej dvoudvéřovej sedan co v Tatře vyrobili. Bylo to hezký.... po bouračce se ztratil motor a následně se objevil v povozu nazývaném Grafit. Ale to se již zde řešilo... Ta 700 byla na oko parádní, ale pořád to byla 613 (dokonce to byla 613-3 s posunutym B sloupkem a zavařenejma zadníma dveřma a nataženejma předníma), takže si dovolím říct, že při využití plnýho potenciálu výkonu toho motoru, se to auto dalo ovládat jen rovně. Aby to bylo opravdu tak sportovní, jak tvrdili, tak ta karoserie by si zasloužila trochu pokrokovější podvozek. Toť můj názor.
Na základe čoho takto uvažuješ? Videl si to auto? sedel si v ňom? Alebo jedna baba povedala?

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 18:47
od užívateľa Jerry
Beru podvozek na tom autě, jako podvozek na každej jinej T613. O tunění podvozku sem nenapsal ani ň.
Kdyby oživili podvozek z prototypu T625, bylo by to asi o něčem jinym, podle mě.
Jen mi přišlo dělat na bezmála 30 let starym podvozku sportovní vozidlo, ikdyž se to dá odladit. Ale vemte si kudy šla Ecorra, když koupila auto na závodění.

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 19:09
od užívateľa Roman Maďar
pred cca dvoma týždňami som sa s tým autom zoznámil osobne in natura a mám z neho velmi dorý pocit, preto sa pýtam, na čom staviaš svoje tvrdenia

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 19:19
od užívateľa radek
700GT má unikátní jízdní vlastnosti? To je podezřelý, má konečně vpředu opravdovou nápravu a vzadu prodloužená ramena? Najdu fotky, nic unikátního na nich není, jen podvozek z T613 modifikovaný pro osazení dvojčinných sportovních tlumičů a pružin a neměřil jsem to, ale tuším tam tehdá byl tlutší stabilizátor :D. Nebo to Bazilišáku myslíš stran off-road vlastností coby prostupnost terénem? Co si ten vjem z ní pamatuju, tedy je už to přeci jen pár let, přemotorizace se projevovala při řádné akceleraci nádherným okamžitým a nepolevujícím tahem schopným člověku "sebrat" volant z ruky, spojeným se zakleknutím na zadní kola, z hlediska trakce pěkné. Ovšem pokusit se o totéž v zatáčce nebo esíčku hraničilo se sebevraždou, protože ta věc byla bez přibrždění si (přesunutí to váhy zpět na předek) ke změnám směru velmi vlažná. Proto mě fascinuje ten pojem "unikátní" ...... přemotorovaná "motokára" to je a nikdo jí to nebere, je to kromě Ecorry, Grafita, Lanty a MTX s Jetronicem taky jedna T613 schopná řádné a bezprostřední akcelerace, u které se nečeká po stisku pedálu plynu i pár vteřin až válce vyprázdní objem sací komory, jak je tomu u 3.5i, ale před vynášením pojmu "unikátní" by to možná chtělo se svézt ještě v jiných autech podobného určení, protože adekvátní reakce na náhlé změny směru při vyšších rychlostech je celkem potřebná featura ..... :wink: .