T613 speciál
Re: T613 speciál
Nahlas zavidi... - to jsem jeste neslysel, ale velmi me to pobavilo. Doufam, ze to neni tim..
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
Nový podtlakový tempomat vhodný do namontování do tatry jsem z Německa vezl loni ladisovi pro jeho trojku. Bohužel jsem zapomněl, kolik to stálo, ale rozhodně o několik řádů míň, než renovace speciála:-).etienne napísal:Michal: Tempomat sa da zohnat ? Do specialy si prosim ten VDO. Dam 5000 Sk, ked hovoris ze nieje problem zohnat.
Re: T613 speciál
Co je to? 613-3, nebo 613-Special?
Re: T613 speciál
Pockej Michale. Vhodny do Tatry 613, nebo originalni puvodni typ montovany sveho casu do Speciala? To je napriklad pro me nezanedbatelny a tudiz nepripustny rozdil. A zrejme i pro Etienna.michal heky napísal:Nový podtlakový tempomat vhodný do namontování do tatry jsem z Německa vezl loni ladisovi pro jeho trojku. Bohužel jsem zapomněl, kolik to stálo, ale rozhodně o několik řádů míň, než renovace speciála:-).etienne napísal:Michal: Tempomat sa da zohnat ? Do specialy si prosim ten VDO. Dam 5000 Sk, ked hovoris ze nieje problem zohnat.
A navic, co ma cena jedne soucastky spolecneho s celou rekonstrukci Tatry Special?
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
Je to stará dobrá karburátorová šestsettřináctka.
Já to prostě vidím ze svého pohledu někoho, kdo má jedno auto - tatrovku. A jestli za chvíli vyrazím na hokej trojkou nebo speciálem, je jedno - styl jízdy, řízení a pocity za volnatem budou tytéž.
No nic, jestli neumíte pochopit, že jsou tací, pro které je rozdíl mezi trojkou a speciálem zanedbatelný a malicherný, tak si třeba myslete, že vám toho speciála děsně závidím...
Já to prostě vidím ze svého pohledu někoho, kdo má jedno auto - tatrovku. A jestli za chvíli vyrazím na hokej trojkou nebo speciálem, je jedno - styl jízdy, řízení a pocity za volnatem budou tytéž.
No nic, jestli neumíte pochopit, že jsou tací, pro které je rozdíl mezi trojkou a speciálem zanedbatelný a malicherný, tak si třeba myslete, že vám toho speciála děsně závidím...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
603-1 pepa napísal:No Lubošku, tak zkus posadit někdy svůj originál (sebe) do Speciála nebo jakého koliv longa.
Hned poznáš že je něco jinak. Somozřejmě změna k lepšímu.
Moje dojmy z prodloužené karoserie jsou víc než pozitivní. Je pohodlnější na jízdu a stabilitu auta.
Luboš napísal:Miloši, já jsem neseděl v žádném autě, to všechno můj dvojník...
Milý Pepíčku, můj rozhled zřejmě není tak omezený jako ten tvůj. Co se týče tatrovek, tak už jsem seděl v kde čem, od T12, přes asi všechna provedení T613 (včetně Speciálu, "supertatry" MTX, autokrosové buginy, ...) až po T815, takže představu, jak se kde sedí a co je kde stejné mám celkem dobrou. Mnohokrát jsem řídil vozidla, která mají rozvor oproti běžné T613 větší o 3-4 metry, tak mi věř, že z nějakých 15 cm navíc rozhodně unesený nebudu...
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
Přece to že je SPECIÁL stejnej jako každá jiná Tatra Milošku. Tos nevěděl?miloš bukáček napísal:Pockej Michale. Vhodny do Tatry 613, nebo originalni puvodni typ montovany sveho casu do Speciala? To je napriklad pro me nezanedbatelny a tudiz nepripustny rozdil. A zrejme i pro Etienna.michal heky napísal:Nový podtlakový tempomat vhodný do namontování do tatry jsem z Německa vezl loni ladisovi pro jeho trojku. Bohužel jsem zapomněl, kolik to stálo, ale rozhodně o několik řádů míň, než renovace speciála:-).etienne napísal:Michal: Tempomat sa da zohnat ? Do specialy si prosim ten VDO. Dam 5000 Sk, ked hovoris ze nieje problem zohnat.
A navic, co ma cena jedne soucastky spolecneho s celou rekonstrukci Tatry Special?
Re: T613 speciál
Zavidis-nezavidis...., na tom nesejde. Nejedna se o jednu a tu samou 613.. Ikdyz k odvozu na hokej poslouzi obe naprosto stejnolu sluzbou.
Re: T613 speciál
Tak to je gol......S Pepou se ani nechtej srovnavat v cem vsem nejenze sedel-stejne jako Ty- ale i se aktivne podilel na rizeni. V tom asi bude velky rozdil Lubosku.Luboš napísal:
Milý Pepíčku, můj rozhled zřejmě není tak omezený jako ten tvůj. Co se týče tatrovek, tak už jsem seděl v kde čem, od T12, přes asi všechna provedení T613 (včetně Speciálu, "supertatry" MTX, autokrosové buginy, ...) až po T815, takže představu, jak se kde sedí a co je kde stejné mám celkem dobrou. Mnohokrát jsem řídil vozidla, která mají rozvor oproti běžné T613 větší o 3-4 metry, tak mi věř, že z nějakých 15 cm navíc rozhodně unesený nebudu...
Re: T613 speciál
Zacinam chapat.... Jen nechapu, proc na ni tedy vsechno stoji tak moc penez, kdyz uz to po nekolika mesicich shaneni vubec sezenes.......603-1 pepa napísal: Přece to že je SPECIÁL stejnej jako každá jiná Tatra Milošku. Tos nevěděl?
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
Milý Lubošku, řekl bych, že tvůj rozhled v tomto směru omezený je! Já Speciála vlastním a tak si myslím, že mohu s klidnou hlavou tvrdit, že rozdíly jsou ( a to velké ). Kdyby jsi si místo kupování stejných typů aut Speciála koupil tak by jsi také poznal! I když ve tvém případě nevím, nevím. To, že jsi seděl v kde čem ještě neznamená, že jsi si pochopil. Jo a jinak připojjuji včem jsem seděl já: Tatra 12, všechna provedení T 603, téměř všechna provedení T 613, 613 MTX, T815 Dakarka, T 813 Kolos, T 57, T 75.................A to ještě podotýkám, že já pouze neseděl, ale i řídil!!! A to bude asi ten kámen úrazu.Luboš napísal:603-1 pepa napísal:No Lubošku, tak zkus posadit někdy svůj originál (sebe) do Speciála nebo jakého koliv longa.
Hned poznáš že je něco jinak. Somozřejmě změna k lepšímu.
Moje dojmy z prodloužené karoserie jsou víc než pozitivní. Je pohodlnější na jízdu a stabilitu auta.
Luboš napísal:Miloši, já jsem neseděl v žádném autě, to všechno můj dvojník...
Milý Pepíčku, můj rozhled zřejmě není tak omezený jako ten tvůj. Co se týče tatrovek, tak už jsem seděl v kde čem, od T12, přes asi všechna provedení T613 (včetně Speciálu, "supertatry" MTX, autokrosové buginy, ...) až po T815, takže představu, jak se kde sedí a co je kde stejné mám celkem dobrou. Mnohokrát jsem řídil vozidla, která mají rozvor oproti běžné T613 větší o 3-4 metry, tak mi věř, že z nějakých 15 cm navíc rozhodně unesený nebudu...
- tom
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23 Mar 2008, 22:45
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3 (1:1)
T815 GTC (1:43)
T815 hasiči (1:43) - Bydlisko: Morava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
Dobrý den pánové, co jsem byla na šmigrustu, tak se to tady rozjelo ve velkém. Pokusím se reagovat:
Speciály jsem ještě vypátral za Prahou. Co se týká speciálů, jsem začátečník, ale na tom jednom mě matou ty kulaté světla.
Příkládám fotky obou aut. Cena 150 000,- pro případné zájemce kontakt - lidasimanova@seznam.cz. Do toho bych ale rozhodně nešel. Pokud bych neměl možnost si ho rozpitvat, do kompletace bych se nechtěl pouštět.
No a pak jsem ještě prošvihl jednoho za 200 000,- Ze spoda vypadal jak ten v krnepu, a byl zaprášený a pokaděný od slepic. Propásll jsem ho a dost mě to mrzí.
Co se týká Krnepa. Ty koberce bych si udělal i sám, jako správný Ferda mravenec, to by mě ani tak netrápilo Mi spíše vadila poškozená a vybrakovaná palubovka, interiér ošuntělý. A překvapilo mě že podle fotek skoro nové auto, lak jak lusk, ale zespoda a po víkem v předním kufru k pláči (z mého pohledu).Myslím si prostě, že kdybych to za ty prachy koupil, tak se nakopu
A jinak ta moje troječka je parádní. Mám v plánu si ji určitě nechat a udělat z ní krásné auto až bude čas a až budu mít toho speciála, abych nemusel chodit pěšky
Souhlasím, že speciál se liší dost, majitelé ví
Speciály jsem ještě vypátral za Prahou. Co se týká speciálů, jsem začátečník, ale na tom jednom mě matou ty kulaté světla.
Příkládám fotky obou aut. Cena 150 000,- pro případné zájemce kontakt - lidasimanova@seznam.cz. Do toho bych ale rozhodně nešel. Pokud bych neměl možnost si ho rozpitvat, do kompletace bych se nechtěl pouštět.
No a pak jsem ještě prošvihl jednoho za 200 000,- Ze spoda vypadal jak ten v krnepu, a byl zaprášený a pokaděný od slepic. Propásll jsem ho a dost mě to mrzí.
Co se týká Krnepa. Ty koberce bych si udělal i sám, jako správný Ferda mravenec, to by mě ani tak netrápilo Mi spíše vadila poškozená a vybrakovaná palubovka, interiér ošuntělý. A překvapilo mě že podle fotek skoro nové auto, lak jak lusk, ale zespoda a po víkem v předním kufru k pláči (z mého pohledu).Myslím si prostě, že kdybych to za ty prachy koupil, tak se nakopu
A jinak ta moje troječka je parádní. Mám v plánu si ji určitě nechat a udělat z ní krásné auto až bude čas a až budu mít toho speciála, abych nemusel chodit pěšky
Souhlasím, že speciál se liší dost, majitelé ví
- Prílohy
-
- special_01.jpg (18.5 KiB) 7510 zobrazení
-
- special_02.jpg (21.98 KiB) 7510 zobrazení
Re: T613 speciál
Co je u Tebe vybrakovana palubka a osuntely interier? Ja to auto taky videl.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 224
- Dátum registrácie: 14 Jún 2005, 13:32
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Senica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
Zohnať speciala v dobrom stave nieje vôbec ľahká vec.
Luboš keby si mal speciala tak by si ináč hovoril.
Bez problemu som zohnal 3ks 613-1 s problébami jeného speciala .
Luboš keby si mal speciala tak by si ináč hovoril.
Bez problemu som zohnal 3ks 613-1 s problébami jeného speciala .
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
michal heky napísal:Je to stará dobrá karburátorová šestsettřináctka.
Já to prostě vidím ze svého pohledu někoho, kdo má jedno auto - tatrovku. A jestli za chvíli vyrazím na hokej trojkou nebo speciálem, je jedno - styl jízdy, řízení a pocity za volnatem budou tytéž.
No nic, jestli neumíte pochopit, že jsou tací, pro které je rozdíl mezi trojkou a speciálem zanedbatelný a malicherný, tak si třeba myslete, že vám toho speciála děsně závidím...
stejný styl ,řízení apod !!!! Jel jsi se speciálem,nebo longem ???? pokud se ti zdá stejné řízení,tak nesmíš sedět na zadní sedačce, ale řídit !
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
Jak tak sleduju v čem všem jste jezdili, zkoušeli jset třeba už BVP,nebo OT-64 ??? V tom druhém je i motor TATRA
- tom
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 23 Mar 2008, 22:45
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3 (1:1)
T815 GTC (1:43)
T815 hasiči (1:43) - Bydlisko: Morava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
Miloši a kdy jsi to auto viděl? Na Tvých fotkách má stěrače u světel a když jsem tam byl já, nebyly tam. třeba už to auto dali do kupy a i palubka, která mi přišla vyprakovaná už je vyměněná. Co si pamatuju nebyly tam hodiny a rádio, kus plastu okolo klíčku zapalování chyběl, ...
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
IRONLANDe, už dvakrát jsem tu psal, že jsem speciálem nejel, tak proč se mě na to probůh ptáš potřetí? Znovu opakuju, že s longama jsem jezdil. A ty čtyři vykřičníky v řadě si mám v tvém příspěvku vyložit tak, že na mě imaginárně řveš?
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
ja som mal možnosť sedieť na mieste vodiča obidvoch týchto obrnencov, našťastie nie počas jazdy,
bolo to pre mňa utrpenie sa tam dostať - napriek tomu som to hrdinsky dokázal aj za cenu, že som sa pri tých úkonoch praštil o akýsi poklop, medzi rebrá ma pichla nejaká páka, odrel som si koleno, a bolo treba dávať veľký pozor, aby si človek nevyrazil zuby, aj keď v mieste predného priezoru bola akási symbolická filcová podložka pod bradu.
Sám som však už odtiaľ vyliezť nedokázal ani pri najlepšej vôli a dvaja kamaráti ma museli odtiaľ vytiahnuť... hrozné oceľové rakvy. Predstava, že sa taký stroj so mnou rúti a skáče v teréne - nočná mora! Neviem, ako to môže niekto prežiť, asi to bolo konštruované pre výrazne nižších ľudí, ako som ja..
bolo to pre mňa utrpenie sa tam dostať - napriek tomu som to hrdinsky dokázal aj za cenu, že som sa pri tých úkonoch praštil o akýsi poklop, medzi rebrá ma pichla nejaká páka, odrel som si koleno, a bolo treba dávať veľký pozor, aby si človek nevyrazil zuby, aj keď v mieste predného priezoru bola akási symbolická filcová podložka pod bradu.
Sám som však už odtiaľ vyliezť nedokázal ani pri najlepšej vôli a dvaja kamaráti ma museli odtiaľ vytiahnuť... hrozné oceľové rakvy. Predstava, že sa taký stroj so mnou rúti a skáče v teréne - nočná mora! Neviem, ako to môže niekto prežiť, asi to bolo konštruované pre výrazne nižších ľudí, ako som ja..
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
a prestaňte už blbnúť s tými Speciálmi, dá sa to len ťažko čítať...
jasne, že je Special iný, ako terbárs "trojka", aj že longy sa na ceste správajú inak, ako krátke tatry, pre niekoho to však môžu byť rozdiely podstatné, pre iného zanedbateľné - a každý sa drží zubami-nechtami svojho stanoviska..
načo sa prieť o také kraviny!?
jasne, že je Special iný, ako terbárs "trojka", aj že longy sa na ceste správajú inak, ako krátke tatry, pre niekoho to však môžu byť rozdiely podstatné, pre iného zanedbateľné - a každý sa drží zubami-nechtami svojho stanoviska..
načo sa prieť o také kraviny!?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných