T613 speciál

Čo jednému chýba, iný môže mať...
miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 25 Mar 2008, 00:01

ladis napísal:Hmm, taky myslím, že je T613 jako T613, mezi MiL a trojkou moc rozdílů není, řídí se to prakticky stejně a doufám, že mi Ironclad za moji řidičskou nezkušenost nepřijde sebrat řidičák.

Jeden z tempomatů, co mi přivezl Heky skončil v Citroenu XM, druhý nevím v čem. Etienne asi myslel ten na přiložené fotografii (aspoň jsem našel foťák). Taky žádný zázrak, dávalo se to do VW. Za jedinou výhodu proti tomu, co se tam dává teď, považuji to, že se dá nastavit i rychlost vyšší než 180km/h. Kdyby někdo mohl nafotit jak je to nabastlené na ovládání karburátorů, budu rád.
Mohlo by byt panove.... doufam ze si ale uvedomujete, ze se to montovalo do aut z roku 80... XM vznikl v 1993........... Mozna nekdo pochopi tu diferenci

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 25 Mar 2008, 00:05

ladis napísal:Hmm, taky myslím, že je T613 jako T613, mezi MiL a trojkou moc rozdílů není, řídí se to prakticky stejně a doufám, že mi Ironclad za moji řidičskou nezkušenost nepřijde sebrat řidičak
Co to plkas zase za picovinu Ladisi?

Užívateľov profilový obrázok
IRONCLAD
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
Bydlisko: Bohumín
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa IRONCLAD » 25 Mar 2008, 00:05

ladisi : Nevím proč bych ti měl brát řidičák ???? Zřejmě nevíš kdo a v jakém případě řidičák odebírá. Bohužel za to že autem neumíš jezdit na tolik abys to pocítil ti nikdo nic brát nebude ! Pokud však potřebuješ poznat jak se který v určité rychlosti chová,je třeba někoho poprosit kdo ti to předvede a podá i výklad, když jsi tak necitlivej za volantem !

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 25 Mar 2008, 00:08

Luboš napísal:Miloši, takhle se s tebou vůbec nebudu bavit! Začni se laskavě chovat slušně nebo se na tebe každý vykašle.

Na to auto jsem si tehdy prolistovával znalecký posudek, a když mi řekneš číslo kastle, tak bych tu někde měl mít poznamenanou i přesnou odhadní cenu.
Doufam,ze se rano dockam odpovedi fundovaneho odbornika na Tatry.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa ladis » 25 Mar 2008, 00:11

Miloši, ty tempomaty co přivezl Heky jsou nějaký podtlakový univerzální klump do čehokoliv. Kamarád si chtěl dát něco do svého Citroena, tak jsme mu udělali radost. Zmínil jsem to jen okrajově. Tempomat co se montoval do Speciálu je na přiložené fotografii. Diferenci nechápu, tempomat se montoval i do vozů Simca 1307, rv. 1977 (stejně jako centrální zamykání, elektricky ovládaná okna, atd.).

Kdo je oprávněn zabavovat ŘP tak nějak vím, jen nechápu proč se stavíte do pozice lidí, kteří jedině vědí, jak se řídí pořádné auto. O výklad nestojím, je mi to jedno. Komu ten rozdíl za investici do Speciála nebo MiL stojí, jistě tak učiní bez ohledu na to, co naplácám v tomhle vlákně za pičoviny.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 25 Mar 2008, 00:12

Ladis: To je tempomat do specialu.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 25 Mar 2008, 00:14

Me jen udivilo , Ladisi, proc zrovna Ironclad by ti mel brat ridicak.

Užívateľov profilový obrázok
IRONCLAD
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
Bydlisko: Bohumín
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa IRONCLAD » 25 Mar 2008, 00:16

ladis napísal:Miloši, ty tempomaty co přivezl Heky jsou nějaký podtlakový univerzální klump do čehokoliv. Kamarád si chtěl dát něco do svého Citroena, tak jsme mu udělali radost. Zmínil jsem to jen okrajově. Tempomat co se montoval do Speciálu je na přiložené fotografii. Diferenci nechápu, tempomat se montoval i do vozů Simca 1307, rv. 1977 (stejně jako centrální zamykání, elektricky ovládaná okna, atd.).

Kdo je oprávněn zabavovat ŘP tak nějak vím, jen nechápu proč se stavíte do pozice lidí, kteří jedině vědí, jak se řídí pořádné auto. O výklad nestojím, je mi to jedno. Komu ten rozdíl za investici do Speciála nebo MiL stojí, jistě tak učiní bez ohledu na to, co naplácám v tomhle vlákně za pičoviny.

Když již sám teď veřejně připouštíš že plácáš pičoviny,tak proč je sem plácáš ???? Jinak nejsem si vědom toho že by se někdo vedl uvahu nad tím kolik dát peněz za speciál ??? Takže další příspěvěk scela zařazen mimo mísu ! A když už tě to nezajímá, proč tedy vůbec vstupuješ a mrháš časem ???

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 25 Mar 2008, 00:21

hodiny v chromce........Pro Ondreja.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa ladis » 25 Mar 2008, 00:28

Miloši, nechápu odpověd... Nechci se tě nijak dotkout tím, že to napíšu ještě jinak. A nerad bych další flame, která se potáhne přes několik stran, ačkoliv v běžném hovoru by se vše vysvětlilo během několika minut. Tedy, přes moje ruce přešly dva typy tempomatů. Ty, co prvně zmiňoval Heky, že jsou za pár EUR a týkalo se to této části vlákna.
michal heky napísal:
etienne napísal:Michal: Tempomat sa da zohnat ? Do specialy si prosim ten VDO. Dam 5000 Sk, ked hovoris ze nieje problem zohnat.
Nový podtlakový tempomat vhodný do namontování do tatry jsem z Německa vezl loni ladisovi pro jeho trojku. Bohužel jsem zapomněl, kolik to stálo, ale rozhodně o několik řádů míň, než renovace speciála:-).
Ten "nový podtlakový tempomat vhodný do namontování do tatry" skončil v XM, to co je na fotce se dávalo do Speciálů a skončí v mojí T613-bastl. Jestli ho někdo chce, občas se objeví na ebayi.

To se zabavením ŘP byla pochopitelně ironie a týkala se tohoto:
IRONCLAD napísal:...2. A pokud nepoznáš rozdíl v chování mezi longem a kratkou TATROU,tak to zřejmě o něčem vypovídá. Zkus vyjet třeba někde na delši projéžďku a zkus si s oběma řiznout sem tam zatáčku. !!! Pokud ani tak nerozeznáš rozdíl, tak popros někoho kdo je na tom řidičskými schopnostmi lépa ať tě proveze....
Protože ani já nepoznám výraznější rozdíl, dovolil jsem si navrhnout, aby mi spravedlivý zde na portále zabavili ŘP neboť takové tupé hovado jako já si jistě nezaslouží řídit a už vůbec ne tak dokonalá vozidla jako je T613.

Užívateľov profilový obrázok
IRONCLAD
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
Bydlisko: Bohumín
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa IRONCLAD » 25 Mar 2008, 00:47

ladisi : Snažíš se to sice opět kulantním způsobem oddiskutovat, ale nějak se ti to dobře nevede ! Když již cituješ co jsem napsal, připadá ti že když někdo je na tolik nevnimavej a citlivej k tomu aby poznal rozdíly mezi vozidlem s kratším a delšim rozvorem, jako důvod k odebráni ŘP ??? Opět budu znovu konstatovat ( pro ty slabší) ŘP je odebíráno za zavažné přestupky, nikoli za to kdo je jak vnimavý za volantem. Pokud máš ovšem opravdu problém pochopit rozdíl v tom jak se chová vozislo které je o 15 cm delší,možná by nebolo od věci poprosit někoho kdo se zabývá konstrukcí vozidel ať ti to vysvětlí. Kdyby jsi mi stál za to,tak tě v obou verzích svezu a řeknu ti právě jedeme takovou a makovou rychlosti, toto vozidlo dělá to a ono. Poté bych provedl to samé s druhým testovaným vozem.

Užívateľov profilový obrázok
IRONCLAD
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
Bydlisko: Bohumín
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa IRONCLAD » 25 Mar 2008, 01:00

ladisi : tak nad tím uvažuju, když nepoznáš rozíly mezi longem a kraťasem co k tomu může vest. A přišel jsem na dvě věci

1. Jestli jedeš s longem jen kolem baráku a nepřesáhneš 40 km/h, tak to zajisté nepoznáš

2. jseš si jist že usedáš do longa ????

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa michal heky » 25 Mar 2008, 01:14

IRONCLAD napísal:Tak za 1. Za to že jsem přehlídil to že jsi se speciálem nejel se OMLOUVÁM, ale posuzoval jsi to jak kdyby jsi s ním jezdil. 2. A pokud nepoznáš rozdíl v chování mezi longem a kratkou TATROU,tak to zřejmě o něčem vypovídá.
IRONCLADE, v jedné a té samé větě se mně omlouváš, žes přehlídil co píšu, a zároveň jsi ovšem znovu přehlédl, že jsem nepsal, že rozdíl poznat neumím, ale někde odněkud jsis vycucal z prstů, že rozdíl poznat nedokážu. Nezlob se na mě, ale takhle se diskutovat nedá.

Užívateľov profilový obrázok
IRONCLAD
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
Bydlisko: Bohumín
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa IRONCLAD » 25 Mar 2008, 01:23

michal heky napísal:IRONLANDe, už dvakrát jsem tu psal, že jsem speciálem nejel, tak proč se mě na to probůh ptáš potřetí? Znovu opakuju, že s longama jsem jezdil. A ty čtyři vykřičníky v řadě si mám v tvém příspěvku vyložit tak, že na mě imaginárně řveš?
Tak ti to tady dám znova. Vím že se snažíš reagovat a něco plácnout. Takže aby jsi to pochopil i ty. Omlouvám se ti za to že jsem si myslel že jsi jezdil se speciálem !!!! Ale jak sám píšeš s longama jsi jezdil !!!! Takže bys měl poznat rozdíl mezi longem a kraťasem !!!! Než tedy začneš psát uvažuj prosím nad tím co napíšeš, abych nemusel věnovat čas potupným vysvětlováním.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa ladis » 25 Mar 2008, 08:10

Ironclade, klidně ti to vysvětlím potupným způsobem, když to jinak nejde. Ano, Heky i já poznáme rozdíl mezi řízením krátké a dlouhé T613, dokonce i rozdíl mezi klasickou převodkou řízení a monoblokem. Jen nám nepřipadá natolik významný, aby bylo nutné do vozidla investovat řádově vyšší částku. Rovněž výbava T613-S nebo T613-MiL jsou jen takové třešničky na dortu, které někomu za tu investici stojí a jinému ne. Ale to jsem odbočil, původní otázka byla myslím již zodpovězena, totiž Speciály jsou, jen poněkud drahé (stejně jako jsou tempomaty do Speciála, jen je třeba trochu trpělivosti).

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa ondrej » 25 Mar 2008, 08:28

Miloš - vďaka za obr. hodín, to je ono, ešte by som uvítal, ak sa bude dať, aj nejaký záber na auto ako celok (zelené okná?) a foto tapacíru dverí a interiéru,
aký je to rok výroby? zaujímavé auto, som rád, že sa také zachovalo aspoň jedno, asi ich bolo iba málo takých,
ak by si vedel číslo karosérie a motora, potešilo by..

Standa
Diskutujúci
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 13 Nov 2006, 12:50
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Dobris
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa Standa » 25 Mar 2008, 09:33

Tak Lubosi, jak je to s tim znaleckym posudkem versus Special v Krnepu?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 25 Mar 2008, 10:50

ondrej napísal:Miloš - vďaka za obr. hodín, to je ono, ešte by som uvítal, ak sa bude dať, aj nejaký záber na auto ako celok (zelené okná?) a foto tapacíru dverí a interiéru,
aký je to rok výroby? zaujímavé auto, som rád, že sa také zachovalo aspoň jedno, asi ich bolo iba málo takých,
ak by si vedel číslo karosérie a motora, potešilo by..
myslim,ze je to rok 78 zelene okna ma krome zadnich kratkych dveri, interier je specialovy vcetne baru a bufliku a ma krom klimy jeste el.stahovani oken.Barva karoserie je modra a auto by melo byt na prodej.POZOR: ty hodiny nejou VDO ale JAEGER.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 25 Mar 2008, 10:58

Standa napísal:Tak Lubosi, jak je to s tim znaleckym posudkem versus Special v Krnepu?
NIC.... vzdyt psal ze potrebuje cislo kastle..... :lol: :lol: :lol: :lol:

Užívateľov profilový obrázok
IRONCLAD
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
Bydlisko: Bohumín
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa IRONCLAD » 25 Mar 2008, 11:18

ladis napísal:Ironclade, klidně ti to vysvětlím potupným způsobem, když to jinak nejde. Ano, Heky i já poznáme rozdíl mezi řízením krátké a dlouhé T613, dokonce i rozdíl mezi klasickou převodkou řízení a monoblokem. Jen nám nepřipadá natolik významný, aby bylo nutné do vozidla investovat řádově vyšší částku. Rovněž výbava T613-S nebo T613-MiL jsou jen takové třešničky na dortu, které někomu za tu investici stojí a jinému ne. Ale to jsem odbočil, původní otázka byla myslím již zodpovězena, totiž Speciály jsou, jen poněkud drahé (stejně jako jsou tempomaty do Speciála, jen je třeba trochu trpělivosti).
Tak nevím co jsi mi vysvětlil ??? Psal jsi že nepoznáš rozdíl mezi delším a kratším autem!Taď již připouštíš malé rozdíly !Krom toho to směřuješ do ztracena a píšeš zde o hodontách pro někoho. O hodnotě vozu jsme nediskutovali !! Takže jestli ty rozdíly poznáš, tak paotom jsi asi selou tu dobu byl v alkoholovém opojení s velikonoc

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných