Díly na GO motoru 603H

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Díly na GO motoru 603H

Príspevok od užívateľa Mirek » 30 Okt 2007, 23:56

Zatím To není úplně aktuální, řeším teprve vyváření, ale...
Jak se dají/nedají sehnat válce,písty,kroužky,ložiska a hlavně, za jaké ceny. Ne jen originály ale i výbrusy.

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 31 Okt 2007, 18:42

Tady jsem kupoval pístní čepy : http://www.ceba.sk/z-praxe.htm

Jinak druhý výbrus 75,5mm..pístní kroužky ze Škody 130. Jsou chromovaný a sada na jeden motor vyjde na 1667 Kč.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 31 Okt 2007, 19:49

Nemáš obavu, že ty kroužky na škodovku tolik nevydrží? To dáváš jenom tři nebo už máš nějaké novodobé písty?

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 31 Okt 2007, 19:59

Luboš napísal:Nemáš obavu, že ty kroužky na škodovku tolik nevydrží? To dáváš jenom tři nebo už máš nějaké novodobé písty?
Písty spolu s válci mám ještě od pana Veřmiřovského, ten nám také doporučil chromované pístní kroužky ze Škody 130. Pístní kroužky jsou na jednom pístu tři, z toho jeden stírací.
Prílohy
píst.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mirek » 31 Okt 2007, 21:19

Sedí i výška kroužku nabo bylo třeba rozpíchnout drážku. A co písty (p. Veřmiřovský na asi ňák zapoměl,nebo co?). V případě výroby, jak se tam hýbou ceny? A ložiska na kliku? A abych nezapoměl, dík Jacku

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 31 Okt 2007, 21:39

pokiaľ viem, tak výška krúžkov pre T603 je 2mm, u Š130 je to u chromovaného a tesniaceho 1,5 mm, čo je trocha rozdiel...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 01 Nov 2007, 00:02

Máš pravdu, šestsettrojkové motory mají opravdu jen tři kroužky, to jsem se nějak spletl. Ale stejně by mne zajímalo, zda se dají bez obav použít ty škodovácké.

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 01 Nov 2007, 09:50

Až budu doma pošlu objednací číslo těch pístních kroužků, sedí perfektně, jen je třeba prohloubit zápich pro stírací kroužek.

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 01 Nov 2007, 09:55

Mirek napísal:Sedí i výška kroužku nabo bylo třeba rozpíchnout drážku. A co písty (p. Veřmiřovský na asi ňák zapoměl,nebo co?). V případě výroby, jak se tam hýbou ceny? A ložiska na kliku? A abych nezapoměl, dík Jacku
Jo a co se týče klikovky a ložisek, nemám přehled...já jsem ji měl ještě ze socialistických zásob.

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mirek » 01 Nov 2007, 23:36

Haló, haló. Přece motor do T603 nadělal jenom Jack.

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 02 Nov 2007, 09:51

Mirku, jestli chceš motor na T603, tak docela dobrou základnou náhradních dílů jsou nové motory z vojenských elektrocentrál..najdeš v nich novou klikovku, nevé ložiska, vačku atd...je to sice G motor, ale nové hlavy Ti zústanou, taky válce, jen písty by bylo třeba hodit H-čkové. Chtěl jsem slyšet názory lidí na toto řešení, které nemám odzkoušené, založil jsem proto téma elektrocentrála 603..nikdo se však o zkušenosti nepodělil..
Možná se Ti podaří koupit elektrocentrálu s kompletně H-čkovými střevy...taky se už pár lidem poštěstilo.. :wink: pak už to je ale velká paráda..!! 8) :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mirek » 02 Nov 2007, 18:28

To mě nanapadlo. Ale zní to opravdu elegantně a taky zajímavě. Jenom, nenbude vačka jinak časovaná?

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 02 Nov 2007, 19:37

S vačkou vážně nevím, snad bude vědět někdo kdo to měl rozkuchaný..můžu se Ti ale zítra poptat u jednoho pána..

Slíbené rozměry chromovaných pístních kroužků. Mrkni na fakturu.
Prílohy
obrázek00001.jpg

Užívateľov profilový obrázok
joseph
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 131
Dátum registrácie: 14 Okt 2005, 22:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bratislava-Praha
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa joseph » 02 Nov 2007, 20:01

vacku mozes vyhodit rovno.Len nekupuj centralu ktora uz nejake motohodiny bezala,to je o nicom,treba kupit uplne novu s nevypalenymi vyfukovymi potrubiami.Obcas sa to podari ved tieto EC sa vyrabali asi do roku 1982

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mirek » 05 Nov 2007, 18:40

To opravdu už nikdo nic neví? Podělte se o informace. Pls

Užívateľov profilový obrázok
Jozef
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 87
Dátum registrácie: 11 Nov 2005, 15:20
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 603 model 68
Tatra 603 72
Tatra 603-1 1960
Bydlisko: Jablonica
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jozef » 07 Nov 2007, 10:14

Robil som skoro GO môjho motora TATRA 603H, a to. Vystružovanie ojničných púzdier a uhlovanie ojníc firma Fišer Jur pri Bratislave, ojničné púzdra staré zásoby. Prerábka bloku a kľukovky na gufero, firma Leška Hradište pod Vrátnom okres Senica. Brúsenie kľuky, firma Šimalčik Trnava. Ojničné ložiská firma Kajometal Dolný Kubín, bývalá výrobňa ložisiek Mokraď. Ale nie oficialne cez firmu, ale cez starých majstrov. Tak isto hlavné ložiská, ale iba hrubé odliatky s prídavkom. Struženie hlavných ložisiek na priemer kľuky v bloku, Firma Slovnaft-horizontka z vrtacou tyčou. Mám skúsenosť že ak do starého bloku použijete ložiská z iného motora, alebo nové ložiská upravované mimo bloku , môže sa stať že po zatiahnutí kľuku nezatočíte ani pajsrom. Piestne čapy firma Ceba.

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mirek » 15 Nov 2007, 21:52

Mám další dotaz k tématu. Jak ovlivní výkon,spotřebu oleje, životnost použití dvou obyčejných těsnících kroužků na místo jednoho obyč a jednoho chromovaného, jak to má být

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 16 Nov 2007, 09:25

Mirek napísal:Mám další dotaz k tématu. Jak ovlivní výkon,spotřebu oleje, životnost použití dvou obyčejných těsnících kroužků na místo jednoho obyč a jednoho chromovaného, jak to má být
Spotřebu oleje ovlivní především stírací kroužek. Je dobré když je chromovaný (spotřeba oleje je v tomto případě opravdu minimální), i když někteří lidé tvrdí, že chromované stírací kroužky více vydírají válec, neberu jim to...já je tam dal. :wink:

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 16 Nov 2007, 09:25

Mirek napísal:Mám další dotaz k tématu. Jak ovlivní výkon,spotřebu oleje, životnost použití dvou obyčejných těsnících kroužků na místo jednoho obyč a jednoho chromovaného, jak to má být
Spotřebu oleje ovlivní především stírací kroužek. Je dobré když je chromovaný (spotřeba oleje je v tomto případě opravdu minimální), i když někteří lidé tvrdí, že chromované stírací kroužky více vydírají válec, neberu jim to...já je tam dal. :wink:

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 16 Nov 2007, 09:28

Kua co je stím diskuzním fórem..?? V Opeře mi to příspěvek 2x nepřidalo a kouknu na Explorer a je tady 2x.....čáry velebnosti čáry jsou v tom...ne Kelišová zázrak, stal se záááárak.. :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných