Díly na GO motoru 603H
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Díly na GO motoru 603H
Zatím To není úplně aktuální, řeším teprve vyváření, ale...
Jak se dají/nedají sehnat válce,písty,kroužky,ložiska a hlavně, za jaké ceny. Ne jen originály ale i výbrusy.
Jak se dají/nedají sehnat válce,písty,kroužky,ložiska a hlavně, za jaké ceny. Ne jen originály ale i výbrusy.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Tady jsem kupoval pístní čepy : http://www.ceba.sk/z-praxe.htm
Jinak druhý výbrus 75,5mm..pístní kroužky ze Škody 130. Jsou chromovaný a sada na jeden motor vyjde na 1667 Kč.
Jinak druhý výbrus 75,5mm..pístní kroužky ze Škody 130. Jsou chromovaný a sada na jeden motor vyjde na 1667 Kč.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Písty spolu s válci mám ještě od pana Veřmiřovského, ten nám také doporučil chromované pístní kroužky ze Škody 130. Pístní kroužky jsou na jednom pístu tři, z toho jeden stírací.Luboš napísal:Nemáš obavu, že ty kroužky na škodovku tolik nevydrží? To dáváš jenom tři nebo už máš nějaké novodobé písty?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Jo a co se týče klikovky a ložisek, nemám přehled...já jsem ji měl ještě ze socialistických zásob.Mirek napísal:Sedí i výška kroužku nabo bylo třeba rozpíchnout drážku. A co písty (p. Veřmiřovský na asi ňák zapoměl,nebo co?). V případě výroby, jak se tam hýbou ceny? A ložiska na kliku? A abych nezapoměl, dík Jacku
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Mirku, jestli chceš motor na T603, tak docela dobrou základnou náhradních dílů jsou nové motory z vojenských elektrocentrál..najdeš v nich novou klikovku, nevé ložiska, vačku atd...je to sice G motor, ale nové hlavy Ti zústanou, taky válce, jen písty by bylo třeba hodit H-čkové. Chtěl jsem slyšet názory lidí na toto řešení, které nemám odzkoušené, založil jsem proto téma elektrocentrála 603..nikdo se však o zkušenosti nepodělil..
Možná se Ti podaří koupit elektrocentrálu s kompletně H-čkovými střevy...taky se už pár lidem poštěstilo.. pak už to je ale velká paráda..!!
Možná se Ti podaří koupit elektrocentrálu s kompletně H-čkovými střevy...taky se už pár lidem poštěstilo.. pak už to je ale velká paráda..!!
- Jozef
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 11 Nov 2005, 15:20
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 603 model 68
Tatra 603 72
Tatra 603-1 1960 - Bydlisko: Jablonica
- Kontaktovať užívateľa:
Robil som skoro GO môjho motora TATRA 603H, a to. Vystružovanie ojničných púzdier a uhlovanie ojníc firma Fišer Jur pri Bratislave, ojničné púzdra staré zásoby. Prerábka bloku a kľukovky na gufero, firma Leška Hradište pod Vrátnom okres Senica. Brúsenie kľuky, firma Šimalčik Trnava. Ojničné ložiská firma Kajometal Dolný Kubín, bývalá výrobňa ložisiek Mokraď. Ale nie oficialne cez firmu, ale cez starých majstrov. Tak isto hlavné ložiská, ale iba hrubé odliatky s prídavkom. Struženie hlavných ložisiek na priemer kľuky v bloku, Firma Slovnaft-horizontka z vrtacou tyčou. Mám skúsenosť že ak do starého bloku použijete ložiská z iného motora, alebo nové ložiská upravované mimo bloku , môže sa stať že po zatiahnutí kľuku nezatočíte ani pajsrom. Piestne čapy firma Ceba.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Spotřebu oleje ovlivní především stírací kroužek. Je dobré když je chromovaný (spotřeba oleje je v tomto případě opravdu minimální), i když někteří lidé tvrdí, že chromované stírací kroužky více vydírají válec, neberu jim to...já je tam dal.Mirek napísal:Mám další dotaz k tématu. Jak ovlivní výkon,spotřebu oleje, životnost použití dvou obyčejných těsnících kroužků na místo jednoho obyč a jednoho chromovaného, jak to má být
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Spotřebu oleje ovlivní především stírací kroužek. Je dobré když je chromovaný (spotřeba oleje je v tomto případě opravdu minimální), i když někteří lidé tvrdí, že chromované stírací kroužky více vydírají válec, neberu jim to...já je tam dal.Mirek napísal:Mám další dotaz k tématu. Jak ovlivní výkon,spotřebu oleje, životnost použití dvou obyčejných těsnících kroužků na místo jednoho obyč a jednoho chromovaného, jak to má být
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných