rozmery 613-1
Platí Pouze pro chromkové modely 613-1 613-2. jestli máš na mysli 613-1 (chromlovej long) tak tam jsou rozměry taky jiný cca o 15 cm delší u origo prototypů vignale taky jiný..a u plast. 613 modelů rovnako jiný (holt ty plastový nárazníky) takže vem metr a měřtomas napísal:rozmery su rovnake u vsetkych kratkych modelov
odpoved
Na tejto stranke som nasiel rozmery iba 613 novsich modelov. mam aj uzivatelsku prirucku trojky aj stvorky. potrebujem rozmery jednotky chromky ( dlzka, sirka, vyska, spotreba...). Ak mate niekto uzivatelsku prirucku jednotky prip. dvojky a mate ju naskenovanu, prosim vas ozvite sa mi(Lukas.Ries@yahoo.com). S om aj zaregistrovany na tatraportali ale este mi neprisiel aktivacny kluc, co som si zmenil email.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Třeba ti ho nikdo nepošle, když budeš tak otravný
Stálý převod je zaměnitelný jako celek, tj. každý může použít takový jaký mu vyhovuje. Když si fórum přečteš pozorněji, zjistíš, co můžeš od kterého převodu čekat a kam se který obvykle montoval. Moc nechápu na co se ptáš, přehled Radka Žáčka je poměrně vyčerpávající...
T613-1 jako typ neexistuje, pravděpodobně myslíš T613. Tam se montoval motor T613 - bájný motor se štítkem . Karburátory DDSR, nenažrané časování, stálý převod 3.909. Žere, ale jede
Stálý převod je zaměnitelný jako celek, tj. každý může použít takový jaký mu vyhovuje. Když si fórum přečteš pozorněji, zjistíš, co můžeš od kterého převodu čekat a kam se který obvykle montoval. Moc nechápu na co se ptáš, přehled Radka Žáčka je poměrně vyčerpávající...
T613-1 jako typ neexistuje, pravděpodobně myslíš T613. Tam se montoval motor T613 - bájný motor se štítkem . Karburátory DDSR, nenažrané časování, stálý převod 3.909. Žere, ale jede
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
diferenciály 3,9 se dávali od počátku výroby (17/100) typy T613-1
potom přišly ekonomičtější karburátory a časování (15/100) E1 T613-2
A diferenciály 3,15 T613-2 i T613-3, T613-4
Pro vstřikové motory se uvažovalo o dif. 3,54. Několik jich asi je, ale vesměs se osazovali 3,15.
Zjednodušeně:
3,9 - 3,15
nejrychlejší - nejpomalejší zrychlení z 0-100 u dvou imginárních zcela totožných motorů s totožnými převody.
V kombinci různých karburátorů, převodovek, karoserii se to chová samo různě.
potom přišly ekonomičtější karburátory a časování (15/100) E1 T613-2
A diferenciály 3,15 T613-2 i T613-3, T613-4
Pro vstřikové motory se uvažovalo o dif. 3,54. Několik jich asi je, ale vesměs se osazovali 3,15.
Zjednodušeně:
3,9 - 3,15
nejrychlejší - nejpomalejší zrychlení z 0-100 u dvou imginárních zcela totožných motorů s totožnými převody.
V kombinci různých karburátorů, převodovek, karoserii se to chová samo různě.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 59 neregistrovaných