Predné nosníky

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
arcibalt
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 121
Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: SK: RK, DK
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa arcibalt » 20 Júl 2007, 18:31

Jasne, každy čo od toho požaduje..Ja osobne by som rad jako-z-tovarny :)
Viem o jednom chlapikovy ktoreho vyrazili z veteranskaj testacie za to že mal na starom oblom Wartburg spodok natrety Body-čkom..Vraj to v tej dobe nerobili a tak to musel davat dole aby prešiel.
Tak si viem predstavit čo budu vyvadzať s T-613 za nejakych 10 rokov..Ale pravdou je že kvalita prace sa posudzuje hlavne podľa miest ktore nevidieť 8)
Od tych ktore vidieť sa očakava tvarova vernosť automaticky.

Inak...Mate niekto nejake skusenosti s vyklepavanim na drevenej forme? Sem s tym..Bastim každu info..Z akeho dreva ju vyrobiť? Masiv alebo šparovka? Je potrebne spevnenie hran kovom? Dik

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 20 Júl 2007, 21:02

Kdepak, Luboš nezklamal.... :lol: Luboši, Ty jsi to nepochopil, ale popravdě ani mě to nepřekvapuje. Tuto konkrétní T613 nikdo renovovat nebude, to auto žádné "veteránské" ambice nemá, nemusíš mít tedy strach o nervy budoucího renovátora. Je to auto pro běžné ježdění, je denně v provozu a nebude nikdy neužitečně zabírat místo v nějaké stodole v rámci nějaké pofidérní sbírky. Majitel tohoto vozidla zaplaťpámbu nesdílí Tvůj deformovaný názor, že každá tatra je automaticky veterán a je třeba ji s pomalu s nasazením života renovací zachránit pro budoucí generace. A ano, na tom autě se většina oprav a prací dělá tak, aby ve výsledku fungovaly a vydržely, tedy občas je jejich řešení naopak na hony vzdálené stavu "jako z fabriky"......

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa Mirek » 03 Feb 2008, 16:14

Vyšumělo to, nebo výroba běží?

Užívateľov profilový obrázok
arcibalt
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 121
Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: SK: RK, DK
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa arcibalt » 03 Feb 2008, 17:36

Podľa poslednej informácie čo mám tak sa na tom pracuje :D

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa Mirek » 03 Feb 2008, 17:51

Tak ať se práce daří

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa MarekK » 03 Feb 2008, 18:52

dúfam, že o týžden budem moct dodat foto...

Užívateľov profilový obrázok
Mirek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 554
Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M
Bydlisko: střední Čechy
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa Mirek » 03 Feb 2008, 18:58

Takže "sériová" výroba je na spadnutí?

Užívateľov profilový obrázok
bazilisak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 897
Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
Kontaktovať užívateľa:

Re:

Príspevok od užívateľa bazilisak » 03 Feb 2008, 19:44

arcibalt napísal:Jasne, každy čo od toho požaduje..Ja osobne by som rad jako-z-tovarny :)
Viem o jednom chlapikovy ktoreho vyrazili z veteranskaj testacie za to že mal na starom oblom Wartburg spodok natrety Body-čkom..Vraj to v tej dobe nerobili a tak to musel davat dole aby prešiel.
Tak si viem predstavit čo budu vyvadzať s T-613 za nejakych 10 rokov..Ale pravdou je že kvalita prace sa posudzuje hlavne podľa miest ktore nevidieť 8)
No ta veteranska komise byla ( nechci být sprostý ) , :evil:
Na mém fotu je kamarádova (původně vojenská T148 nt) , která je značně vytuněná... halogeny , zadní světla nejsou z té doby , rovněž barva , interiér komplet kromě podlahy v kožence... no a .. na Véčkách !!! a bez problému - moc se to testační komisi líbilo.. Takže co k tomu dodat.... ??? Ono mi to trochu někdy připomíná "buzeraci"
Prílohy
Akce Tatra srpen 2007 112zm.jpg

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa radek » 03 Feb 2008, 21:37

Co k tomu dodat Bazilisaku? Jméno klubu, který tuto komisi provozuje, bude obratem povolána k podání vysvětlení a zrušena. Je to jednoduchý proces.....

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa Luboš » 04 Feb 2008, 00:16

Radku, kdo o tom zrušení testace vlastně rozhoduje?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa radek » 04 Feb 2008, 01:13

Národní autorita FIVA, prostřednictvím zvolených zástupců, kteří disponují oprávněním školit, udělovat a odebírat oprávnění k testování historických vozidel.....

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa Luboš » 04 Feb 2008, 01:17

Tos mi pomohl... :P Nemohl bys být trochu konkrétnější?

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa Sedo » 04 Feb 2008, 09:11

Co ked si to dotycny domontoval az po schvaleni? Ale ak hento schvalili, tak nieco neni v poriadku... Moznoze Ergo by vedel viac o korupcii, ale on sem uz neprispieva...

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa etienne » 04 Feb 2008, 09:19

Ked sa uz tato diskusia takto zvrtava, polozil by som aj ja par otazok:

1) Kto testuje vozidla v SR - ja viem len o jednom "klube", ktory ma ale neuveritelne tvrde podmienky. Zatial co v CR beha "vsetko nad 25 rokov" s veteranskymi SPZ (Ceski kolegovia - myslim to ironicky - ako protiklady "vsetko a takmer nic") u nas je na to nutne mat vsetko v 100% stave. Ak to v CR testuje KLUB, nemohol by u nas Tatrovky atestovat Tatraklub ?

2) Je mozne "priniest" auto s veteranskymi SPZ z CR a prihlasit ho tu ? Bez atestov ?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa radek » 04 Feb 2008, 09:36

1/ Etienne, buďte rádi za ty podmínky v SR, taky to má u vás daleko do optimálního stavu, nicméně alespoň nemusíte řešit to co my tady, že v dřevních dobách testování - tak 5-7 let zpět tady v ČR zakládali kluby různí "vychcánkové" už předem z čistě účelového důvodu "stavět" na veteránské papíry sebevětší votuzidla, v případě klubu "amerik" z Prahy dokonce pak stavět na veteránské papíry auta dotažená z USA, vyrobená v letech 1990 až 1996. Hojně jim k tomu tehdy dopomáhal držitel národní autority, který měl oprávnění ustavovat testovací komise, a na jehož legendární rčení ve smyslu "to je jedno jak to vypadá a z kolika typů je to zplácané, hlavně že se to blejská, klucí s tím přeci chtějí jezdit, tak vo co jde" nelze zapomenout..... S nápravou tohoto stavu se tu bojuje ještě v současné době, protože v těch počátcích FIVA naivně "věřila", že to tu bude fungovat, ovšem drasticky podcenila (nebo spíš nedocenila?) vychcanost, úplatnost a další skvělé "vlastnosti" českého člověka. Takže ještě nějaký čas to bude trvat, ale bude lépe, dělá se pro to maximum.

2/ Změnou majitele končí platnost testace historického vozidla, nový majitel takového vozidla musí testaci provést znovu a vozidlo přihlásit do registru v kraji svého trvalého pobytu. V okamžiku prodeje tedy končí danému vozidlu statut HV, stává se prodávanou "věcí", která nesmí na pozemní komunikace do doby, než má provedenu novou testaci, vydán nový Průkaz HV, registrační značky a ORV, vše na nového majitele.

Užívateľov profilový obrázok
Honza. S
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 72
Dátum registrácie: 11 Dec 2007, 18:02
Tatry, ktoré vlastním: máme doma 613/4 ale není moje, pouze se podílím na opravách a údržbě
Bydlisko: Benešovsko CZ
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa Honza. S » 04 Feb 2008, 13:09

Nazval bych to levý přední podběh.

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 04 Feb 2008, 15:06

Spytam sa, mozno velmi hlupo, lebo na SK alebo v CR nebyvam :

Na ku pi** je veteranska atestacia a vsetko co s tym suvisi ???
Len kvoli tomu, aby bola ako taka istota toho, ze auto je originalne pre tych ludi, co ich to zaujima, teda ze aby sa cenove lisili od "bastardov" ?
Ale s tym idu ovela nizsie poistky a tak ?
Nie su tam potom aj tak obmedzenia, ze kolko sa s tym smie jazdit za rok atd ?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa Luboš » 04 Feb 2008, 18:17

Veteránskou atestáciu si dělají asi jen felčaři nad hrobem, na historická vozidla se i na Slovensku dělá testácia.

Ano, dělá se to i pro potvrzení aktuálního stavu, ale často je to i jediný prostředek k tomu, jak takové z registru navždy vyřazené vozidlo dostat zpět na silnici.

Povinné ručení bývá nizší (často 1/12 základní sazby), ale havarijní může být často i vyšší, vzhledem k tomu, že se už nejedná o bezcenný starý šrot, ale o drahocennou věc, často nevyčíslitelné hodnoty. :D

Samozřejmě, že u toho jsou mnohá omezení. Pro podnikání s tím nesmíš ujet ani kilometr a pro soukromé jízdy s tím také nesmíš jezdit denodenně. Dále to musíš po celou dobu udržovat historicky korektním stavu a na to musíš myslet i při opravách atd.

stastnytatrovak(nereg)

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak(nereg) » 04 Feb 2008, 18:53

Okay, dakujem za vysvetlenie. Takze to vidim len ako krajne nudove riesenie, alebo riesenie pre ludi, co s tym fakt chodia len ako s veteranom ;)
Nieze by som to chcel niekomu brat, ale to auticko je stavane na to, aby jazdilo ! :twisted:

S.T.

Re: Predné nosníky

Príspevok od užívateľa S.T. » 04 Feb 2008, 18:54

*nudZove !

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných