KOUPIM TATRA 613,MUSI BYT MINIMALNE 25 LET STARA [A VICE], J
- Pedro
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Tomáši, i když se budeš držet toho Československa, tak bych si to nedovolil říct, protože i tenkrát tu byly auta z dovozu(západního), kterým Tatra kvalitou a pokrokem už ani nefuněla na záda. A druhá věc je ta, že Československo už tu, navzdory zdravé internacionalitě tohoto fóra, druhé desetiletí nemáme...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
No není jim to úplně wurst! Co jim je po tom, jaké má udané pohlaví osoba zapsaná v TP, kde má hlášené trvalé bydliště, kdy se narodila, či je svobodná nebo rozvedená, zda má titul MUDr. nebo jaké má to vozidlo díry ve válcích, jaký zdvih má kliková hřídel a podobně? Vždyť to jsou úplné kokotiny, které v žádném případě nemohou mít na výši plnění sebemenší vliv! Proč je sakra vůbec nezajímá, jaké riziko to vozidlo v provozu nese?radek napísal:Mno, na to je asi jednoduchá odpověď Luboši - dobrovolně, čistě ze své svobodné doma hromadíš vozidla určitých pojistných kategorií, chceš-li je užívat v provozu, prostě za ně zaplať tak jak zákony země, ve které je hodláš provozovat, vyžadují. Pokud na to nemáš, nestěžuj si na pojišťovny či jejich sazby, ony za to nemohou, těm je zcela wurst, že nějaká konkrétní osoba potřebuje ke svému štěstí doma flotilu několika velkoobjemových vozidel. Holt každá sranda něco stojí, ne?
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
napr... http://www.nadacebesip.cz/Archiv/Soubory/f40.pdf
-okotiny !!!!!!!
skúste si vypočítat počet nehod na jednotku usmrteného pre dané objemy!
-okotiny !!!!!!!
-okotiny !!!!!!!
skúste si vypočítat počet nehod na jednotku usmrteného pre dané objemy!
-okotiny !!!!!!!
Ono se totiž to riziko u danného vozu špatně prokazuje.. Ale i tak nechápu systém slev a bonusů "dobrého řidiče" vžyť např. s naším rodinným vozem jezdí táta, máma bratr a zanedlouho budu mít papíry i já. Prostě si vůz pokaždé bere někdo jinný. Mě osobně by přišlo nejspravedlivější aby každý, kdo chce řídit, měl zaplacené pojštění na svou osobu, ze kterého by se platila škoda kterou byv případně nehody způsobil.Luboš napísal:No není jim to úplně wurst! Co jim je po tom, jaké má udané pohlaví osoba zapsaná v TP, kde má hlášené trvalé bydliště, kdy se narodila, či je svobodná nebo rozvedená, zda má titul MUDr. nebo jaké má to vozidlo díry ve válcích, jaký zdvih má kliková hřídel a podobně? Vždyť to jsou úplné kokotiny, které v žádném případě nemohou mít na výši plnění sebemenší vliv! Proč je sakra vůbec nezajímá, jaké riziko to vozidlo v provozu nese?radek napísal:Mno, na to je asi jednoduchá odpověď Luboši - dobrovolně, čistě ze své svobodné doma hromadíš vozidla určitých pojistných kategorií, chceš-li je užívat v provozu, prostě za ně zaplať tak jak zákony země, ve které je hodláš provozovat, vyžadují. Pokud na to nemáš, nestěžuj si na pojišťovny či jejich sazby, ony za to nemohou, těm je zcela wurst, že nějaká konkrétní osoba potřebuje ke svému štěstí doma flotilu několika velkoobjemových vozidel. Holt každá sranda něco stojí, ne?
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Za socialismu se platilo povinné ručení ve výši 144Kčs/ročně za jakékoliv osobní vozidlo. Také to nebylo ideálně spravedlivé, ale když vidíte, že výše plnění se liší podle kategorie vozidla (a to nejen podle objemu motoru) maximálně v řádku desítek %, tak opravdu nechápu, jak to dnešní nehorázné stanovování sazeb může těm pojišťovnám v tržním prostředí procházet.
- Pedro
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Ono u povinného ručení to prostředí nejspíš zrovna není ideálně tržní.Mě to spíš připadá na nějakou šedou eminenci (Kancelář pojistitelů?) v pozadí. Kdyby to opravdu řídil trh, museli by se objevit odlišnější systémy hodnocení než jsou teď, s malými odlišnostmi vpodstatě na jedno brdo.Luboš napísal:... jak to dnešní nehorázné stanovování sazeb může těm pojišťovnám v tržním prostředí procházet.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných