hlavný brzdový valec na T 2-603
- Lucas603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 17:38
- Bydlisko: Zurich, CH
- Kontaktovať užívateľa:
hlavný brzdový valec na T 2-603
kamarát súrne zháňa hl. brzdový valec na T 603, kotúčové brdzy, ročník 1969. môže byť aj použitý, ale plne funkčný.existuje možnosť nahradiť pôvodný valec nejakým v súčasnosti vyrábaným? Vďaka vopred za prípadné odozvy.
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
S hlavníma válcema jsem si užil teď když jsem chystal T 603 na to Monte Carlo co je odložené na září. My to máme v naší T603 takto: Máme bubnové brzdy a tam je skutečně hlavní brzdový válec jednookruhový 25,56mm nebo kolik je přesně jeden palec, ten jsem nový nesehnal, ale nechal jsem ho přehonovat a funguje, prý se dá použít i 22mm, ale je pak prý měkkší pedál a má to větší zdvih (ten jsem si sehnal do rezervy ve školním zemědělském závodě v Šenově u NJ a je to SPOJKOVÝ válec do traktoru) Spojkový válec do naší T603 jsem sehnal rovněž tam, ten máme 22mm a je to pro změnu BRZDOVÝ válec z traktoru, ten jsem namontoval a funguje. Takže to máme úplně obráceně než to má Koušák
- martin 603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 15 Nov 2004, 14:40
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Je to dálkový maraton Závišice - Monte Carlo (spíš recesní akce) něco je tady na mých stránkách http://www.t603-marathon.wz.cz/
a propozice najdeš tady http://www.zavodypodtrubou.site.cz/index.php ale nemají tam ještě datum, které už je ale prý na 100% platné. Start 17.9.2005 v Závišicích.
a propozice najdeš tady http://www.zavodypodtrubou.site.cz/index.php ale nemají tam ještě datum, které už je ale prý na 100% platné. Start 17.9.2005 v Závišicích.
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Jasně že to platí i na spojkový odvzdušni nejdříve hlavní válec přes šroub a potom na pracovním válci odvzdušňovákem. Pak to musí fungovat, pokud by to někde nabíralo vzduch tak to musí někde téct a ubývat kapalina z nádobky. Na Š120 mi jednou v pracovním válci spojky praskla pružinka a propíchla ten gumový pístek a teklo to do příruby převodovky ke spojkovému ložisku.
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Tak odvzdušneni spojky byla nocni mura, protoze ta trubka je hodne velika a pumpy uz take nejsou nove. Porad se tam nekde drzel vzduch. Kdyz jsme to zkoušeli uz druhy den tak jsm si na to vzali kompresor a nakonec se dilo zdařilo.
Abychom se nenudili tak se zase vys... karburatory. Jeden zacal tect z nejakeho vzdusniku u sytice a dost vydatne.
Kdyz je rozeberu a slozim tak to jezdi dobre tyden a potom porad dotahovat a chodit kontrolovat kde to mokva.
Ma nekdo podobne problemy?
Abychom se nenudili tak se zase vys... karburatory. Jeden zacal tect z nejakeho vzdusniku u sytice a dost vydatne.
Kdyz je rozeberu a slozim tak to jezdi dobre tyden a potom porad dotahovat a chodit kontrolovat kde to mokva.
Ma nekdo podobne problemy?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných