Čo jednému chýba, iný môže mať...
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 11 Jan 2007, 14:38
Ja si najmä pockam ako vymenis karby za priamy vstrek
-
Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 15:10
No nedal by si, ale mas ich tam- hlavne tie spataky
.
Stevo, mozes niekedy prist kuknut- jeden moj kamarat sa na to prave chysta
-
radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa radek » 11 Jan 2007, 15:33
Přímý vstřik benzínu do válce na motoru 613? No čumím Eriku, taková odvaha se hned tak nenajde......
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 11 Jan 2007, 15:47
Erik napísal:Stevo, mozes niekedy prist kuknut- jeden moj kamarat sa na to prave chysta
Wau, co na tom ti mantaci v nemecku potom robili desatrocia - nechapem
-
Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 17:18
Desatrocia robili to aby to vymysleli, a kedze je to uz vymyslene, tak nieje problem pouzit to. Kazdopadne v dnesnej dobe je mozne vsetko- je to iba otazkou penazi...
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 11 Jan 2007, 17:40
ok, ako myslis
-
Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Zdicho » 11 Jan 2007, 18:27
Erik napísal:No nedal by si, ale mas ich tam- hlavne tie spataky
.
Stevo, mozes niekedy prist kuknut- jeden moj kamarat sa na to prave chysta
Jsou z Lancie Thema, viz.:
http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... image&cd=1
-
tomcat1
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 52
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 20:11
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ba-oklolie
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa tomcat1 » 11 Jan 2007, 19:07
Erik evidentne nevie, aky je rozdiel medzi priamym a nepriamym vstrekom. Vacsina ludi povazuje centealne vstrekovanie za nepriame a viacbodove (MPI) za priame. Ale nevedia ze je to tak len u niektorych najnovsich modelov.
-
Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 19:15
Tomcat, taky hlupy zase niesom a viam aky rozdiel je medzi tymito druhmi vstrekovania. Posledne modely 613 a 700 mali- ako vsetci vieme vstrekovanie- avsak nepriame. T 613 ako aj T 700 s priamym vstrekom som v zivote nevidel. Napad upravit tento motor namontovanim priameho vstreku je podobny ako namontovat do tohto isteho motora turbo. Je to vsak konstrukcne dost zlzite a uprava motora na obidva sposoby si vyzaduje vela konstrukcnych zmien a tiez aj velmi dobre nastavenie vsetkych jeho sucasti. Navyse u priameho vstreku je problem velmi dobre naprogramovat riadiacu jednotku aby mala uprava aky taky efekt. Ako som uz ale pisal.. V dnesnej dobe je mozne vsetko- je to len otazkou penazi.
Som presne vedel ze tu zase niekto zacne robit zo mna hlupaka...
-
Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 19:18
-
Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 19:28
A vobec- spravanie niektorych ludi vobec nechapem- namiesto otazky- "Erik nemal si nahodou na mysli nepriame vstrekovanie" sa tu objavila odpoved "Erik evidentne nevie aky je rozdiel medzi priamym a nepriamym vstrekovanim..." Tomcat z coho si usudil ze je to take evidentne?
-
tomcat1
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 52
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 20:11
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ba-oklolie
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa tomcat1 » 11 Jan 2007, 19:45
Sorry, neodhadol som ta. Ale s tymto omylom sa stretavam casto aj u "odbornikov", takze som na to alergicky.
Inac priame vstrekovanie mali uz cez 2. svet. vojnu Merserschmidt-y a myslim ze aj MB 300 SL Gullwing. Ale bolo to mechanicke aku u diesla.
-
Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Erik » 11 Jan 2007, 19:53
JJ- v pohode, nic sa nedeje...
-
neregistrovany_603
Príspevok
od užívateľa neregistrovany_603 » 11 Jan 2007, 20:06
....)))...
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 12 Jan 2007, 09:43
Uz sa tesim na ten motor
-
ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ondrej » 12 Jan 2007, 15:13
Ambiciózní tajemníček napísal:Taky jsem viděl jednu 603 s vytuněnou palubní deskou z T613. Ale není to ani jedna z těch dvou zde zveřejněných. Takže už víme o třech. Zdá se, že to byl oblíbený tuning. Jestlipak je mezi těmi třemi vozy nějaká spojitost nebo to prostě napadlo tři lidi nezávisle na sobě?
táto úprava vôbec nebola až tak neobvyklá, robili ju na požiadanie aj pracovníci Tatra-servisu (spravidla na súkromné T603)
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 12 Jan 2007, 21:57
Kterého Tatra-servisu?
-
ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa ondrej » 13 Jan 2007, 16:13
Luboš napísal:Kterého Tatra-servisu?
poznal som napr. veľmi peknú T603, ktorá patrila bývalému klampiarovi Tatra servisu v Bratislave. Tam bol implantovaný o.i. aj prístrojový štít z T613. Bola to vôbec prvá T603, v ktorej som sa viezol a ktorú som aj šoféroval, mám na ňu pekné spomienky...
-
Jaro
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 07 Jan 2007, 19:54
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Jaro » 14 Jan 2007, 11:30
Padla tu myšlienka "naprogramovanie " riadiacej jednotky. Má k tomu niekto
prístup? Ďakujem
-
Ambiciózní tajemníček
Príspevok
od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 15 Jan 2007, 09:04
Jaro napísal:Padla tu myšlienka "naprogramovanie " riadiacej jednotky. Má k tomu niekto
prístup? Ďakujem
Když si řekneš, co bys tam chtěl mít...
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných