Čo jednému chýba, iný môže mať...
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 10 Jan 2007, 21:21
A pak nemá být nedostatek zadních chromkových nárazníků!
Zrovna bych jeden potřeboval...
-
Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Roman Maďar » 10 Jan 2007, 21:39
Hups, zevraj weteran?
-
vasa26
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1827
- Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23
Príspevok
od užívateľa vasa26 » 10 Jan 2007, 21:52
Tatra 2.0 Eleg.com.serv.kniha Kombi zajímavé...
-
jano_f
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa jano_f » 10 Jan 2007, 21:53
ehm, za 299 000 CZK.
Urcite bude po 100% renovacii s novou klukovkou a tlmicmi :)
-
Palo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1006
- Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
- Tatry, ktoré vlastním: ---
- Bydlisko: Bratislava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Palo » 10 Jan 2007, 22:23
Za tu by som aj 100 000,-Skk dal keby som mal vypité...
-
vasa26
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1827
- Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23
Príspevok
od užívateľa vasa26 » 10 Jan 2007, 22:26
jééé má 613 budíky to znám moment najdu...
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 10 Jan 2007, 22:27
To vypadá, že je tam nějak dobastlený celý přístrojový štít z T613, sedačky vypadají také jako základ T613 + dodělaná opěrka, na motor se raději dívat nebudu...
-
vasa26
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1827
- Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23
Príspevok
od užívateľa vasa26 » 10 Jan 2007, 22:34
kříženeček 603 613...letěl do kotle
-
jano_f
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa jano_f » 10 Jan 2007, 22:44
Co znamena "letela do kotle". to uz ako nie je medzi nami? A na Tvojej (dovolim si tykat) fotke ma este/uz lavicu, namiesto separatnych sedadiel (ak je to teda ona)
-
jano_f
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 115
- Dátum registrácie: 17 Sep 2006, 20:35
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa jano_f » 10 Jan 2007, 22:46
A dole v tom maili je cas 9.1.2007. cize???[/quote]
-
vasa26
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1827
- Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23
Príspevok
od užívateľa vasa26 » 10 Jan 2007, 22:54
ne jedná se o podobný bastard,palubka letěla do kotle mimo přístrojů.Tykat mi můžeš.Nejedná se o stejný vůz.Jen ta podobnost
-
vasa26
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1827
- Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23
Príspevok
od užívateľa vasa26 » 10 Jan 2007, 22:58
výsledek
-
Derick
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 363
- Dátum registrácie: 15 Mar 2005, 01:22
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 613-3
Tatra 613-4
- Bydlisko: Prešov
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Derick » 11 Jan 2007, 02:23
To je perfektný tuning,tá603ka
Fakt super
-
Ambiciózní tajemníček
Príspevok
od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 11 Jan 2007, 10:06
Taky jsem viděl jednu 603 s vytuněnou palubní deskou z T613. Ale není to ani jedna z těch dvou zde zveřejněných. Takže už víme o třech. Zdá se, že to byl oblíbený tuning. Jestlipak je mezi těmi třemi vozy nějaká spojitost nebo to prostě napadlo tři lidi nezávisle na sobě?
-
etienne
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa etienne » 11 Jan 2007, 10:16
Podla mna nezavisle od seba - chceli ist s dobou. tak ako kedysi na T613-1 sa davali sedadla s opierkou lebo to bolo modernejsie, ina palubovka lebo bola novsia atd, chceli aj 603kari ist s dobou
-
Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Stevo » 11 Jan 2007, 10:34
Inac som celkom zvedavy ci na mna bude niekto o 20 rokov nadavat ze som 4:3 navi vymenil za 16:9
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 11 Jan 2007, 12:02
Určitě...
-
Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Zdicho » 11 Jan 2007, 14:32
Erik napísal:Ja som na nej sice ziadne upravy nerobil, ale dalo by sa to nazvat ako mierny tuning
. Cire predne smerovky, na prednej kapote tie plastove srandy na zlepsenie privodu vzduchu, 4-kove narazniky, spataky z Lancie Thesys, elektorny 15 palcove origos tatrovacke, palubovka potiahnuta semisom, atd
. No ale to iste by sem mohol napisat aj zdicho
. No k tomu znizovaniu- robia to aj krnepaci v Prahe, tam to mas sice drahe, ale najistejsie. Este som pocul o jednej amaterskej uprave- ze ak sa na aute dlhsiu dobu nejazdi, hodit do kufra 6 vreciek cementu a nechat ich tam par mesiacov- unavia sa tak pruziny bez dalsich neziaducich vplyvov- ale chytal som sa za brucho ked som o tom pocul
.A k zvysovaniu vykonu- ak by som mal klasicky karburatorovy stvorkvalt, tak by som postupoval vymenou karbecov za priamy vstrek, 5° prevodovka, znizene hlavy mozno az prevrtanie valcov na vacsi objem, ostre vacky diferak 3,9 atd...
Erik, my god!!!
Já bych určitě na auto nedal "tie plastové srandy", "spataky z Lancie Thesys" a už vůůůůbec nééé semish na palubku
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných