Strana 3 z 6

Napísané: 21 Okt 2005, 22:19
od užívateľa Sedo
Možno, že keby bol taký istý počet 613tok vyrobenych, tiez by mi to liezlo hore krkom. Bohvie

Napísané: 22 Okt 2005, 09:02
od užívateľa FÍK
Najdi deset rozdílů..... :D

Napísané: 22 Okt 2005, 12:00
od užívateľa Luboš
Tam by bylo rozdílů... Ale není ta MBB 19-77 nějaký prototyp? Nebo že by jen očesaná LSka na export do SSSR? :)

Napísané: 22 Okt 2005, 13:13
od užívateľa Palo
By sa mi hodili spätné zrkadlá z tej spodnej...

Napísané: 22 Okt 2005, 14:15
od užívateľa FÍK
Luboši, je to ztažený z webu 3koda-auto. A dokonce aji u te dolní byl titulek Š120 L M... Přitom na masce tam má jasně 130L..........

Napísané: 22 Okt 2005, 22:10
od užívateľa Eda
Podle mně je nejpovedenější poválečná škoda Š110R + sportovní deriváty, 125 chromka s hliníkem kolem světel a tahokovem před chladičem, BMX nebo tak nějak a Spartac a jeho verze Cabrio. Za nejhnusnější kousek od Škoda teamu považuji 1000MB se stovkovýma žebrama chladícího vzduchu. To je fakt purismus až na holou prde. Na druhou stranu je nutné podotknout že to stálo jako 15-20% T603 nebo T613 a dělali to designeři plastových kyblíků a umakartových přepážek.
Ale jinak vcelku žabomyší diskuzia. LEbo keby nebolo OF a VPN /a devalvace Bonů/ tak v tom taky hrkáme do bulharska až podnes.

Sorry až na D.A. a jeho ležérnú Simcu (v magiču Beatles nebo Výběr žeano)

Napísané: 23 Okt 2005, 01:58
od užívateľa tomas
Nahodou podla mna boli skodofky vydarene auticka, ako designovo, tak technicky. Okrem 100 a 110, ten design sa im podla mna moc nepodaril.

Napísané: 23 Okt 2005, 02:34
od užívateľa Erik
podla mna sa im skor nevidaril design skody 105-120...

Napísané: 23 Okt 2005, 10:49
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
No zase koukám designová bitva. Jenže takhle se neshodneme, protože polovina z nás nerozumí slovu "design" a druhá polovina nemá estetické cítění. Můžete klidně uspořádat anketu, ke které polovině patřím já. Ale design řady 742 je podle mého povedený. Zvláště pak původních "úzkých". Když jsem poprvé viděl facelift na M-ko, tak se mi to líbilo, říkal jsem si, vida, jaký cool tuning. Ale to jsem byl mladý a hloupý. Podle mého názoru je škoda, že "úzké" Škody řady 742 tak rychle mizí a jednou by to mohla být i vzácnost. Veterán z toho oficiálně jen tak nebude. Takže všechny skončí ve šrotu. Já osobně jsem si už přál po všech těch rozložitých osmiválcových hustokárách, co jsem měl nebo mám, vrátit se zase ke kořenům, k sentimentální vzpomínce na časy, kdy tráva byla zelenější a všechny úzké škodovky 742 byly naleštěné a krásné. Naštěstí se mi to povedlo (a do renovace toho vehiklu už jsem nastrkal víc než stál ten legendární a tajemný štyrlitr). Nevěřili byste, jak je těžké dneska sehnat pěkné přední čelo na "užofku". Jako nový díl už vůbec, obvolal jsem spoustu vrakovišť a nakonec na jednom skutečně nějaké úzké Š742 měli a když jsem tam přijel, tak jen jedna jediná měla pěkné přední čelo. Jaké blaho! Zadní světla na T613-3? Pche! jaké chcete? Původní? Repliky? Z kterého kouta Evropy? Ale zkuste sehnat přední čelo na Š105.

Napísané: 23 Okt 2005, 11:03
od užívateľa mato
zopar sa mi niekde povaluje, ale je to ta spodna cast od svetiel dole, to myslis?

Napísané: 23 Okt 2005, 11:29
od užívateľa Tominec
Zde, jen pro ilustraci, přehlídka "toho nejlepšího" českého designu:

http://www.galerietousek.cz/stranky/pav ... ideji9.htm

Napísané: 23 Okt 2005, 13:16
od užívateľa DRracer
aha, tak takhle vypada roomster :? Ale proc slepili dve ruzna auta do jednoho kusu ?

Napísané: 23 Okt 2005, 16:23
od užívateľa FÍK
Co tam dělá ten Roomster??? :shock:

Napísané: 23 Okt 2005, 21:52
od užívateľa michal heky
Ano, pánové, kdy jste naposledy viděli opravdu pěknou užovku? Já loni v létě...

A jen tak naokraj... jestli nějakou škodovku nemusím, tak je to právě Š110R a stará Felicie. Je kolem nich takový humbuk, že se ve mně cosi vzpříčilo. Přitom je tolik jiných pěkných typů -- sedan Š1201, Spartak, ...

Mimochodem: existuje vůbec hlučnější auto než embéčko? Myslím uvnitř. Nedávno jsem s ním opět po letech jel a přes to, že motor šel jako hodinky, bylo uvnitř peklo.

Napísané: 23 Okt 2005, 22:26
od užívateľa Luboš
michal heky napísal:Ano, pánové, kdy jste naposledy viděli opravdu pěknou užovku? Já loni v létě...
My ji prodali v roce 1989, to vypadala ještě pěkně... :lol: Od té doby je to ale pořád horší. Je to obyčejný starý auto, do kterého lidi nevrazí ani korunu navíc, když nemusí a podle toho to taky vypadá... Viděli jste někdo v posledních letech na nějaké škodovce chromované nárazníky viditelně bez koroze? Já už si ani nevzpomínám... :(

Napísané: 23 Okt 2005, 22:53
od užívateľa Sedo
A taká vytunená škodovka páni to Vám poviem. Ale problem je v tom, že je to stále len škodovka...

Napísané: 24 Okt 2005, 00:01
od užívateľa Luboš
Bohužel, taky bych bych pro, aby se jim umožnilo to nově otypovat a nedělali ostudu značce!

Napísané: 24 Okt 2005, 00:20
od užívateľa Erik
Ano, vsetci mate pravdu, su to vsetko pekne vozitka, no pozrime sa na to z tej druhej stranky- na co mam vrazat financie do aut, ktore vidiet vsade a moji kamarati ich kupuju za par supov a robia s nimi po poliach demolition derby(skoda 100 a vyssie). radsej nieco neokukane. aj ked na druhej strane, vidiet na ceste skodovku v perfektnom stave tak to je ako fatamorgana.
Pred par rokmi som chcel kupit skodovku, ktora ma fakt ocarila- ale vobec nie designom, ale tym co mala pod prednou kapotou. No ale na moje nestastie, niekto ma predbehol...
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=343
no a ke sme uz pri tych skodach, cela tato stranka je celkom zaujimava a stoji za prezretie...

Napísané: 24 Okt 2005, 00:24
od užívateľa Erik
a tu sa mozte pozriet na priebeh renovacie...
http://renovace-jinak.cz/images/skoda120/index.htm

Napísané: 24 Okt 2005, 00:30
od užívateľa DRracer
Erik: zajimave, zpocatku mi to pripadalo jako spatny tuzing