Tahle novinka vypadá velmi dobře, co vy na to?
bližší info tady: http://www.tatraphoenix.com/cs
Tatra Phoenix
- Tatřík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 180
- Dátum registrácie: 27 Máj 2007, 20:19
- Tatry, ktoré vlastním: T613/3 , r.v. 1989
- Bydlisko: Chrudimsko
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra Phoenix
No, pokud s tím přežije fabrika a značka, tak budiž. Ale "TATRA" se z toho pomalu, ale jistě vytrácí ...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra Phoenix
Co vlastně na tom je Tatra? Podvozek?...
To to dopadlo...
Na druhou stranu, kabina byla už stoletá, jen nějaké facelifty masky a nárazníků... Žádné investice jen tiché rozprodávání majetku (slušně řečeno), dneska už se na tradici nehraje. Jen na zisky jedinců...
To to dopadlo...
Na druhou stranu, kabina byla už stoletá, jen nějaké facelifty masky a nárazníků... Žádné investice jen tiché rozprodávání majetku (slušně řečeno), dneska už se na tradici nehraje. Jen na zisky jedinců...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra Phoenix
Ty "stoleté" nápravy časem zmizí taky...
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra Phoenix
No tak třeba na běžné silnici nebo ve městě či v kamionové dopravě jsou ty stoleté nápravy s rourou úplně k ničemu, že..... Přesto věřím, že spousta stavebních i komunálních firem by tatry místo manů, scanií a podobných verků kupovala, ale nemá šanci, krom renaulta T810, pořídit u Tatry lehký obratný náklaďák klidně jen se zadním náhonem a bez zbytečných tun železa a litiny "roury"..... chce-li ta fabrika uspět v nevojenském sektoru, musí konečně přijít s jednoduchým, vtipným podvozkem co neváží X tun sám o sobě. Opravdu už nejsou padesátá léta a neprobíhá osídlování Sibiře ani každý druhý potenciální zákazník nejezdí dvakrát do roka rallye Dakar, aby tak zadlužený moloch, jakým je tato a.s. dokázala vyžít a dokonce tvořit zisk defacto jen z jednoho podvozku a čtyřech motorů. A pokud si dobře pamatuju, o co jsem "zavadil" při pátrání o 625, existuje taková hezká cca třicetistránková zpráva i s oponenturou, datuje se do první poloviny osmdesátých let a je v ní moooc hezký lehoučký žebřinový rám s portálovými nápravami velmi originální konstrukce, k němu kabina ze sendviče plastu a hliníku, vymyšleno už tehdy pro civilní sektor kde nejsou vojenské vlastnosti ani výroba průsmyků radlicí na přídi většinou požadovány. Přiložená oponentura pak tento projekt zamítá pro vysloveně úžasný důvod - "neperspektivní z důvodu absence tzv. tatrovácké koncepce, která v jízdních zkouškách v terénu!!! obstála lépe". Prostě co nemělo rouru, nemělo ani tehdy ani dnes šanci na to spatřit světlo světa. Je to stejné jako když chtěla konstrukce OA do aut tiché, výkonné a vodou chlazené motory, byť na překlenutí období náběhu nového modelu, zapšklost, lpění pouze na jedné před desetiletími vymyšlené konstrukci a přesvědčení o vlastní "dokonalosti" ignorující vnější vývoj světa za vraty fabriky, to byly vražedné podmínky pro nové konstruktérské nápady .....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní