Opposed piston engine
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Opposed piston engine
Copak to jednou nestačí...
Re: Opposed piston engine
někomu joo...ale je to k aktuálnímu tématu vlákna ..třebas oika je s těch pomalejších ve vyjadřování.chtěl být vtipnýkoušák napísal:Copak to jednou nestačí...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Opposed piston engine
Ondreji, ty máš nějaké opožděné myšlení ještě z minulého režimu!
Marku, necháme to na Mirkovi, ju? Pokud bude mít zájem, najde si sám desítky publikací, kde je popsán rozdíl mezi plochým a vidlicovým motorem.
Marku, necháme to na Mirkovi, ju? Pokud bude mít zájem, najde si sám desítky publikací, kde je popsán rozdíl mezi plochým a vidlicovým motorem.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Opposed piston engine
to už asi naozaj nemá zmysel, sem čokolvek písať. Tomu kreténovi naozaj nič nedochádza, okrem vlastnej dôležitosti a nadutosti, ani keby sme mu to natlkli kladivom do kotrby. Tak počúvaj-čítaj ty debil , šlahnutý, keď budeš takto pokračovať, ostaneš tu s Etienom sám , potom sa môžeš dosýta kochať v svojej impozantenej obmedzenosti a predpokladám, že ako jedinému prispievateľovi , ti nikto ban nedá. Tak a teraz poprosím správcu fora o mesačný ban-án pre moju maličkosť. Majte sa tu ako chcete a vela trpezlivost . Howgh.
- ziza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 426
- Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Opposed piston engine
Mirku, 180° V-motor není blbost, ledaže by byli blbci všichni inženýři jak anglosaského, germánského i latinofranckého původu. A jak jsi citací ze skriptíček doložil, česká nomenklatura není se světovou v žádném zásadním rozporu. Z Šedova vyjádření soudím, že ani slovenská ne. Tož tedy díky za vaši pomoc mé tápající mysli.
Ještě bych si dovolil zde konzultovat uspořádání W motoru. Strojařům se předem omlouvám za moje "chemické" názvosloví a popis.
Představuji si, že ojnice "postranních" pístů kývou ne na havním čepu klikovky, ale na pomocných čepech ojnice středního pístu? Pak ale nemají písty stejný zvih, že? Jako u hvězdicových motorů?
Romane!!! Klid a nohy v teple!
Ještě bych si dovolil zde konzultovat uspořádání W motoru. Strojařům se předem omlouvám za moje "chemické" názvosloví a popis.
Představuji si, že ojnice "postranních" pístů kývou ne na havním čepu klikovky, ale na pomocných čepech ojnice středního pístu? Pak ale nemají písty stejný zvih, že? Jako u hvězdicových motorů?
Romane!!! Klid a nohy v teple!
Re: Opposed piston engine
Ziza z mojho? Ja som sem nic nepridaval si sa zmylil?
- ziza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 426
- Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Opposed piston engine
Šedo, Števo, Zdicho, Pyro, Mojžo... krucipísek!
No ale něco bys připsat k tématu také mohl!
To je všechno jenom z toho, že spolu málo chodíme na pivo.
No ale něco bys připsat k tématu také mohl!
To je všechno jenom z toho, že spolu málo chodíme na pivo.
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Opposed piston engine
Nac sa rozpisovat, tu to pochopis najlepsie http://www.atomracing.se/6M.html
Re: Opposed piston engine
Ziza obavam sa, ze by to dopadlo velmi katastrofalne, keby som k tomuto tematu ja nieco napisal - rozumiem tomu, ako babka atomovej elektrarni.
- ziza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 426
- Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Opposed piston engine
Števo, jojo, to je krásnej motorek, díky! I do tatry by se asi hodil Ale je jednoduchej. Má ojnice navlečené na společném čepu, takže všechny se pohybují po kružnici. Podle Mirkova schemátka se asi konstruují jen větší W-motory.
Šedo, ne- , už jsme teda tady tací nejméně dva.
Šedo, ne- , už jsme teda tady tací nejméně dva.
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Opposed piston engine
Ako som uz pisal hore, "W motor" nehovori o nicom inom nez o tvare bloku. Existuju aj V-ckove a dokonca aj radove motory ktore maju capy voci sebe posunute len o 1-2° a kym je na nich ojnica (teda dve vedla seba), ani to nezistis.
Ludska tvorivost je neobmedzena a ani pri vyrobe motorov tomu nieje inak
Ludska tvorivost je neobmedzena a ani pri vyrobe motorov tomu nieje inak
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných