Opposed piston engine

Sem budu presuvane prispevky, ktore nemaju suvis s danou diskutovanou temou.
oika
Diskusný nováčik
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 25 Apr 2008, 18:29
Tatry, ktoré vlastním: akú Tatru mám jo rv.94 zelená tatra 613-4 najeto 187014km a servisovánoo 3majitel!!za 222 000kč
Bydlisko: kolín
Kontaktovať užívateľa:

Re: Opposed piston engine

Príspevok od užívateľa oika » 25 Apr 2008, 20:47

2259_480afa91ae9ea.jpg
to je 603 na srazu tuning v kopřivnici

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Re: Opposed piston engine

Príspevok od užívateľa koušák » 25 Apr 2008, 21:16

Copak to jednou nestačí...

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: Opposed piston engine

Príspevok od užívateľa vasa26 » 25 Apr 2008, 21:45

koušák napísal:Copak to jednou nestačí...
někomu joo...ale je to k aktuálnímu tématu vlákna ..třebas oika je s těch pomalejších ve vyjadřování.chtěl být vtipný :lol: :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Opposed piston engine

Príspevok od užívateľa Luboš » 25 Apr 2008, 22:52

Ondreji, ty máš nějaké opožděné myšlení ještě z minulého režimu! :lol:

Marku, necháme to na Mirkovi, ju? Pokud bude mít zájem, najde si sám desítky publikací, kde je popsán rozdíl mezi plochým a vidlicovým motorem.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Opposed piston engine

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 26 Apr 2008, 03:00

to už asi naozaj nemá zmysel, sem čokolvek písať. Tomu kreténovi naozaj nič nedochádza, okrem vlastnej dôležitosti a nadutosti, ani keby sme mu to natlkli kladivom do kotrby. Tak počúvaj-čítaj ty debil , šlahnutý, keď budeš takto pokračovať, ostaneš tu s Etienom sám , potom sa môžeš dosýta kochať v svojej impozantenej obmedzenosti a predpokladám, že ako jedinému prispievateľovi , ti nikto ban nedá. Tak a teraz poprosím správcu fora o mesačný ban-án pre moju maličkosť. Majte sa tu ako chcete a vela trpezlivost . Howgh.

Užívateľov profilový obrázok
ziza
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 426
Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
Kontaktovať užívateľa:

Re: Opposed piston engine

Príspevok od užívateľa ziza » 27 Apr 2008, 09:14

Mirku, 180° V-motor není blbost, ledaže by byli blbci všichni inženýři jak anglosaského, germánského i latinofranckého původu. A jak jsi citací ze skriptíček doložil, česká nomenklatura není se světovou v žádném zásadním rozporu. Z Šedova vyjádření soudím, že ani slovenská ne. Tož tedy díky za vaši pomoc mé tápající mysli.

Ještě bych si dovolil zde konzultovat uspořádání W motoru. Strojařům se předem omlouvám za moje "chemické" :wink: názvosloví a popis.
Představuji si, že ojnice "postranních" pístů kývou ne na havním čepu klikovky, ale na pomocných čepech ojnice středního pístu? Pak ale nemají písty stejný zvih, že? Jako u hvězdicových motorů?

Romane!!! Klid a nohy v teple! :wink:

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Re: Opposed piston engine

Príspevok od užívateľa Sedo » 27 Apr 2008, 11:23

Ziza z mojho? Ja som sem nic nepridaval :) si sa zmylil?

Užívateľov profilový obrázok
ziza
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 426
Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
Kontaktovať užívateľa:

Re: Opposed piston engine

Príspevok od užívateľa ziza » 27 Apr 2008, 12:24

Šedo, Števo, Zdicho, Pyro, Mojžo... krucipísek! :oops:
No ale něco bys připsat k tématu také mohl!

To je všechno jenom z toho, že spolu málo chodíme na pivo. :wink: 8)

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Re: Opposed piston engine

Príspevok od užívateľa Stevo » 27 Apr 2008, 12:37

Nac sa rozpisovat, tu to pochopis najlepsie http://www.atomracing.se/6M.html

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Re: Opposed piston engine

Príspevok od užívateľa Sedo » 27 Apr 2008, 12:42

Ziza obavam sa, ze by to dopadlo velmi katastrofalne, keby som k tomuto tematu ja nieco napisal - rozumiem tomu, ako babka atomovej elektrarni.

Užívateľov profilový obrázok
ziza
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 426
Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
Kontaktovať užívateľa:

Re: Opposed piston engine

Príspevok od užívateľa ziza » 28 Apr 2008, 14:10

Števo, jojo, to je krásnej motorek, díky! I do tatry by se asi hodil :wink: Ale je jednoduchej. Má ojnice navlečené na společném čepu, takže všechny se pohybují po kružnici. Podle Mirkova schemátka se asi konstruují jen větší W-motory.

Šedo, ne-:cry: , už jsme teda tady tací nejméně dva. :lol: :D

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Re: Opposed piston engine

Príspevok od užívateľa Stevo » 28 Apr 2008, 14:30

Ako som uz pisal hore, "W motor" nehovori o nicom inom nez o tvare bloku. Existuju aj V-ckove a dokonca aj radove motory ktore maju capy voci sebe posunute len o 1-2° a kym je na nich ojnica (teda dve vedla seba), ani to nezistis.
Ludska tvorivost je neobmedzena a ani pri vyrobe motorov tomu nieje inak

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných