Video PRAGY V3S
- Marco 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 330
- Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
- Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
- Bydlisko: Štatl
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Video PRAGY V3S
Tady má Ivkej podle mě pravdu, ten rok 1953 by souhlasil. Pokuď vim, tak to auto tehdy zvládli za velmi krátkou dobu a dostali za jeho rychlý vývoj dokonce jakousi cenu. Tohle jsem vyčetl z knížky Automobil v srdci Evropy, ale už je to pár let...
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Video PRAGY V3S
podnety na zostrojenie aute pre armádu prišli firme Praga v roku 1951 nie? a potom bola tá overovacia rada alebo niečo také asi ako myslel D.A. a neskôr, keď sa písal rok 1953 ačala sériová výroba a odvtedy niekedy pochádza aj náš mazlíčekMarco 613 napísal:Tady má Ivkej podle mě pravdu, ten rok 1953 by souhlasil. Pokuď vim, tak to auto tehdy zvládli za velmi krátkou dobu a dostali za jeho rychlý vývoj dokonce jakousi cenu. Tohle jsem vyčetl z knížky Automobil v srdci Evropy, ale už je to pár let...
- PAVEL64
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 283
- Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Video PRAGY V3S
Otevři kapotu a mrkni na silentbloky kabiny byly jinak řešené než později (vlastně celé uchycení kabiny bylo jiné -vzadu žádné gumové silentbloky ale jen kus trubky uchycené objímkou na rám..)pedálový vzduchový brzdič byl pod kabinou v rámu a na novějších zase přišroubován přímo ke kabině...ale mohlo se stát ,že vyměnili za ta léta celou kabinu a nepoznáš nic...a plno jiných poznávacích detailů....už jsi sundal ten dekl na korbě a mrknul ses na naviják??zjistil jsem ,že je tam opravdu řetěz ale v plechovém pouzdře...
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Video PRAGY V3S
nie, pri tom aute nebývam často....iba občas na ňom jazdíme a to len keď je nejaká brigáda, tak uvidíme pri najbližšom stretnutí sa s ním:) ale mne by nešlo o to že to rapká, ale o to že to začne rapkať a vtedy to prestane ťahať takže to si nemyslím že by bolo niečo s ukladačom ale skôr akoby nejaká stopka, pri vyššom odpore lanaPAVEL64 napísal:Otevři kapotu a mrkni na silentbloky kabiny byly jinak řešené než později (vlastně celé uchycení kabiny bylo jiné -vzadu žádné gumové silentbloky ale jen kus trubky uchycené objímkou na rám..)pedálový vzduchový brzdič byl pod kabinou v rámu a na novějších zase přišroubován přímo ke kabině...ale mohlo se stát ,že vyměnili za ta léta celou kabinu a nepoznáš nic...a plno jiných poznávacích detailů....už jsi sundal ten dekl na korbě a mrknul ses na naviják??zjistil jsem ,že je tam opravdu řetěz ale v plechovém pouzdře...
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Video PRAGY V3S
či sa to tam niekde nedá štelovať, veľkosť odporu, aby navijak šiel aj keď je viac zaťaženýivkej napísal:nie, pri tom aute nebývam často....iba občas na ňom jazdíme a to len keď je nejaká brigáda, tak uvidíme pri najbližšom stretnutí sa s ním:) ale mne by nešlo o to že to rapká, ale o to že to začne rapkať a vtedy to prestane ťahať takže to si nemyslím že by bolo niečo s ukladačom ale skôr akoby nejaká stopka, pri vyššom odpore lanaPAVEL64 napísal:Otevři kapotu a mrkni na silentbloky kabiny byly jinak řešené než později (vlastně celé uchycení kabiny bylo jiné -vzadu žádné gumové silentbloky ale jen kus trubky uchycené objímkou na rám..)pedálový vzduchový brzdič byl pod kabinou v rámu a na novějších zase přišroubován přímo ke kabině...ale mohlo se stát ,že vyměnili za ta léta celou kabinu a nepoznáš nic...a plno jiných poznávacích detailů....už jsi sundal ten dekl na korbě a mrknul ses na naviják??zjistil jsem ,že je tam opravdu řetěz ale v plechovém pouzdře...
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Video PRAGY V3S
Překonal jsem se a večer udělal výpisek z knížky. Pokud máte fakt rok 1953, tak je to podobná vzácnost, jako chromka 1975 :
První tři prototypy se začaly zkoušet na jaře 1952, sér. výroba od roku následujícího. V roce 1953 vyprodukováno pouze 185 vozů a ještě 4. série vedena jako ověřovací. Větší nárůst výroby až s rokem 1954.
Jo, s navijákem nemůžu radit, mám zkušenost pouze s malou externí žabičkou na 2700 kg a ta nerapká .
První tři prototypy se začaly zkoušet na jaře 1952, sér. výroba od roku následujícího. V roce 1953 vyprodukováno pouze 185 vozů a ještě 4. série vedena jako ověřovací. Větší nárůst výroby až s rokem 1954.
Jo, s navijákem nemůžu radit, mám zkušenost pouze s malou externí žabičkou na 2700 kg a ta nerapká .
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Video PRAGY V3S
mne tak povedal jeden pán že je to r.v. 1953, a vraj aj on mal kedysi takú
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 203
- Dátum registrácie: 23 Mar 2008, 14:13
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Video PRAGY V3S
video Pragy V3S....na konci videoklipu o Tatrách je vidět co i poloviční Tatra dokáže..... http://www.stream.cz/video/11/116418-tatra-v-kfor
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Video PRAGY V3S
to viedo stojí fakt za toRADEK76 napísal:video Pragy V3S....na konci videoklipu o Tatrách je vidět co i poloviční Tatra dokáže..... http://www.stream.cz/video/11/116418-tatra-v-kfor
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 203
- Dátum registrácie: 23 Mar 2008, 14:13
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Video PRAGY V3S
To video je opravdu super,jsem rád že se líbí..... Jen chci říct ,že u nás má V3S-ku místní včelař ,jěště od Lidovejch milic.... a předvádí s tím podobné kousky pří vytáčení medu na nedostupnejch místech Šumavy....ivkej napísal:to viedo stojí fakt za toRADEK76 napísal:video Pragy V3S....na konci videoklipu o Tatrách je vidět co i poloviční Tatra dokáže..... http://www.stream.cz/video/11/116418-tatra-v-kfor
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Video PRAGY V3S
To bude hodně drahý med...
Re: Video PRAGY V3S
Med je poslednich 10 let drahy.Mozna na Zapade v Nachode je levny.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Video PRAGY V3S
Já bych podotknul, že nejhorší lihoví milicionáři byli ti ozbrojení žihadýlky.
Náš obecní včelař má "jelčáka" a malý traktor .
Náš obecní včelař má "jelčáka" a malý traktor .
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných