Uz si si precital tu knihu co si slubil?ivkej napísal:bazilisak- prečo to nie je správne?
TATRA 813 vo filme
Re: TATRA 813 vo filme
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 813 vo filme
ak mám byť úprimný tak Modrený automobil som nečítal ešte...no čítal som tú knihu ale neviem ani či to tam je pozriem sa mám ju pri sebe v izbe...hneď to bude
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 813 vo filme
aj tak som z toho vůl....nechajme to na inokedy...... .......mne zatiaľ stačí že viem na čo to funguje
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 813 vo filme
Preto , že každá náprava s diferenciálem rozděluje hnací moment na obě dvě kola. A vozidla se označují podle počtu kol, například 6 kol a / počet hnaných kol - v tomto případě 6. Uzávěrka na tohle značení nemá vliv . To by jsi mohl podle sebe označovat třeba felícii 4x1 protože nemá uzávěrku. Prostě počet kol/hnané kola a basta fidly. No a jak funguje diferenciál a uzávěrka diferenciálu, to věřím už snad víš. No a 6x5 nebo něco jako 4x3 existuje pouze v případě, když je na nápravě uzávěrka a je ukroucená jedna poloosaivkej napísal:bazilisak- prečo to nie je správne?
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 813 vo filme
hehe ako si uhádol že my máme felíciu??? hehehe.... ale však ja viem no keď hovoríme o označení pohonu tak ja vian že sa felda neoznačí 4x1 ale 4x2 a aj praga v3s má označenie 6x6 ale keď sa pozapínajú uzávierky a aj predný náhon tak ťahá 5 kolies....
vien o co bieží.....a viem ako sa to označuje.......a pri niektorých autách čo mali uzávierku sa dávalo napríklad u samuraia 4x4's nie? to ' s má označovať uzávierku alebo čo?no ale neoznačovalo sa to pri 4x4 ale pri 4wd aj keď je to v podstate jedno ale skôr som to videl pri 4wd
vien o co bieží.....a viem ako sa to označuje.......a pri niektorých autách čo mali uzávierku sa dávalo napríklad u samuraia 4x4's nie? to ' s má označovať uzávierku alebo čo?no ale neoznačovalo sa to pri 4x4 ale pri 4wd aj keď je to v podstate jedno ale skôr som to videl pri 4wd
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 813 vo filme
Asi nevíš, nebo to neumíš napsat: Bože !Jak může tahat 5 koles ?!!!!! 6 hrabe! ty přední hrabou v rozložení 50/50% ne????? Jak tedy 5!!!!ivkej napísal:hehe ako si uhádol že my máme felíciu??? hehehe.... ale však ja viem no keď hovoríme o označení pohonu tak ja vian že sa felda neoznačí 4x1 ale 4x2 a aj praga v3s má označenie 6x6 ale keď sa pozapínajú uzávierky a aj predný náhon tak ťahá 5 kolies....
vien o co bieží.....
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 813 vo filme
Nerozčiluj se, normálně to neumí napsat. Zkusím polopaticky. To kolo, které má menší třecí odpor prokluzuje a to druhé tahá silou rovnající se velikosti toho odporu. A protože si protáčející se kolo rychle vyhrábne důlek, klesne třecí odpor k nule a celý přední náhon je k ničemu. Proto je tak důležitá uzávěrka přední nápravy.
A jinak ti děkuji za vysvětlení montáže uzávěrky na T815, mám jen staré prospekty a tam ještě není uvedená.
A jinak ti děkuji za vysvětlení montáže uzávěrky na T815, mám jen staré prospekty a tam ještě není uvedená.
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 813 vo filme
asi sme sa nepochopili...ale kašlime sa na to...lebo zase tu bude len hádka...proste uzávierka je dobrá vec a zakončime to tak
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 813 vo filme
Já se nerozčiluju - ale vidím ,že to co píšeš ted Ty - to jsem myslel ,že to je prostě jasný, ale mu asi ne. Jasné je, že přední náhon hodně pomůže i bez uzávěrky.ladis napísal:Nerozčiluj se, normálně to neumí napsat. Zkusím polopaticky. To kolo, které má menší třecí odpor prokluzuje a to druhé tahá silou rovnající se velikosti toho odporu. A protože si protáčející se kolo rychle vyhrábne důlek, klesne třecí odpor k nule a celý přední náhon je k ničemu. Proto je tak důležitá uzávěrka přední nápravy.
A jinak ti děkuji za vysvětlení montáže uzávěrky na T815, mám jen staré prospekty a tam ještě není uvedená.
Není zač nic na tom není...
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 813 vo filme
Já myslím , že hádat se nemusíme - ale rozumíš tomu co napsal Ladis ? A znovu opakuji netaha 5 ale 6! A znovu opakuji, že přední náhon hodně pomůže i bez uzávěrky !ivkej napísal:asi sme sa nepochopili...ale kašlime sa na to...lebo zase tu bude len hádka...proste uzávierka je dobrá vec a zakončime to tak
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 813 vo filme
no tak to viem že predný náhon pomôže aj bez špéry......však na samuraioch nebýva na ani jednom na prednej náprave uzávierka a poväčšine ani na zadných ale pomôže to dosť...no na tohoto japonského krásavca stačia len lepšie pneumatiky a vyjde to všade kde bežne potrebujeme.....však to sú autíčka vážiace 800kilogramov hehe ...ale v tom spočíva tá ich výhoda
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 51 neregistrovaných