To je tak fajnové vozenie toto

Sem budu presuvane prispevky, ktore nemaju suvis s danou diskutovanou temou.
Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 21 Máj 2007, 22:22

Hehe... Pridam sa k diskusii.
Ak som ja 100% Tatrovak, tak Mojzo je 200%. Ale musim vam povedat, ze s Tebou, Mojzo naprosto suhlasim, len nie som AZ tak emocionalny ku autu. Aj ked som plakal polovicu cesty s nim ked som prvy raz isiel domov do Danska zo Slovenska. Ale to nikomu nehovorte :oops: :wink:
No Tatra je perfektne auto pre mna. Krasne, velke, prekrasny zvuk, pruzne, ma dusu, splneny chlapcensky sen, atd. atd... A kolko zaujmu okolo nej.
Ten kolektiv, co mame okolo tych aut tu v Dansku, najdete priaznivcov znacky a mate s nimi daco spolocne, taky akoby zvaz :)
V svojej Tatre mam najazdenych zhruba 20k km, a aj ked je s nou furt dajaka malickost, myslim si, ze v globale je to spolahlive auto 8)
A hlavne lahko opravitelne (vacsinou) !!! Pocitajte s tym, ze som na auta skoro uplny laik, ale furt sa naucim viac a viac, a tak tazko sa s nim nenaraba.
Este mozno najlepsia ved je, ze ja, co som chudy, v ostatnych autach ma boli zadok po dlhej jazde.
V Tatre nie. Idem vela kilometrov, dojdem... A som cerstvy :) A nebolavy.
Tatra ma jedine chujove operky na hlavu :oops:
Ale na to sa da zvyknut...
TATRA FOREVER !!! 8)

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 21 Máj 2007, 23:53

čadík napísal:Stále přemýšlím, proč tyto vesměs extrémně polarizované názory (či emoce, téměř bezvýhradně kladné nebo naopak pouze záporné) vyvolává jen T613...
Nedostatek informací o jakémkoliv jevu jeho případnou existenci v žádném případě nepopírá. A nemyslím, že se na tomto fóru nachází někdo, jehož emoce vůči T613 jsou pouze záporné. To, že se takto píše o T613 pravděpodobně souvisí s prostým faktem, že zde stále ještě existuje skupina lidí, kteří (se nejmenují Mojžo a Eda) ji používají v bežném provozu.
Mojžo napísal:Mne to príde ako príjemné a presné, nikdy som kvalt nehľadal.
Kde bys ho taky chtěl hledat? Je to klasické H a má jen čtyři konce, takže pokud nemáš v rukách nasráno, trefíš se vždy. Z tohoto pohledu je přesné i řazení všech osmi rychlostních stupňů dvojitého H jako má třeba IFA 60. Za zvláštní výhodu lze považovat menší problémy při přesednutí zpět do tatry - není třeba si zvykat na kratší dráhy; snad jen, že na spojce má IFA posilovač...
Eda napísal:Protože chce každy dat do t613 8 webru, snižit pružiny...
Jistě, to tady chce skutečně každý. Stejně jako každý nazývá T613 krámem a provozuje i proti své vůli, aby všem kolem ukázal, že na to má. Ona je už taková doba.

A to jsem se jen zeptal, jak sedí T613 v zatáčkách na Ecce Homo oproti Octavii. Vím prd, zato se strhul obvyklý povyk. Asi nezbude než tu oktávku někde půjčit. Beztak není nad vlastní zkušenost.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 22 Máj 2007, 09:04

Ladis to shrnul naprosto perfektně a zmínil všechy jevy z tohoto vlákna, ke kterým jsem se chtěl vyjádřit.

Tvrzení, že jen Tatra 613 budí emoce a u jiných vozů takové emoce nejsou či jsou menší mne velmi překvapuje, protože já viděl podobné emoce u dalších mnoha vozů, lidi rozhádané na život a na smrt kvůli tomu, jestli je stopětka nebo wartburg nejlepší či naopak nejhorší auto na světě. Nepřipadá mi, že by Tatra 613 byla nějak výjimečná v tom, že budí výjimečné emoce. Jestli chcete pánové postavit argumentaci o VyVolených na tomto, tak tedy děláte Tatře 613 službu vpravdě medvědí.

K přesnosti řazení tak, jak je popsal Matěj, jsem se ani nechtěl vyjadřovat (protože jeho vysvětlení je ve stylu T613 jezdí skvěle, protože pokud není rozbitá, tak se vždycky rozjede), snad jen poznamenám, že teď musel těžce zklamat Ulambatara, když svoje poetické tvrzení o přesnosti řazení vysvětlil tak surově technicky a klesl v tom na úroveň Radka a imbecilnózního tajemníčka.

A jev, kdy člověk už ani nereaguje na chvalozpěvy, přitom se ale preventivně začnou objevovat provokativní, útočné a nenávistné příspěvky vyznavačů příborské nirvány mi připomíná ten fór, jak ten Kohn jde půjčit ty sáňky pro syna k Roubíčkovi.

Roubíček bydlí o dva bloky dál, Kohn tam tedy jde. Cestou si myslí: " Roubíček už je stejně nepotřebuje. No jo, jenže on za to bude ode mne něco chtít....ale kluk ještě na sáňkách nejel, měl bych mu udělat radost....Roubíček je na druhou stranu hroznej lakomec, bude chtít moc peněz, nebo nějakou protislužbu? Jenže klukovi by to třeba stačilo jako dárek....no a právě proto bude Roubíček chtít zbytečně moc." Nakonec zaklepe u Roubíčka na dveře. Roubíček otevře: "Co chtějí, pane Kohn?" "Vědí co Roubíček? Strčej si ty sáňky do prdele."

Když náhodou to vypadá, že nikdo moc nirvánu zpochybňovat nebude, tak zkusíme zaprovokovat. Eventuelně dáme nějaký schválně neúplný výčet možností. No a pak se samozřejmě tváříme překvapeně a dotčeně, když se někdo ozve, rádobynezávisle glosujeme či jen nezúčastněně pozorujeme, tváříme se povzneseně a opájíme se pocitem spravedlivých. O.K. jestli se chcete hádat, pojďme se hádat. Já jsem nikdy netvrdil, že se flamewary nějak dotýkají mého jemnocitu eventuelně (až někoho vyprovokuju) že mne takové věci zdržují od záchrany světa a nemám čas se s ním dál bavit. Když chcete být vy intelektuálové plující svou nablýskanou limuzínou ve světě Romaina Rollanda morálně nad námi, co se snažíme poznat svět s pravítkem, stopkama a implikací, tak alespoň nebuďte pokrytci.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 22 Máj 2007, 09:14

Dĺžka dráh radenia prevodov?

No je najdlhšia s akou som sa stretol to je pravda... :) Ruka nabehá kilometre.
Povedal by som že jednoducho predĺžili páku a tak zmenšili potrebnú silu na radenie prevodov. Predsalen tá prevodovka neni dimenzovaná na 80Nm všakže. Nikdy mi to nevadilo, napokon vďaka motoru nemusím radiť 120x za minútu, ale zato keď som mal tú česť sa zviesť Hondou S2000... jo to bola kávička :)

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 22 Máj 2007, 10:26

MarekK: Teď se dívám na ty fotky... To žluté na blatníku je plnič? Doufám, že to není ta hmota z Pardubic? Vypadá skoro jako LV PL 320. Mám s ním velmi špatné zkušenosti. Loupe se a praská a přesto jej mnoho lakýrníků úspěšně používá (je levný). Pravděpodobně to bude tím, že na něj hned po vytvrzení a přebroušení nanáší lak. Ale jak jej člověk nechá pár týdnů na vzduchu, může začít znovu.

Eda: Když vidím ten lakovaný díl, napadá mě, že jsi toho popela vysypal ještě málo. Takže kdyby jsi protáhnul účast na Free tour až k Lipníku, mohl bych tu tvoji kapotu vytmelit a stříknout plničem, do dutin dáme vosk a až pojedeš kolem Drahotuš necháš si namíchat metalízu (dokud ještě mají klasickou, co smrdí po ředidle), stříknem ji navrch, ještě navrch lak a můžeš frčet dál. Co ty na to?

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 22 Máj 2007, 10:43

Ríšane, tím "lidi rozhádané na život a na smrt kvůli tomu, jestli je stopětka nebo wartburg nejlepší či naopak nejhorší auto na světě" jsi myslel mne? Nebo jenom Martina?
Já to nikdy jako životně důležité téma nebral, smál jsem se nad tím v práci a těšil se, co nového si Martin zase vybásní. Mám toho člověka rád podobně jako Mojža, jediný rozdíl je v tom, že Matějovi se tímhle fascinujícím způsobem líbí podobná auta jako mi (Š110L nemám na mysli)...

Jestli víte o Martinovi, tak ho pozdravujte. Pokud jsem ho nasral, tak je mi to fakt líto.

>All:
Více k tématu - pro výše zmiňovaný pocit "že jsem to monstrum ukočíroval nějakou rychlostí" proháním Warťasy, Tatrami dávno na hraně nejezdím, takže si to moc neumím představit. Přece jenom je to auto kolikrát delší, než je šířka mnou používaných silniček a každé škrtnutí rohem kastle by mne zbytečně zaměstnalo ;-).

Ale ať je to jak chce, díky VŠEM, kteří sem něco přidali, zase jsem se hezky pobavil.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 22 Máj 2007, 11:37

D.A. napísal: ....Ale ať je to jak chce, díky VŠEM, kteří sem něco přidali, zase jsem se hezky pobavil.
zo začiatku síce toto vlákno trocha viazlo, ale potom sa ho poradilo rozbehnúť - súhlas s D.A.,
a Mojžovi nech ten entuziazmus vydrží čím dlhšie :)

Martin

Príspevok od užívateľa Martin » 22 Máj 2007, 12:48

D_A: Taky Tě pozdravuju. Já jsem ty hádky taky nemyslel nijak vážně a rozhodně jsem proti Tobě jako takovému kvůli tomu, ani ničemu jinému neměl. Nebyla to hádka, ale jen vyměňování názorů.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 22 Máj 2007, 13:12

Tak přece to pokrytectví...

Mirku, nemyslel jsem Tebe a Martina, nemyslel jsem ani spor 105 vs. 353. Myslel jsem spor 105 vs. celý svět a 353 vs. celý svět. Byly to jen příklady, nemusí se taky všechno odehrávat na tom našem tatrovkářském fóru.

Martin se na Tebe nezlobí, neboj se.

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 22 Máj 2007, 14:11

>Martin: To jsem rád, nějak jsem tě dlouho nezaregistroval... ;-) Ani nevím, jestli teď jezdíš nějakou Tatrou, či zda jsi se dal na toho Logana (pro tvou informaci jsem variantu MCV vzal celkem na milost).

>Ríšan: Přesně nechápu, koho jsem tím pokryl, ale třeba mi to časem dojde.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 22 Máj 2007, 16:20

"Pokrytectví" bylo k Ondrejově příspěvku. Napřed to vypadalo, že ho hádky a flamewary nezajímají a že je vidí nerad, teď se začíná ukazovat, že hádky a flamewary chce a jejich vyprovokování hodnotí slovem "podařené".

Mělo by to jakousi logickou návaznost, kdyby mi do toho neskočil Martin.

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 22 Máj 2007, 19:25

Ladis: to žltté je z grécka :wink: .....len v obchode mi dali namiesto šedeho, žltý plnič, tak ako prvá vrtstva plniča žlttého poslúžila na zvýraznenie "jám" lebo po následnom kúpení, nanesení a prebrúsení šedého plniča vznikli mapy .........dalej som fotodokumentáciu nerobyl , niesom zdicho :wink:
K téj novej koktávke 2.0PD vs. T613: niet o čom, koktávka drží v zatáčkách pevne a predvídavo, aj napriek tomu, že spetná vazba medzi volantom a cestou je o niekolko rádov menšia ako u t613....

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 22 Máj 2007, 23:56

ladis napísal:
čadík napísal:Stále přemýšlím, proč tyto vesměs extrémně polarizované názory (či emoce, téměř bezvýhradně kladné nebo naopak pouze záporné) vyvolává jen T613...
... To, že se takto píše o T613 pravděpodobně souvisí s prostým faktem, že zde stále ještě existuje skupina lidí, kteří (se nejmenují Mojžo a Eda) ji používají v bežném provozu.
Ano ladisi, opravdu stále zapomínám, že na Tatraportále je kromě vozidel zdejším osazenstvem celkem jednotně považovaných za "veterány" (a takto asi používaných) též skupina vozidel T613, která se za "veterány" vlastně nepovažují (ač já už na ně tak vcelku pohlížím), protože skutečně ještě slouží jako jediné každodenní přibližovadlo svým nešťastně šťastným majitelům...
(a teď ještě čekám, zda se někdo ozve, že je v této situaci se svou T603 případně T57, nedejbože s T11 :roll: :) )

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 23 Máj 2007, 01:00

No já ji mám na denní otročinu a vcelku si cením toho když mi ta paní říká že je benzín jen na 50 km, necením si JEDINĚ toho, že ta paní neví, že natural na šelce stojí 32 korun :D

jo na jízdy k vodě se začíná prosazovat "ekonomické" GLSko
Prílohy
GLSkvěten 005.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 23 Máj 2007, 01:01

jinak pro pár lidí je T603 denní chléb. Zááávidím, V8 za 10l . . . dobře utajená serioznost

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 23 Máj 2007, 05:39

Kua Edo, ať tu na nás ten tvůj Glum tak nečumí, ten zachovalý špígel a reflektoury... to by byl matroš na transplantaci!

Říkáš, že o 10 let starší GLS je ekonomičtější než Gardedáma??? Typický boleslavský reverse development; v Eisenachu naopak v průběhu desetiletí spotřebu snižovali :-D až k magickým 6,5/100.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 23 Máj 2007, 10:50

Agente, ty reflektory jsou jiné než na T, ale to zrcátko by bodlo... :)

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 23 Máj 2007, 13:21

Středové jsou stejnééééé (T613-3)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 23 Máj 2007, 20:27

Nejsou! Nemají ani stejné sklo, ani stejnou žárovku.

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 23 Máj 2007, 20:56

Ale jsou a sklo i označení je stejné.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných