Naj...
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Naj...
Ano, ten pán je na té střeše T613 a ten GAZ ji následně vyjme z té louže..... Jinak ho určitě drtivá většina z vás zná, je mimo jiné majitelem T613 v hasičských barvách, která má válečkem "nalakovanou" plasťákovou karoserii a tedy neoprávně udělené registrační značky historického vozidla....
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Naj...
Toto dokaze tatra? Ja som myslel ze je to klasicka zavada precipovaneho koncernoveho TDi, ked sa nastavi neskory vstrek a palivo zostava nezhorene v podobe kvapiek na pieste tak sa stane presne toto. Videl som to uz na vela motoroch, ten piest sa uplne roztavi a nasledne natavi na povrch valca...radek napísal:protože cestou píst osmého válce doslova vytekl do prostoru bloku motoru, na ojnici zbylo jen torzo kolem pístního čepu.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Naj...
Ano Ergo, toto dokáže každá T613, seřízená od ucha pokud možno "pepou traktoristou z nejbližší hospody", pokud se v takto neoptimálním seřízení provozuje dostatečně dlouho, díky ignoraci jejího stavu článkem umístěným mezi sedadlem řidiče, pedály a volantem. Ale hlavně že to tomu TDi z kopce "natřel".....
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných