Naj...
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- Radinko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 535
- Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
- Tatry, ktoré vlastním: svoje
- Bydlisko: doma
- Kontaktovať užívateľa:
No, dá sa to aj inak, alebo: Niekto sa súdi a niekto napreduje.
Viac: http://magazin.atlas.sk/auto-moto/auto-moto/119601/
Viac: http://magazin.atlas.sk/auto-moto/auto-moto/119601/
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
ale aj T603 sa vyvíjala postupne, prvé návrhy a modely hlavnej vývojovej línie, ktorá nakoniec vyústila do sériovej T603, sa až nápadne podobali Tatraplanu Monte Carlo,
laborovalo sa pritom s rôznymi prednými časťami karosérie, tvarom čelného okna, rôznymi zadnými časťami (splývavou aj stupňovitou), existovali modely so strednou kýlovou plochou, aj bez..
väčšina týchto návrhov síce zreteľne pripomínala neskoršiu definitívnu podobu T603, ich estetika však bola často diskutabilná - naozaj oku lahodiaci tvar získala karoséria až po úpravách pánov, ktorých spomenul Eda
okrem toho bežala paralelne druhá vývojová línia budúceho vozu, kam patrili napr. aj návrhy "Valuta" - tieto návrhy menej nadväzovali na tradíciu aerodynamických limuzín a prinášali viac nových karosárskych prvkov,
najmenej esteticky zdarilé boli návrhy "sedemstovkovej" série, kde hneď prvý - označovaný vtedy ako T700 - bol vyložene škaredý.
laborovalo sa pritom s rôznymi prednými časťami karosérie, tvarom čelného okna, rôznymi zadnými časťami (splývavou aj stupňovitou), existovali modely so strednou kýlovou plochou, aj bez..
väčšina týchto návrhov síce zreteľne pripomínala neskoršiu definitívnu podobu T603, ich estetika však bola často diskutabilná - naozaj oku lahodiaci tvar získala karoséria až po úpravách pánov, ktorých spomenul Eda
okrem toho bežala paralelne druhá vývojová línia budúceho vozu, kam patrili napr. aj návrhy "Valuta" - tieto návrhy menej nadväzovali na tradíciu aerodynamických limuzín a prinášali viac nových karosárskych prvkov,
najmenej esteticky zdarilé boli návrhy "sedemstovkovej" série, kde hneď prvý - označovaný vtedy ako T700 - bol vyložene škaredý.
- Radinko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 535
- Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
- Tatry, ktoré vlastním: svoje
- Bydlisko: doma
- Kontaktovať užívateľa:
Re:
Tak predsa - http://magazin.atlas.sk/auto-moto/pikosky/160821/arcibalt napísal:Sakra, to sme to lacne fáro mali už pol roka obdivovať keď malo byť predstavene v Januari 2007..To bude nejaky blud...
Re: Naj...
Když se mi nějaký Španěl zeptá, nebo čte co mám za auto vždy mu z huby vypadne TATA hmmmmm.... Je to ostuda. Vždy jim to vysvětluji,žádná Tata,ale Tatra. Moc jim to R za T nejde přez pysky,ale už jsem z nich to správně vyslovovat hezkou řádku naučil. Ve Španělsku jezdí hodně SUV Tata,ale vypadají fakt šeredně.
- Marco 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 330
- Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
- Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
- Bydlisko: Štatl
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Naj...
Nojo, Tata, to je to nejlevnější čtyřkolové přibližovadlo světa, ne? Teď ho představili a nové to v Indii má stát asi 45 000 korun v přepočtu. Akorát, jsem zvědavej, co vydrží...
To Ferrari je asi druhej Leoš Mareš ne?
To Ferrari je asi druhej Leoš Mareš ne?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Naj...
To je tu v ČR jeden pán, co považuje T613 za vrchol vesmíru, je military-positive, sbírá roztodivné kdysi samohybné věci, nyní v různém stadiu rozkladu, a na společenských akcích se snažívá trumfnout majitele "amerik" pálením protáčejících se gum na T613. Taky onehdy dokázal trasu Kopřivnice-Praha odjet s T613, jdoucí na 7 válců, protože cestou píst osmého válce doslova vytekl do prostoru bloku motoru, na ojnici zbylo jen torzo kolem pístního čepu. Ale v duchu hesla "to je tatra vole, ta vydrží všechno" nebylo ani s těmi sedmi válci důvodu zpomalit pod 150 km/h, aby všichni na dálnici čuměli, jak taková T613 jede.....
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Naj...
hmmm- to vypada na zajimavu diagnozu...
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Naj...
A to se stavim ze ten dotycny pan sedi na strese a uprostred toho vseho se ocitl po tom jak chtel vsem ukazat ze tatra je neco vic a ze to projede...
- Mirek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 554
- Dátum registrácie: 23 Okt 2007, 22:14
- Tatry, ktoré vlastním: T603 M68
T603 M69
T613-3 OTS EX
T613-4M - Bydlisko: střední Čechy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Naj...
No co, GAZík zapadnul a potřebuje vytáhnoutErik napísal:to akoze co ma toto znamenat? to som este nezral...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 32 neregistrovaných