offtopic: Tatra 613/4-prodej Levně
Luboši, tuhle T613 už Martin také nejméně jednou kupoval (fenomén, který kdysi popsal Ondrej). Tak tři roky zpět, odhaduju?
Jinak co tohle?
Jinak co tohle?
- Prílohy
-
- Clipboard01.jpg
- (57.95 KiB) 756 stiahnutí
tak jinak pane Ing R. jdete uz prosím do prdele .... a neobtěžujte okolí. A přestante se srát do lidí laskavě využívejte svuj pracovní čas lépe nebot Vás platí danový poplatníci a nebo jestli jeto Váš volny čas tak si najděte inteligentnější zábavu něž obtěžovat jiné lidi.Protže by Vám někdo mohl dát přes rypák aby byl konečně od Vás klid
všem ostatním se omlouvám. za tento příspevek.
všem ostatním se omlouvám. za tento příspevek.
Luboši, ještě nemám. To bych už nebyl ani já, kdybych měl Jinak si nevzpomínám, že bych zrovna tuto už jednou "kupoval", ale je to možné, já jsem jich už "kupoval" spoustu
Jinak k poslednímu příspěvku Olejka nemám slov - to se fakt nedá už nijak komentovat. Někdo přímo dokáže, že je 600 samá levárna a podraz a on to hned obrátí proti němu.
Jinak k poslednímu příspěvku Olejka nemám slov - to se fakt nedá už nijak komentovat. Někdo přímo dokáže, že je 600 samá levárna a podraz a on to hned obrátí proti němu.
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Nepekny pohlad je to veru
Z tohoto obrazku ale neviem ako bol uskutocneny naraz. Ci celou sirkou karoserie, ci len nejakymi 40% predku, ci o 60cm deformovatelnu prekazku, ci priamo natvrdo. Tiez neviem aky stav tej S105 bol. V dnesnej dobe asi nic moc.
Ako tak nan pozeram, viem si predstavit, ze to bolo uskutocnene len nejakou castou celnej casti karoserie o pevnu prekazku (nieco ako betonova stena).
Inak som videl test starsej fiesty (uz neviem presne cca 15-20 rocnej) a dopadla podobne ako tato S105. Opisali to tak, ze starsia fiesta s naoko minimalnou koroziou, je v urcitych typoch narazov priam zivotu nebezpecna.
Z tohoto obrazku ale neviem ako bol uskutocneny naraz. Ci celou sirkou karoserie, ci len nejakymi 40% predku, ci o 60cm deformovatelnu prekazku, ci priamo natvrdo. Tiez neviem aky stav tej S105 bol. V dnesnej dobe asi nic moc.
Ako tak nan pozeram, viem si predstavit, ze to bolo uskutocnene len nejakou castou celnej casti karoserie o pevnu prekazku (nieco ako betonova stena).
Inak som videl test starsej fiesty (uz neviem presne cca 15-20 rocnej) a dopadla podobne ako tato S105. Opisali to tak, ze starsia fiesta s naoko minimalnou koroziou, je v urcitych typoch narazov priam zivotu nebezpecna.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
K tomu článku jsem se ještě nedostal, ale moc objektivity bych si od takého nejspíš amatérského testu nesliboval a už vůbec bych se vyvaroval nějakým ukvapeným závěrům.
Nové auto se zkoušelo podle tehdejší metodiky EHK, takže výsledky jsou s tímhle testem neporovnatelné. Stejně tak se to nedá porovnávat s dnešními testy nových aut, které také probíhají za jiných podmínek.
Nové auto se zkoušelo podle tehdejší metodiky EHK, takže výsledky jsou s tímhle testem neporovnatelné. Stejně tak se to nedá porovnávat s dnešními testy nových aut, které také probíhají za jiných podmínek.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných