Tatra 148
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 12:18
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3 1990 (Hasičský útvar Praha)
- Bydlisko: Odolena Voda
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Jerry: Kola to evidnetně má všechny.
hrubystyl: Ten chudák dopadl Smím se zeptat, kde se ten žebřík aktuálně povaluje?
hrubystyl: Ten chudák dopadl Smím se zeptat, kde se ten žebřík aktuálně povaluje?
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
To se omlouvam, já mrknul jen na malou fotku a mam staženej jas i kontrast na monitoru, tak sem to kolo neviděl...
- hrubystyl
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 23 Sep 2007, 10:01
- Tatry, ktoré vlastním: T613: chromka '77/84, T613-3 '86 2x, '91 2x, T613-4 '93, Special '87
- Bydlisko: Košice
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Hynek: je v KE pri jednej STK...
To predne koleso je skor zabortene do zeme.
To predne koleso je skor zabortene do zeme.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Už 3 dni mám v chrobáka v hlave ktorý nedá pokoj a stále vraví "Pritiahnuť, zrepasovať. Pritiahnuť, zrepasovať" A skanduje jak debil v hlave dnuka more
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 12:18
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3 1990 (Hasičský útvar Praha)
- Bydlisko: Odolena Voda
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Mojžo: Pokud Tě k tomu ten chrobák přesvědčí pak držím palce a mám radost, že se to dochová Těchle žebříků AZ-44 Metz bylo dodáno do ČSSR miniálně šest, z toho dva na podvozku T138 a čtyři na podvozku T148, ale nevydávám to za konečné číslo. Poslední z nich stále slouží v Žilině, jeden byl po zlomení sady sešrotován, ostatní různě postávají v různém stádiu opršení. Tento je jediný ze šesti známých, o kterém nevím přesně, kde mohl být, osobně tipuji Košice, což by potvrzovalo i aktuální místo výskytu.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Počas mojich včerajších silne kĺzavých potuliek po Moravsko-Sliezsku som natrafil na takúto nádhernú hasičskú Tatru z roku 1974, patriacu dobrovoľnému hasičskému zboru na Starých Hamrech. Bola pomerne krátko po generálnom repasi vrátane úplne novej nadstavby z THT Polička. Tie staré oblé nadstavby boli síce krajšie, do tejto novej hranatej sa však podľa hasičov viac zmestí. Stál som za ňou počas uvoľňovania cesty po nehode asi 2,5 hodiny, takže zatiaľ som hasičov stihol trocha vyspovedať a auto si poobzerať. Ochotne mi ukázali všetky zákutia v nadstavbe a auto je naozaj dobre vybavené.
Auto asistovalo pri vážnej dopravnej nehode, nakže mi akosi podvedome napadli Bezručove verše:
Šel starý Magdon z Ostravy domů ,
v bartovské harendě večer se stavil,
s rozbitou lebkou do příkopy pad.
Plakala Maryčka Magdonova.
Vůz plný uhlí se z koleje zvrátil.
Pod vozem zhasla Magdonova vdova.
Na Starých Hamrech pět vzlykalo sirot,
nejstarší Maryčka Magdonova...
Auto asistovalo pri vážnej dopravnej nehode, nakže mi akosi podvedome napadli Bezručove verše:
Šel starý Magdon z Ostravy domů ,
v bartovské harendě večer se stavil,
s rozbitou lebkou do příkopy pad.
Plakala Maryčka Magdonova.
Vůz plný uhlí se z koleje zvrátil.
Pod vozem zhasla Magdonova vdova.
Na Starých Hamrech pět vzlykalo sirot,
nejstarší Maryčka Magdonova...
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
What a smart looking Tatra. Šalené
-
- Diskusný nováčik
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 07 Mar 2010, 13:49
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Nazdarek chlapi ktomu videu tater zangoli ten modrej valnik sme delali v bejvale praci.Jeto bejvala ulozenka s Prelouce .Ty kluci tam jezdej prevazne pro angolskou vladu.
- juro 613 NM
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 26 Nov 2008, 17:34
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 613-4 r.v. 1992 stav auta riešim
613-3 zachranný systém slovakia
613-3 - Bydlisko: pri NMnV
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Zdravim, asi 6 rokov jazdim krizom-krazom po Slovensku, ale to co som videl ma riadne sokovalo, ale aj potesilo Doteraz som ich videl len dve a to na vojne ako ulozenku a jednu upravenu v Banovciach.
- juro 613 NM
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 26 Nov 2008, 17:34
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 613-4 r.v. 1992 stav auta riešim
613-3 zachranný systém slovakia
613-3 - Bydlisko: pri NMnV
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
A to bola fakt zachovala
- ivkej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 346
- Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
fuu..tie tie tatry tam dostávajú zabrať...preťažujú sa bežne.......technika tam má najmenej 25 rokov a viac...vyzerá to tam ako po výbuchu, poznám jedného chlapa čo tam robil, a jedného čo tam stále robí a jazdí s tou tatrou....čo si o nich pomyslím keď na 706tku naložili viac ako dvakrát jej nosnosť...
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Cisterna T148 pri dynamickych jizdnich zkouskach na letistni plose:
http://www.youtube.com/watch?v=jX3oFBTp9IY
Skoda, ze u toho neni popis testu a vyhodnoceni vysledku...
http://www.youtube.com/watch?v=jX3oFBTp9IY
Skoda, ze u toho neni popis testu a vyhodnoceni vysledku...
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Velmi pekné video - takýchto skúšok prototypu SNA Devín 6x6 valník som sa kedysi zúčastnil na polygóne v Kopřivnici. Prakticky celé skúšky dynamickej stability boli odjazdené s takto kvíliacimi pneumatikami a za 2 dni jazdenia bol dezén nových pneumatík na krajoch úplne zodratý. S prázdnym autom to ešte šlo, ale so zaťaženým to už naozaj išlo do tuhého.
Na rozdiel od torzne tuhej Tatry sa však u Devínu dvíhalo vyššie predné vnútorné koleso, nakoľko sa rám krútil.
Na rozdiel od torzne tuhej Tatry sa však u Devínu dvíhalo vyššie predné vnútorné koleso, nakoľko sa rám krútil.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 12:18
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3 1990 (Hasičský útvar Praha)
- Bydlisko: Odolena Voda
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Celkem bych chtěl vidět výstup z těchto zkoušek... Jo a akorát mají hnedle v úvodu videa chybičku v označení vozu, není to laminátový 15tikubíkový CAPL (-15), ale 12tikubíková ocelová CL.
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 30 Mar 2009, 17:16
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Pekná!Zaujímave je ,že ma ten ovládací panel s budíkmi na nadstavbe zakrytý plachtou. Ja to poznám len zo starých propagačných fotiek,naživo som to ešte nikdy nevidel.
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 43
- Dátum registrácie: 30 Mar 2009, 17:16
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
A ešte k tomu zabudnutému hasičskému rebríku,čo je tu o pár príspevkov vyšie odfotený v Košiciach.
Ja tomu nechápem...Čítal som,že niektoré staré rebríky na podvozku IFA,ktoré sú v dobrom stave,budú prehodené na nové podvozky (asi MB Atego).Tak nerozumiem.Sú tieto veľké rebríky na Tatrách už v takom zlom stave,že sa to nechá tak chátrať?Keď to už nechceli mať na Tatre,tak sa to nedalo tiež prehodiť na iné šasi? Alebo sa radšej radšej kúpi (kúpila) komplet celá "funglovka"?
Niesom hasič,nevidím do tejto problematiky,ale vŕta mi to hlavou.
Ja tomu nechápem...Čítal som,že niektoré staré rebríky na podvozku IFA,ktoré sú v dobrom stave,budú prehodené na nové podvozky (asi MB Atego).Tak nerozumiem.Sú tieto veľké rebríky na Tatrách už v takom zlom stave,že sa to nechá tak chátrať?Keď to už nechceli mať na Tatre,tak sa to nedalo tiež prehodiť na iné šasi? Alebo sa radšej radšej kúpi (kúpila) komplet celá "funglovka"?
Niesom hasič,nevidím do tejto problematiky,ale vŕta mi to hlavou.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 12:18
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3 1990 (Hasičský útvar Praha)
- Bydlisko: Odolena Voda
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
peter: No vzhledem k tomu, jak je to staré a v jakém je to stavu, by GO stála skoro stejně jako nový žebřík, nehledě na to, že dnes už jsou žebříky technologicky o poznání dál a to jak použitými materiály a konstrukcí, tak ovládáním (mechanické x počítač). AZ-30 se z Ify přestavují na MB protože nejsou peníze na nové a je to pouze pro stanice, kde AZ nevyjíždí až tak často... Žebřík, který stojí 20 let venku na děšti je pak v podstatě nepoužitelná věc, koroze je prevít...
Re: Tatra 148
Našel jsem snímek dvou T148 v provedení cisterna (nevím přesné označení- pomůže někdo?). Foceno 27.5.2007. Tatry sloužily ke kropení motokrosové dráhy, jestli ještě dnes existují, vůbec netuším.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných