http://liaz.cz/forum/viewtopic.php?t=36 ... start=3030
a i na dalších stránkách

1, Nejdříve bych zkusil vyměnit tlakoměr oleje, už se mi stalo, že ukazoval špatně. Pokud by to nebylo tím a nepomohla by ani výměna oleje, tak bývalo vadné olejové čerpadlo. Malý tlak oleje způsoboval, že ventilátor chlazení se nedostatečně otáčí a motor se přehřívá. Provozní teplota se držela v rozmezí 70-110 stupňů. Ve velkých vedrech naložená v kopci, tak dokázala teplota šplhat i přes, ale většinou přišel konec stoupání a zase spadla.Cormick napísal:Zdravim,mam par otazok a potreboval by som poradit.
1* Dostali sme T148 CAS32. Dnes sme ju boli vyskusat a ked sa zohriala na budiku mazania na volnobeznych otackach klesol tlak oleja takmer na 0 a pri 2000 otackach stupne na 3 (zabudol som kuknut v akych hodnotach to ukazuje). Je to normalne alebo niečo odchadza?
2* Aka je normalna prevadzkova teplota motora ? Ukazovatel teploty na palubovke mera teplotu oleja ?
3* Co by sme mali skontrolovat/premazat pred tym nez ju zacneme pouzivat ? Chystame sa na vymenu oleja v motore, prevodovke a Diferencialoch.
Vdaka za vsetky rady.
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Majestic-12 [Bot] a 1 neregistrovaný