Strana 2 z 3
Napísané: 24 Sep 2005, 15:43
od užívateľa DRracer
To vypada jako nejaka propagacni jizda do Ciny, nebo tam nekam.
Nadhera, kam Ty na to chodis
.
...zrovna nedavno jsem nekde videl nadherne renovovany er-tecko
Napísané: 24 Sep 2005, 17:29
od užívateľa Michael
Většina obrázků pochází ze stavbařských knížek vydaných v padesátých a šedesátých letech. Jinak některé obrázky jsou také z propagační knihy Motokovu ( jízda do Číny... ). Když člověk něco hledá tak vždy něco najde, ale musí se mu chtít. Zrovna dneska jsem dohledal jednu zajímavou fotku hasičské T-72 i s původním TP
Napísané: 24 Sep 2005, 18:51
od užívateľa Mojžo
Jak by som vyžral 147-čku ci pána.
vrooom
*kvalt*
vrooooooom
*kvalt*
vroooooooooom
*kvalt*
(blíži sa zákruta)
vroooooooooom
==kvílenie pneumatík, plný plyn na výjazde==
*kvalt*
....
mmmm
Napísané: 24 Sep 2005, 19:07
od užívateľa DRracer
Mojzo: mel jsi na mysli:
rozjezd: vrooom, spojka, neutral, pustit spojku, spravnej meziplyn, spojka, zaradit ... sakra, kde je ta dvojka ... mezitim se Tatra zastavi a znova - najit jednicku ...
zatacka: sakra, proc mi nalozili tolik, ze je predni naprava rozsednuta ze nejde zatacet? Asi zase vypadly ty kliny z prednich per, budu muset zase ke kovari. Chytit pevne volant, zaprit se o neco a tocit ze vsech sil ... proc mi v CSAD nedali exportni provedeni s posilovacem
Napísané: 24 Sep 2005, 19:19
od užívateľa Mojžo
I tak. Ale bolo by to žúžo
Napísané: 06 Júl 2006, 21:52
od užívateľa cuisine
tak ta fotka z té číny je libová ... ta knížka musí být hoodněě zajímavá
Tatra 111/147 video - Orlík 1957
Napísané: 26 Nov 2007, 22:22
od užívateľa fastfreddy
Co se týká Tatry 111/147 doporučuji toto video z r.1957: youtube.com/watch?v=ZvcoYfITyyA
Re: Tatra 147
Napísané: 21 Okt 2009, 18:05
od užívateľa Jerry
Něco málo sem se dopátral, vyrobeno bylo cca něco do 2000 kusů o dochovanejch je pořád stejně.
Ale opět přibylo pár fotek... Povedlo se mi to získat během prohlídky vodního díla Lipno.
Re: Tatra 147
Napísané: 29 Nov 2009, 21:31
od užívateľa Kiko97
Mohol by mi to niekto vysvetliť:se sestává ze dvou na sobě nezávislých výkyvných polonáprav, odpružena dvěma šikmými čtvrteliptickými péry, která vycházejí přímo z centrální roury s polonápravami jsou spojena třmeny. Homokinetické klouby pro zatáčení niaku fotku, nakres nechapem hlavne čtvrteliptickými péry, která vycházejí přímo z centrální roury s polonápravami jsou spojena třmeny
Dakujem
Re: Tatra 147
Napísané: 29 Nov 2009, 22:05
od užívateľa Jerry
Třeba tak to vypadá, pak koukni na rajce.idnes.cz a zadej do hledání muzeum Tatra a utčitě najdeš fotky i v lepší kvalitě.
Re: Tatra 147
Napísané: 29 Nov 2009, 22:20
od užívateľa Kiko97
Diki aspon za to a malo tie list. pera ulozne asi viac sikmejsie a za prednou napravou ???
Re: Tatra 147
Napísané: 29 Nov 2009, 22:38
od užívateľa Krpec
Kiko97: Tu máš hneť 4 kusy "čtvrťeliptických per vycházejícich z centrální nosné roury"
http://www.tatraportal.com/popisky/t128 ... 128_09.jpg
Re: Tatra 147
Napísané: 29 Nov 2009, 23:04
od užívateľa Kiko97
ale tu v tychto textoch mas rozdiel T128:se sestává ze dvou na sobě nezávislých výkyvných polonáprav, odpružena dvěma šikmo uloženými půleliptickými péry. Homokinetické klouby pro zatáčení a tu T147:se sestává ze dvou na sobě nezávislých výkyvných polonáprav, odpružena dvěma šikmými čtvrteliptickými péry, která vycházejí přímo z centrální roury s polonápravami jsou spojena třmeny. Homokinetické klouby pro zatáčení tak sa mi to nezda a preco ten clovek ktory ma zrenovovanu T147 tu nieco neprilozi
Re: Tatra 147
Napísané: 30 Nov 2009, 00:05
od užívateľa Krpec
Na T147 je rovnako ako aj na T111 alebo T141 či dokonca T128 robená predná náprava. Rozdiel je že, trojica:147,111,141 má 3 nápravy a zadné sú odpružené pozdlžne uloženými pérami. Ale predná je odpružená rovnako ako je na T128 predná aj zadná. A to šikmo uloženými štvrťeliptickými pérami, ktoré začínajú na rúre a na polnápravách sú uchytené "třmeny".
Ak sa v niečom mýlim prosím o opravu od znalejších
Re: Tatra 147
Napísané: 30 Nov 2009, 20:00
od užívateľa ondrej
Pre T-111, 141 a 147 to sedí, myslím však, že T-128 má odpruženie obidvoch náprav systémom cantilever, teda pomocou poleliptických pružín. Na T-128 sú tu však lepší odborníci...
Re: Tatra 147
Napísané: 30 Nov 2009, 20:08
od užívateľa Michael
jj, T-128 má "kantilever", tak jako zadní náprava T-87 či 97.
Re: Tatra 147
Napísané: 30 Nov 2009, 20:34
od užívateľa Kiko97
Dakujem
Re: Tatra 147
Napísané: 01 Dec 2009, 12:39
od užívateľa Krpec
V popise T-128 je to písané takto: "Odpružení všech polonáprav je stejné - šikmo uložená půleliptická listová pera"
Mimochodom jaký systém je ten "kantilever"?
Re: Tatra 147
Napísané: 01 Dec 2009, 13:09
od užívateľa Michael
Kantilever.... Obrázek podvozku T-128.
Re: Tatra 147
Napísané: 01 Dec 2009, 13:31
od užívateľa Krpec
Ahá
Ďakujem.
Takže aj T-111 (a od nej odvodené modely) majú prednú nápravu odpruženú týmto systémom že ano?