T-613 "polospecial"

Diskusia o histórii továrne Tatra, jej produktov a súvislostiach
Chapman

T-613 "polospecial"

Príspevok od užívateľa Chapman » 07 Aug 2005, 14:25

Ked som hovoril otcovi o tom,že som šoféroval 613 povedal mi jednu zaujímavosť: X rokov bol policajt a istý čas mal pridelenú T-613 polospecial.Hovoril,že to malo Specialovú masku,aj interier,ale nebolo to tak dlhé, malo to 4-kvalt a v kolone mu nestačili Veverice (Golfi VR6) Čo to vlastne bolo za auto? Oficiálne označenie,počet vyrobených kusov...atd?
Hovoril aj niečo o slabom pancierovaní,ale nie som si istý,či v súvislosti s týmto autom...

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 07 Aug 2005, 19:19

BASTARD :)

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 07 Aug 2005, 20:44

Báje, pověsti a podružné mýty.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 08 Aug 2005, 00:15

Totál bastard,

pancierovanie = štandardná karoséria T613.

Teoreticky to mohlo mať väčší motor či iné karburátory alebo podobne ale dosť možno je to mýtus založený na subjektívnych spomienkach

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 08 Aug 2005, 08:53

Nieco podobne ako special pre generala Cepicku :-)

Nakolko je relativne jednoduche tie palubovky aj svetla aj masku vymenit tak niektori ludia tie auta tymto sposobom upravuju.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných