Strana 24 z 24

Re: T 613 Special

Napísané: 12 Apr 2009, 13:23
od užívateľa David ABA
a ta rampa je autentická z doby poslední služby tohoto speciála, oranžové majáky ví asi každyý na co jsou, zelené jsou určeny pro startování letmého startu a modrý ten se skoro nepouzival jenom kdyz jela k zásahu protoze byla nalozena hasicakama

Re: T 613 Special

Napísané: 12 Apr 2009, 19:15
od užívateľa D.A.
Jak vypadá ovládací panel k té rampě? Jaké jsou sdělovače od jednotlivých majáků?

Re: T 613 Special

Napísané: 12 Apr 2009, 20:41
od užívateľa David ABA
no ovladaci prvek je nasledujici zeleny a oranzovy majaky se spousteji vypinaci tahem zapni stiskem vypni (např. ventilátor topení T815) a modrý maják se sirénou se spouští takovou tou tesláckou krabičkou s mikrofonem

Re: T 613 Special

Napísané: 12 Apr 2009, 20:42
od užívateľa David ABA
ale mame v planu inovovat ty vypinace na svitici kolibkove aby byla lepsi kontrola

Re: T 613 Special

Napísané: 13 Apr 2009, 01:42
od užívateľa Jerry
David ABA napísal:ta mezera pod tou kapotou je lišta na které je přichycena těsnící guma a je pouze v plniču ne v barve tak mozna proto se ti to nezda
Díky za vysvětlení, když jsem se na tu fotku podíval pořádně, tak sem si toho všimnul. Ale klame to opravdu zdárně.

Re: T 613 Special

Napísané: 15 Sep 2009, 17:57
od užívateľa čadík
už tu dlouho nic nebylo a tak se podělím s jednou ověřovací zkouškou...
D.A. napísal:...Tak to jsem stejně zvědavý na oficiální postup...
Jakmile se naskytla vhodná příležitost, tak jsme majiteli přítomného Speciálu podstrčili originální příslušenství jeho vozidla s tím, aby jej uvedl do chodu. Ačkoliv se zpočátku lehce divil a snad i zdráhal, nakonec profesionálně k úkolu přistoupil, zcela intuitivně umístil maják na střechu, kablík vlastní vahou zapadl vedle zásuvky, takže jej stačilo správně zasunout a s rutinní samozřejmostí kolébkovým vypínačen na přístrojové desce provést poslední operaci ke zdárnému výsledku...
Jízdní zkoušku jsme nadšenému majiteli vozidla už nedovolili. Za vstřícnou spolupráci a pochopení mu však i tímto děkujeme.

Re: T 613 Special

Napísané: 13 Feb 2014, 19:15
od užívateľa DJ EgO
Dobrý den vážení tatrováci. Rád bych se dopátral více informací o svém voze. Jedná se o model 613-3 s rozšířenou výbavou (el. okna, klima, tapecy, zrcátka a pár drobností) někdy se jim říká polospeciál a někdy BF (béefko) atd. Speciály jako takové jsou poměrně dobře zmapované, někde je dokonce evidence vyrobených kusů atd. Má někdo informace, kolik bylo vyrobených výše uvedených "polospeciálů", kam byly umísťovány? (na srazu mi někdo tvrdil, že to byla jen objednávka pro FMV, ale měl jsem ještě jednoho polospeciála a ten byl z ministerstva financí). V čem všem se výbava lišila? (klidně do detailu). Kde dneska třeba jsou? Prostě cokoliv ohledně těchto vozů. Děkuji za reakce.

Re: T 613 Special

Napísané: 13 Feb 2014, 22:00
od užívateľa Csaba T.
Zdravím! Položili ste veľmi zaujímavú otázku, som zvedavý aké odpovede dostanete pretože ani ja som sa nevedel dopátrať k informáciam ohľadom tzv. pološpeciálov. V technickom preukaze mám zapísané označenie OTS EU. Okrem tohto značenia ešte existovali aj ďalšie označenia napr. OTS-EX, OTS-ES, OTS-ET, význam týchto značení do dnešného dňa sa nám nepodarilo objasniť. Okrem vybavenia ktoré ste spomenuli, v mojej Tatre 613-3 OTS EU sme našli miesta kde bola montovaná rádiostanica Tesla a samozrejme základ pre 2 antény v blatníkoch.
Takže nechajme sa prekvapiť :wink:

Re: T 613 Special

Napísané: 13 Feb 2014, 23:14
od užívateľa DJ EgO
Cituji odstavec z knížky TATRA 613 Jana Tučka: "Auta se standartním rozvorem 2980 mm se vyráběla ve čtyřech provedeních označovaných v protokolech obchodně-technických služeb (OTS) kódy ES, ET, EU a EX. Vozy se navzájem odlišovaly jen v detailech a výbavou, v závislosti na místě resp. zemi určení a požadavků odběratelů." Takže OTS jsou vlastně všechny, a asi u některých z nich se to ani neuvádělo... Zkusím zjistit co, které označení znamená.

Re: T 613 Special

Napísané: 14 Apr 2019, 13:24
od užívateľa chromkar
:arrow: