T 613 Special
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
"řvoucí krabici" ?
Hmm... no neviem, nepoznám motoristu na úrovni vyššej ako diletant ktorého nechá krásny zvuk motora Tatra 613 chladným. Mňa rozpaľuje ako krásna žena už pár rokov a stále je to horšie
a krabica? Nie, nazvime to nádherná nekonvenčná proporciálna, estetická a uhladená nekonvenčná hranatá karoséria.
Čiže je to proste nádherné auto s parádným zvukom, dobrými jazdnými vlastnosťami, vysokým pohodlím... kua čo tu trepem je to Tatra 613 hotovo bodka dovidenia ahoj leto
Hmm... no neviem, nepoznám motoristu na úrovni vyššej ako diletant ktorého nechá krásny zvuk motora Tatra 613 chladným. Mňa rozpaľuje ako krásna žena už pár rokov a stále je to horšie
a krabica? Nie, nazvime to nádherná nekonvenčná proporciálna, estetická a uhladená nekonvenčná hranatá karoséria.
Čiže je to proste nádherné auto s parádným zvukom, dobrými jazdnými vlastnosťami, vysokým pohodlím... kua čo tu trepem je to Tatra 613 hotovo bodka dovidenia ahoj leto
Pedro, to je přece stále nesmysl a Ty to víš. Když posuzuješ moje příspěvky ze svého subjektivního pohledu, měl bys napsat "já mohu souhlasit" a ne "může se souhlasit". U každého mého příspěvku bys našel lidi, co s ním souhlasí (ti to sem asi nebudou psát, protože jde o lidi vesměs chytré a je jim proti mysli zaplevelit fórum příspěvky typu "souhlasím") a lidi, co s ním nesouhlasí (ti se naserou a reagují).
No, Palo, uměl bys nějak moje tvrzení zpochybnit?
Ale měli bychom se dostat zpět k těm vozům, z nichž v každém musel povinně najezdit alespoň 1000km nebohý soudruh generální tajemník Gustáv Husák. (wow, to je funkce, kam se na něj hrabu já, ubohý klubový tajemníček, ach, to byly časy, pojďme zavzpomínat se slzou v oku, co říkáte, soudruzi?)
Mám totiž strach, že brzo zase přijde nějaký soudruh a začne mi nadávat, že jsem zničil tak vysoce vzrušující vlákno. No já, kdo jiný, ti ostatní, co se se mnou přeli o blbostech za nic nemůžou, ti jen bránili čest značky, jejíž logo nosí hrdě vytetované na levé půlce zadku (to aby bylo blíž k srdci).
Takže soudruzi:
do posledního vyrobeného Speciálu, který prošel v noci ze dne 18. na 19. 7. 1991 testem výstupní kontroly na těsnost za pomocí kočky (když do rána neutekla, auto bylo považováno za dostatečně děr prosté a šlo na prodej) usedl dne 24.7.1991 soudruh Gustáv Husák, aby vykonal zajetí auta (prvních 1000km) a mohlo být vydáno prohlášení, že i "v tomto Speciálu jezdil Husák" a dne 14.8.1991 byla vystavena faktura číslo 374 102 na odběratele "Komerční banka Praha". Jednalo se o T613-S s výrobním číslem 10990 a číslem motoru 10501 stříbrné (!) barvy. Když se s. Husák dozvěděl, že jím zajetý vůz byl dodán prohnilému kapitalistickému subjektu, prohlásil, že již žádný vůz pro onen prodejný kombinát zajíždět nebude. Tak se stalo, že tento Speciál se stal posledním vyrobeným Speciálem. Vedení kombinátu usoudilo, že nemá nadále smysl vyrábět vozy s označením "Speciál", když nebude možné zaručit, že s nimi jezdil s. Husák. Rozhodlo se tedy opustit lahodné a v rámci států Visegrádské skupiny exkluzivitu evokující pojmenování "Speciál" a napříště prodávat vozy, u nichž nebyla při výrobě dodržena rozměrová tolerance (+/- 20cm) u rozměru "celková délka" pod lakonickým kapitalistickým označením "long".
Ale měli bychom se dostat zpět k těm vozům, z nichž v každém musel povinně najezdit alespoň 1000km nebohý soudruh generální tajemník Gustáv Husák. (wow, to je funkce, kam se na něj hrabu já, ubohý klubový tajemníček, ach, to byly časy, pojďme zavzpomínat se slzou v oku, co říkáte, soudruzi?)
Mám totiž strach, že brzo zase přijde nějaký soudruh a začne mi nadávat, že jsem zničil tak vysoce vzrušující vlákno. No já, kdo jiný, ti ostatní, co se se mnou přeli o blbostech za nic nemůžou, ti jen bránili čest značky, jejíž logo nosí hrdě vytetované na levé půlce zadku (to aby bylo blíž k srdci).
Takže soudruzi:
do posledního vyrobeného Speciálu, který prošel v noci ze dne 18. na 19. 7. 1991 testem výstupní kontroly na těsnost za pomocí kočky (když do rána neutekla, auto bylo považováno za dostatečně děr prosté a šlo na prodej) usedl dne 24.7.1991 soudruh Gustáv Husák, aby vykonal zajetí auta (prvních 1000km) a mohlo být vydáno prohlášení, že i "v tomto Speciálu jezdil Husák" a dne 14.8.1991 byla vystavena faktura číslo 374 102 na odběratele "Komerční banka Praha". Jednalo se o T613-S s výrobním číslem 10990 a číslem motoru 10501 stříbrné (!) barvy. Když se s. Husák dozvěděl, že jím zajetý vůz byl dodán prohnilému kapitalistickému subjektu, prohlásil, že již žádný vůz pro onen prodejný kombinát zajíždět nebude. Tak se stalo, že tento Speciál se stal posledním vyrobeným Speciálem. Vedení kombinátu usoudilo, že nemá nadále smysl vyrábět vozy s označením "Speciál", když nebude možné zaručit, že s nimi jezdil s. Husák. Rozhodlo se tedy opustit lahodné a v rámci států Visegrádské skupiny exkluzivitu evokující pojmenování "Speciál" a napříště prodávat vozy, u nichž nebyla při výrobě dodržena rozměrová tolerance (+/- 20cm) u rozměru "celková délka" pod lakonickým kapitalistickým označením "long".
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
No určite stúpa.
Zhodou okolností pred týždňom ma zastavil jeden pán riaditeľ niečoho v budove kde pracujem či nechcem kúpiť Tatru 613 po Rudolfovi Schusterovi.
Ja som to taktne ignoroval a spýtal sa ho na technický stav, najazdené kilometre, farbu, rok výroby, model, aké diely sú k tomu pribalené, či má platnú emisnú a technickú kontrolu, čo je s tým autom také čo treba porobiť...
On na mňa "Noo, po Schusterovi je".
"Aha... a čo za ňu pýtate?"
"55 000 korún"
"Tak vďaka"
a išiel som preč. Takže takto
Zhodou okolností pred týždňom ma zastavil jeden pán riaditeľ niečoho v budove kde pracujem či nechcem kúpiť Tatru 613 po Rudolfovi Schusterovi.
Ja som to taktne ignoroval a spýtal sa ho na technický stav, najazdené kilometre, farbu, rok výroby, model, aké diely sú k tomu pribalené, či má platnú emisnú a technickú kontrolu, čo je s tým autom také čo treba porobiť...
On na mňa "Noo, po Schusterovi je".
"Aha... a čo za ňu pýtate?"
"55 000 korún"
"Tak vďaka"
a išiel som preč. Takže takto
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
603: Co ? Rekonstruuje Karosy a plynofikuje, kupuje Sor B9.5 z Libchavy z CR a ide nakupovat 6 novych trolejbusov tusim 23 Tr zo Skody Ostrov (teraz ich niekto uz kupil tusim Siemens) a buduci rok kupi nejake dalsie autobusy. Podla mna je to ovela mudrejsie ako nakupit nejake zahranicne autobusy za niekolko stoviek milionov a 100 rokov splacat.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 69 neregistrovaných