T 613 Special
- David ABA
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12 Júl 2008, 21:33
- Tatry, ktoré vlastním: T623(S)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
a ta rampa je autentická z doby poslední služby tohoto speciála, oranžové majáky ví asi každyý na co jsou, zelené jsou určeny pro startování letmého startu a modrý ten se skoro nepouzival jenom kdyz jela k zásahu protoze byla nalozena hasicakama
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: T 613 Special
Jak vypadá ovládací panel k té rampě? Jaké jsou sdělovače od jednotlivých majáků?
- David ABA
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12 Júl 2008, 21:33
- Tatry, ktoré vlastním: T623(S)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
no ovladaci prvek je nasledujici zeleny a oranzovy majaky se spousteji vypinaci tahem zapni stiskem vypni (např. ventilátor topení T815) a modrý maják se sirénou se spouští takovou tou tesláckou krabičkou s mikrofonem
- David ABA
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 117
- Dátum registrácie: 12 Júl 2008, 21:33
- Tatry, ktoré vlastním: T623(S)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
ale mame v planu inovovat ty vypinace na svitici kolibkove aby byla lepsi kontrola
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
Díky za vysvětlení, když jsem se na tu fotku podíval pořádně, tak sem si toho všimnul. Ale klame to opravdu zdárně.David ABA napísal:ta mezera pod tou kapotou je lišta na které je přichycena těsnící guma a je pouze v plniču ne v barve tak mozna proto se ti to nezda
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
už tu dlouho nic nebylo a tak se podělím s jednou ověřovací zkouškou...
Jízdní zkoušku jsme nadšenému majiteli vozidla už nedovolili. Za vstřícnou spolupráci a pochopení mu však i tímto děkujeme.
Jakmile se naskytla vhodná příležitost, tak jsme majiteli přítomného Speciálu podstrčili originální příslušenství jeho vozidla s tím, aby jej uvedl do chodu. Ačkoliv se zpočátku lehce divil a snad i zdráhal, nakonec profesionálně k úkolu přistoupil, zcela intuitivně umístil maják na střechu, kablík vlastní vahou zapadl vedle zásuvky, takže jej stačilo správně zasunout a s rutinní samozřejmostí kolébkovým vypínačen na přístrojové desce provést poslední operaci ke zdárnému výsledku...D.A. napísal:...Tak to jsem stejně zvědavý na oficiální postup...
Jízdní zkoušku jsme nadšenému majiteli vozidla už nedovolili. Za vstřícnou spolupráci a pochopení mu však i tímto děkujeme.
- DJ EgO
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 185
- Dátum registrácie: 25 Nov 2007, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 BF
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
Dobrý den vážení tatrováci. Rád bych se dopátral více informací o svém voze. Jedná se o model 613-3 s rozšířenou výbavou (el. okna, klima, tapecy, zrcátka a pár drobností) někdy se jim říká polospeciál a někdy BF (béefko) atd. Speciály jako takové jsou poměrně dobře zmapované, někde je dokonce evidence vyrobených kusů atd. Má někdo informace, kolik bylo vyrobených výše uvedených "polospeciálů", kam byly umísťovány? (na srazu mi někdo tvrdil, že to byla jen objednávka pro FMV, ale měl jsem ještě jednoho polospeciála a ten byl z ministerstva financí). V čem všem se výbava lišila? (klidně do detailu). Kde dneska třeba jsou? Prostě cokoliv ohledně těchto vozů. Děkuji za reakce.
- Csaba T.
- Diskutujúci
- Príspevky: 24
- Dátum registrácie: 27 Aug 2010, 20:03
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 OTS EU
r.v. 1989 - Bydlisko: Chorváty
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
Zdravím! Položili ste veľmi zaujímavú otázku, som zvedavý aké odpovede dostanete pretože ani ja som sa nevedel dopátrať k informáciam ohľadom tzv. pološpeciálov. V technickom preukaze mám zapísané označenie OTS EU. Okrem tohto značenia ešte existovali aj ďalšie označenia napr. OTS-EX, OTS-ES, OTS-ET, význam týchto značení do dnešného dňa sa nám nepodarilo objasniť. Okrem vybavenia ktoré ste spomenuli, v mojej Tatre 613-3 OTS EU sme našli miesta kde bola montovaná rádiostanica Tesla a samozrejme základ pre 2 antény v blatníkoch.
Takže nechajme sa prekvapiť
Takže nechajme sa prekvapiť
- DJ EgO
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 185
- Dátum registrácie: 25 Nov 2007, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 BF
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T 613 Special
Cituji odstavec z knížky TATRA 613 Jana Tučka: "Auta se standartním rozvorem 2980 mm se vyráběla ve čtyřech provedeních označovaných v protokolech obchodně-technických služeb (OTS) kódy ES, ET, EU a EX. Vozy se navzájem odlišovaly jen v detailech a výbavou, v závislosti na místě resp. zemi určení a požadavků odběratelů." Takže OTS jsou vlastně všechny, a asi u některých z nich se to ani neuvádělo... Zkusím zjistit co, které označení znamená.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných