T 613 Special
Skladovanie auta "v odľahčenom stave" môže mať aj svoje nevýhody - väčšie namáhanie silentblokov náprav, neprirozdené dlhodobé natiahnutie pryžového vlnovca predného tlmiča, iná poloha brzdových hadíc...
Myslím, že pružinám zaťaženie nevadí, takže to šetrí iba tie pneumatiky.
No ale - dvojnásobná kapacita garáže je dobrá vec!
Myslím, že pružinám zaťaženie nevadí, takže to šetrí iba tie pneumatiky.
No ale - dvojnásobná kapacita garáže je dobrá vec!
Tady jsi Eriku zase naletěl. Konstrukce na obrázcích přece neslouží k "odlehčení" aut, ale k tomu, aby auta vyjela pod strop a nezavazela na podlaze garáže. Věřím, že kdyby majitel měl k dispozici plošinu (dal bzch sem odkaz, ale Etienne mi to zakázal), zvedal by klidně auta postavená na kola. Odlehčení je v tomto případě jen vedlejší efekt použitého řešení.Erik napísal:Mohol by mi niekto vysvetlit vyznam skladovania auta v odlahcenom stave?
Podobné řešení jsem také chtěl, ale jak píše Čadík, takové zvedáky jsou pěkně drahé. Přišel jsi k nim Stando nějak výhodně nebo to bereš tak, že cena zvedáků i tak nedosahovala tržní ceny zvedaných Speciálů?
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 13 Nov 2006, 12:50
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Dobris
- Kontaktovať užívateľa:
Zvedaky jsem koupil v roce 1997 za 30 000 Kc od znameho, ktery mel autodopravu. Byly to puvodne mobilni zvedaky a daly se presouvat.Celkove naklady na konstrukci byly cca 40000. Dneska by to bylo uplne o necem jinem a take bych do toho nesel. Trzni ceny specialu to myslim nedosahuje. Otazkou je, jaka je trzni cena specialu.
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
A.T. Jasne ze som nenaletel a Standa pisal ze to ma tak urobene hlavne koli priestoru. Pytal som sa hlavne preto, lebo niektory zvyknu auto odlahcovat pri dlhsej odstavke. Vela som nad tym rozmyslal ale nejake vyhody som nenasiel(mozno len to mensie zatazenie pneumatik), pretoze ked auto stoji v klude vsetky jeho zatazene sucasti su namahane staticky... A nasiel som tam skor vela tych nevyhod o ktorych tu uz pisal Ondrej
- Radinko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 535
- Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
- Tatry, ktoré vlastním: svoje
- Bydlisko: doma
- Kontaktovať užívateľa:
Otázka: na základe čoho si to auto identifikoval ako "S"? Na základe nejakej inej technickej súčasti alebo dokladov? Nie že by som nemal dôveru v tvoje schopnosti, ale už som videl zopár nenormálnych hybridov, tak by ma zaujímalo, čo pokladajú za relevantný identifikačný znak iní.matúš napísal:Otazka: boli na vsetkych Skach aj Skove palubovky? Ak ano aku cenu moze mat dnes Sko bez motora (nahradeny E 1/1) a bez palubovky (nahradena poskodenou 3kovou) a bez klimy. Boli na Skovom motore rovnake vahadla ako na inych beznych typoch ?
Ak sa na tom aute hýbalo s palubovkou, motorom a klímou, mohlo sa tam hýbať s hocičím. Na doklady by som sa nespoliehal vôbec.
Ešte by bolo zaujímavé vedieť "pôvod" vozidla. Ak boli v minulosti jeho majiteľmi vojaci alebo policajti, tak nič nie je isté (teda v mnohých prípadoch). Ber túto moju poznámku v dobrom.
- matúš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 229
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 12:57
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kamenná 22, Nitra 94901
- Kontaktovať užívateľa:
Samo sebou ma chyta paranoja ked vidim taky vytvor o akom pisem, malo to ale stitok karoserie s Skovou specifikaciou, je k tomu hrdzavy motor s Skovym cislom, technicky preukaz je taky ako cislo karoserie a motora, ma to dlhu kasnu samosebou komplet S.
Moj nazor je ze tam menili motor a pri tej prilezitosti tam dali novy interier, to neviem posudit ci su sedacky povodne alebo uz menene.
Este bibi: auto je odhlasene.
Pozitivum: Skutocne je na nom vidiet, ze bolo furt garazovane a ma bezchybne chromy a pokial som mohol vidiet pri osobnej prehliadke neobjavil som ziadnu hrdzu, povedal by som ze je to super zaklad na pekne auto. Ked je stav karoserie zodpovedajuci stavu najazdenych km tak to nemohlo nabehat vela, moja chromka ktora ma po rekonstrukcii nejake tri roky a vsetky chromy na nej boli menene za nove ich ma v takom stave jek toto auto - znicene prachom, s nepostrehnutelnymi stopamy poskodenia porovnatelnymi so zlym skladovanim novych suciastok.
Moj nazor je ze tam menili motor a pri tej prilezitosti tam dali novy interier, to neviem posudit ci su sedacky povodne alebo uz menene.
Este bibi: auto je odhlasene.
Pozitivum: Skutocne je na nom vidiet, ze bolo furt garazovane a ma bezchybne chromy a pokial som mohol vidiet pri osobnej prehliadke neobjavil som ziadnu hrdzu, povedal by som ze je to super zaklad na pekne auto. Ked je stav karoserie zodpovedajuci stavu najazdenych km tak to nemohlo nabehat vela, moja chromka ktora ma po rekonstrukcii nejake tri roky a vsetky chromy na nej boli menene za nove ich ma v takom stave jek toto auto - znicene prachom, s nepostrehnutelnymi stopamy poskodenia porovnatelnymi so zlym skladovanim novych suciastok.
- Radinko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 535
- Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
- Tatry, ktoré vlastním: svoje
- Bydlisko: doma
- Kontaktovať užívateľa:
"Paráda".
Má určite zaujímavú minulosť. Prítomnosť je dosť rozporuplná. Ale budúcnosť by som nevidel bledo.
Neviem si celkom predstaviť, ktorý štátny rezort (ako pôvodný majiteľ) by ju tak šetril. Určite je po niekoľkonásobných radikálnych opravách a zásahoch (ako popisuješ tak dosť divokých). To odhlásenie nechápem už vôbec (ak je v takom udržiavanom stave).
Ak zistíš jej minulosť, zistíš aj hodnovernosť (pravosť) jej dokladov.
Ozaj, čo tak foto?
Má určite zaujímavú minulosť. Prítomnosť je dosť rozporuplná. Ale budúcnosť by som nevidel bledo.
Neviem si celkom predstaviť, ktorý štátny rezort (ako pôvodný majiteľ) by ju tak šetril. Určite je po niekoľkonásobných radikálnych opravách a zásahoch (ako popisuješ tak dosť divokých). To odhlásenie nechápem už vôbec (ak je v takom udržiavanom stave).
Ak zistíš jej minulosť, zistíš aj hodnovernosť (pravosť) jej dokladov.
Ozaj, čo tak foto?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 48 neregistrovaných