Strana 7 z 9

Napísané: 12 Jún 2006, 10:36
od užívateľa ondrej
O počte vyrobených T601 nie sú známe konkrétne údaje, ja sa však kloním k názoru, že T601 boli vyrobené 2ks. Jeden, ktorý poznáme z múzea, a druhý, ktorého osud je zatiaľ neznámy. Od prvého by sa mal odlišovať otváracou strechou. Obidva by mali mať hliníkovú karosériu...

Napísané: 12 Jún 2006, 13:43
od užívateľa DRracer
ondrej: je mozne, ze druha T601 byla 4-dverova?
Nasel jsem zminku, ze na rallye Alpenfahrt vyhrala T601 a "druhy prototyp s hlinikovou karoserii dojel sedmy" ... nebo tak nejak

Napísané: 12 Jún 2006, 14:06
od užívateľa ondrej
Myslím, že 4-dverová nie. T601 bola kupé...

Napísané: 27 Máj 2007, 12:06
od užívateľa jano_f
Aha co bolo na webe.

Poznate?

Napísané: 27 Máj 2007, 12:12
od užívateľa DRracer
:shock: , no ne, ze by podvozek T201 ?

Napísané: 27 Máj 2007, 13:29
od užívateľa jack
MarekK napísal:jaj ide to jak šalene, to možem potvrdit, niekedy som musel skúsi či nemám zatiahnutú ručku, ked v ledniciach predomnou táto T600 urobila vrúúm
To je šleha toto.. :lol: Doufám, že ten Kontrášův éroplán uvidím na vlastní kukadla.. :lol:

Napísané: 27 Máj 2007, 13:42
od užívateľa Michael
Hmm..., tož to vidím prvně.

Napísané: 27 Máj 2007, 18:26
od užívateľa jano_f
Ani toto?

Motory Tatra....

Napísané: 11 Dec 2007, 12:06
od užívateľa Kvanto
Zdravím, nemáte někdo nějaké technické údaje o motoru Tatra 815 Euro 2, mám na mysli nějaké technické parametry a tak.....jestli ano, prosím o zasloání na: Kvanto@seznam.cz.
Předem moc dík

poznate

Napísané: 11 Dec 2007, 16:26
od užívateľa Laco
jano-F to je super foto , neviem čo to bolo , ale je to podobne ako T75 - 57l en zo super motorom . Asi to malo slúžiť pre sanitku ... Viem si to delo predataviť ako Hadimršku s prúdnicovou karosériou.

čo je to za tým povozkom za variácie ?

Re: Tatraplán - úpravy

Napísané: 02 Feb 2008, 20:01
od užívateľa JF
Potřeboval bych se na něco zeptat tatrováků, kteří již implantovali motor z 603 do Tatraplana. Jsem na pochybách, jestli do něj dát celou zadní nápravu z 603 nebo jen motor a nechat převodovku původní. V případě druhé varianty by mohly vzniknout problémy se sladěním převodových stupňů. Proto bych rád věděl, jak to vyřešili jiní.
Děkuji

Re: Tatraplán - úpravy

Napísané: 03 Feb 2008, 23:10
od užívateľa JF
Abych to upřesnil: jsem si vědom rozdílnosti oněch náprav a podobě převodových poměrů (po dlouhém dohledání v dílenské příručce), ale chci se zeptat, jak postupovali jiní.

Re: Tatraplán - úpravy

Napísané: 06 Feb 2008, 08:59
od užívateľa Kontráš
Na aukru byl ještě před pár dny (možná je to stále aktuální) podrobný návod k zástavbě motoru T603 do T600 (cena - dle mého názoru - nic moc).
jinak jestli mě paměť nešálí, tak část toho materiálu kolovala i volně na webu - takže hledej.
Osobně jsem to sice nepáchal (sám mám zástavbu komplet agregátů T603 od jiného pachatele), ale pokud je mi známo,tak rozdílnost převodů při kombinaci t600/t603 nikdo neřešil.
Mimochodem... co tě vede k tomuto činu dnes???

Re: Tatraplán - úpravy

Napísané: 06 Feb 2008, 14:52
od užívateľa JF
Mimochodem... co tě vede k tomuto činu dnes???
Dva tatraplány, jen jeden originální motor a vrak T 603, jehož agregát se snad znovu zkompletuje a rozchodí. Není to sice příliš šťastné řešení, ale mít Tatraplána bez motoru také není to pravé ořechové.
Po materiálech se podívám.
Díky

Re: Tatraplán - úpravy

Napísané: 06 Feb 2008, 15:02
od užívateľa miloš
už nejsou ani motory na t600? Není to tak dlouho co asi rok bez přestání byl v annonci na prodej jednofrčák.

Re: Tatraplán - úpravy

Napísané: 06 Feb 2008, 23:39
od užívateľa Kontráš
pokud vím neměl by být až tak velký problém sehnat repasovaný motor... jsou tady lidi kteří se tím živí... samozřejmě to bude stát víc než agregáty z vraku (i když ve výsledku se i toto může srovnat)

Miloš: jo inzerát na jednofrčák a volant ze simca aronde se objevuje ve všech dostupných inzertních médiích prakticky nepřetžitě už nejméně pět let. S ohledem na vytrvalost a rozsah to má na svědomí přinejmenším robot. Pakliže to není robot, tak to bude člověk jehož představa o ceně těchto dvou věcí bude stejně nezměrná jako jeho trpělivost. :-)
jestli není správná ani jedna možnost, počkám ještě pět let a pak tam ze zvědavosti zavolám

Re: Tatraplán - úpravy

Napísané: 07 Feb 2008, 20:50
od užívateľa JF
Miloš: jo inzerát na jednofrčák a volant ze simca aronde se objevuje ve všech dostupných inzertních médiích prakticky nepřetžitě už nejméně pět let. S ohledem na vytrvalost a rozsah to má na svědomí přinejmenším robot. Pakliže to není robot, tak to bude člověk jehož představa o ceně těchto dvou věcí bude stejně nezměrná jako jeho trpělivost. :-)
jestli není správná ani jedna možnost, počkám ještě pět let a pak tam ze zvědavosti zavolám
A za kolik to je?

Re: Tatraplán - úpravy

Napísané: 08 Feb 2008, 00:26
od užívateľa Kontráš
zakolik je ten jednofrčák nevím .... když jsem tam nevolal. jestli tak prohledej avízo, annonci, profit a oldtimer a určitě na ten inzerát narazíš.
pokud se ptáš na ty repasované motory.. můžu ti poslat kontakt na člověka, který to má na svědomí :-)

Re: Tatraplán - úpravy

Napísané: 08 Feb 2008, 00:41
od užívateľa Luboš
Pravděpodobně máme všichni na mysli stejného člověka. Nemá tady náhodou někdo od něj motor v tatraplánu, ideálně s pár tisíci km na kontě, co by na jeho práci mohl dát nějaké reference?

Re: Tatraplán - úpravy

Napísané: 08 Feb 2008, 01:17
od užívateľa miloš
Kontráš napísal: Miloš: jo inzerát na jednofrčák a volant ze simca aronde se objevuje ve všech dostupných inzertních médiích prakticky nepřetžitě už nejméně pět let. S ohledem na vytrvalost a rozsah to má na svědomí přinejmenším robot. Pakliže to není robot, tak to bude člověk jehož představa o ceně těchto dvou věcí bude stejně nezměrná jako jeho trpělivost. :-)
Ano to je ono.... jednofrčák a volant ze simca aronde :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: