Tatraplán - úpravy

Diskusia o histórii továrne Tatra, jej produktov a súvislostiach
Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 15 Feb 2006, 21:11

Kua si predstav MarekK že pred 50 rokmi si mal T600/603 a okolo Teba sa šaplali Škody 440 a podobne :)
Rakeťák, bazmek

michalolejko

Príspevok od užívateľa michalolejko » 16 Feb 2006, 08:41

no jistě panové, akcelerace fascinující až ma te strach že se trhá difec, no a pak když během chvíle otočíte tu maxi zlatou ručičku tachometru na místo odkud vycházela na svou pouť po fosforové stupnici ale ze spodu zlatého kolíčku a zařadíte se do levého pruhu rychlostní komunikace a sledujete křečovitě jedním očkem ty uděšené výrazi řidičů novodobých verglů co vlastně se to předně archajického šine... no a me zi těmito zlomky motorystického štěstí se hrůzou modlíte aby jste nemuseli brzdit nebo se přeřadit do jiného pruhu, nebot v plné palbě s t600 je velmi jakoliv pohyb či manevrování krom přímočare střely nebezpečný a v ramci zachování průjezdnosti dálnice se nedoporučuje....

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 16 Feb 2006, 09:00

Neviem či by som nechcel T600/603 na vyškolovanie tunerov :)

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 16 Feb 2006, 09:15

ja by som to chcel, ale...nemám ju kam dat, a aj dolárov je málo...

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 16 Feb 2006, 09:27

A čo takto tuning štruktúry karosérie + prevodovky?
Že by to mohlo mať originál 105 koní, H-čkový motor? :)
Neviem či by som sa nepoondil z toho

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 16 Feb 2006, 09:52

Verím, že jazda s T600 a motorom T603H môže byť potešením. Pokiaľ však viem, tak Tatra podmienila použitie motora 603 do 600 znížením výkonu na 75PS, aby nedochádzalo k preťažovaniu častí hnacieho mechanizmu, ktorý nebol na taký výkon (a teda aj moment) nadimenzovaný. Takéto autá údajne jazdili okolo 170-175 v špičke, čomu som ochotný veriť.
Čo sa týka záludností pri jazde vysokými rýchlosťami, popísal to Michal O, asi s tým má svoje skúsenosti. Nespomenul ale ešte pneumatiky a z toho vyplývajúce ďalšie riziká...

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 16 Feb 2006, 10:08

Ondro pneumatiky 6´00x16. některí doboví tuneři používali 603kola aby vůz snízili. těch 170km/h to jede asi fakt doopravdy 8)

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 17 Feb 2006, 00:34

michalolejko napísal:no a me zi těmito zlomky motorystického štěstí se hrůzou modlíte aby jste nemuseli brzdit nebo se přeřadit do jiného pruhu, nebot v plné palbě s t600 je velmi jakoliv pohyb či manevrování krom přímočare střely nebezpečný a v ramci zachování průjezdnosti dálnice se nedoporučuje....
Tak tomu říkám požitek z jízdy....,

Užívateľov profilový obrázok
Mgr.Petr Naszrával
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó
Bydlisko: Poklička

Príspevok od užívateľa Mgr.Petr Naszrával » 17 Feb 2006, 12:04

Miško Volejník: takové motorystycké štěští bich ani nehtěl zažýt. :twisted: Takovýgle máňi jako ty dost zvyšují nehodovost na silnicích a se svými vraky zbytečně zabýjí nevinné lidi. Takovýhle zážitky by jsi sem ani neměl psát, protože se tu veřejně přihlašuješ k - veřejnému ohrožení lidských životů na silnici.

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 17 Feb 2006, 12:20

zdar nasrávale... :wink: tyto rychlosti jsem ověřoval na zavodním okruhu v souladu s předpisem a na noční dálnici :oops: hele ale stejně by mne zajímalo kterej věhlasnej tatrovák jsi... beztak se známe... :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Mgr.Petr Naszrával
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó
Bydlisko: Poklička

Príspevok od užívateľa Mgr.Petr Naszrával » 17 Feb 2006, 12:24

Zdar Miško!!! Tak takovýhle výmluvy!!!! To bych musel být nésvéprávný, abych ti na to skočil!!! A známe se ze základky. Z takový tý speciální.

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 17 Feb 2006, 12:38

jo jo už si vzpomínám z takový ty na štolcce ty jsi olizoval žet a ja okusoval lavice a dozorkyne nám vyčítala ze slintáme.Tož kurva vitaj ty stará vojno ... ještě jsi na léčení u chocholouška...?? ja si dopřávám menší terapii... :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Mgr.Petr Naszrával
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó
Bydlisko: Poklička

Príspevok od užívateľa Mgr.Petr Naszrával » 17 Feb 2006, 12:39

Miško, tag to si vedle, chodyly sme spolu do zvláštní školy. V krimu jsy seděl s někým jiným. Mě zavřít nemůžou ze zdravotních důvodů.

Užívateľov profilový obrázok
Mgr.Petr Naszrával
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó
Bydlisko: Poklička

Príspevok od užívateľa Mgr.Petr Naszrával » 17 Feb 2006, 12:41

Miško tobě jsem nikdy ret neolizoval.

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 17 Feb 2006, 12:59

však ve zvláštní,kde jsi vzal arest. specialní a od te doby se mne nějak ty specialy drží 8) však to byly casi ... sme se šklabili jak neandrtálci... no dvojka kopčem s veverčákem nám říkali pamatuješ...

Užívateľov profilový obrázok
Mgr.Petr Naszrával
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó
Bydlisko: Poklička

Príspevok od užívateľa Mgr.Petr Naszrával » 25 Feb 2006, 19:04

Čao myško, ktorého vraku sy majytel ti??? Nemožem to tu najst.

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 25 Feb 2006, 20:38

Čaó bambíno ... takový vraky co mám já si ještě neviděl a jenom jedním očkem je uzříš tak už do smrti smrťoucí veselej nebudeš.... co ty taky zkrýváš nějakeho vzuchem ofůkavaného valacha z kopanic?? prozrad mi svou 2 tvář... 8)

Užívateľov profilový obrázok
Mgr.Petr Naszrával
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó
Bydlisko: Poklička

Príspevok od užívateľa Mgr.Petr Naszrával » 25 Feb 2006, 21:20

Myško díky za upřímnost, jsem rád, že mě nechceš obtěžovat pohledem na další vraky. To bych už neustál. Šoků jsem tu zažil dost.

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 26 Feb 2006, 12:34

ja upřímnost ráááád,ale vem si sluneční brýle aby ten lesk laku tě neoslnil...tak a jaké vraky máš Ty ??? taky hážeš korozi lopatou po každém vyjetí z garáže jako většina přítomných??? :lol:

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Tatra 601

Príspevok od užívateľa DRracer » 11 Jún 2006, 15:43

Dnes pribyl zaklad technickeho popisku Tatry 601 - to je ten "dvoudverovy zavodni Tatraplan Monte Carlo".
http://www.tatraportal.sk/?ukaz=popisky/t601_sk&lang=sk

V literature jsem narazil na nekolik nejasnych momentu:
1. pocet prototypu s oznacenim T601 - dosud jsem si myslel, ze byl vzdy jen jeden, nasel jsem ale zminku, ze na Rallye Interlaken startoval jeste jeden prototyp s hlinikovou karoserii, ovsem ctyrdverovou (taky T601???)

2. udajne byl v T601 zkousen motor T900, coz by mel byt 2.5l ctyrvalec, vyvijeny pro terenni vozy T800 a T801. Tusi nekdo blizsi technicke udaje?

3. prevodove ustroji - seriove z Tatraplanu ?

4. kolik T601 zhruba vazi? Pomohly hlinikove plechy vyrazne odlehcit karoserii?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných