Strana 1 z 2
Hádanka 6 ?
Napísané: 05 Mar 2005, 16:08
od užívateľa Michael
Copak je to za motory?
Napísané: 05 Mar 2005, 17:33
od užívateľa Honza
T87 jako pohon generátoru? Odkud to je?
Napísané: 05 Mar 2005, 19:59
od užívateľa Michael
Nee
Napísané: 05 Mar 2005, 21:02
od užívateľa Thomas
spíš než generátor to je brzda na zkušebně.
Napísané: 05 Mar 2005, 21:39
od užívateľa Michael
Thomas, ano motorová brzda to je. Ale ješte co je to za motor?
Napísané: 05 Mar 2005, 21:45
od užívateľa Mojžo
Tie vačkové komory vo mne vzdubzujú že je to motor T87
Napísané: 05 Mar 2005, 21:52
od užívateľa Luboš
Že by t77?
Ale to se mi nějak nezdá...
Napísané: 05 Mar 2005, 22:09
od užívateľa Michael
Tož je to motor z Tatry 93.
Napísané: 05 Mar 2005, 22:11
od užívateľa Mojžo
Ale hej, aj Tatra 77 má také okrytovanie ako toto
Napísané: 06 Mar 2005, 12:41
od užívateľa Honza
No jo, hlava neví, ale literatura to potvrzuje. Vypadá to, že konstrukčně vychází z T87, větší vrtání i zdvih, asi náhrada klíňáků řetězy, jiné mazání a modifikace chlazení podobně jako 805?
Napísané: 06 Mar 2005, 13:09
od užívateľa Michael
Motor Tatry 93 potažmo T-92 jsou vizuálně dosti podobné motoru T-87. Dokonce nějaké díly jsou i stejné s osmičkovým motorem. Rozdíl mezi motory Tatry 93 a 92 je při prvním pohledu viditelný na tvaru olejové vany, která je u T-92 plochá ( "normálního tvaru" ), a u T-93 je uložena pod skříní rozvodů motoru. Vana má hranolovitý tvar jak je patrné na fotce. Je také možné, že na motorové brzdě jsou motory T-93 a T-92 ( ten mot. v pozadí nemá tak výraznou olej. vanu jako T-93, takže usuzuji, že je to mot. T-92 ). Další foto a výkersy těchto motorů můžete nalézt v knize K. Rosenkranze LKW Tatra.
Napísané: 06 Mar 2005, 14:12
od užívateľa Matyjas
Motor T92,93 má zajimavý pohon chladících ventilátorů a to dlouhým řetězem spolu s vačkovými hřídeli a snad i s čerpadlem oleje- to si nejsem jistý. To by mě zajímalo jakou měl řetěz asi životnost ?-např. při brodění musel být silně namáhán. Upoutalo mě ještě řešení chladiče oleje a jeho ventilátoru. Nebyl ten ventilátor spínánán nějakou spojkou?
Napísané: 06 Mar 2005, 14:46
od užívateľa Michael
Dalo by se říci, že motory T-92 a 93 jsou předchůdci řady T-928...
.
Napísané: 06 Mar 2005, 18:22
od užívateľa Michael
Hlavním rozpoznávacím znakem mezi typy 92 a 93 je také ten, že typ 92 měl pohon kol 6x4 a typ 93 už měl plný pohon všech kol čili 6x6. Zabudováním předního pohonu u typu 93, se olejová vana přemístila pod skříň rozvodů motoru. A také se změnil její tvar jak je vidět na obrázku v hádance.
Napísané: 06 Mar 2005, 18:34
od užívateľa Michael
Zajimavý pohled na umístění listových per u typu T-92.
Napísané: 18 Okt 2006, 17:35
od užívateľa DRracer
U popisku T92 a T93 pribylo jednoduche pravidlo, jak spolehlive rozpoznat T92 od T93 .... kdo to jeste nevi, necht hleda na zacatku fotogalerie
http://www.tatraportal.sk/?ukaz=popisky ... sk#fotogal
http://www.tatraportal.sk/?ukaz=popisky ... sk#fotogal
Napísané: 13 Nov 2006, 19:55
od užívateľa Karel
Tak já mám také jednu motorovou hádanku.
Kolega dostal tento motor že by se mu mohl hodit do jeho Žehličky
Pozná někdo o jaký motor jde ?
Napísané: 13 Nov 2006, 19:59
od užívateľa Michael
Hmm....setrvák chybí... že by to byl Dagles ?
Může to být také nějaký stabilák.
Napísané: 13 Nov 2006, 20:03
od užívateľa Michael
Nebo BMW?
Napísané: 13 Nov 2006, 20:11
od užívateľa Karel
,,Já neříkám tak ani tak, ale na má slova dojde,,
Michaeli nech také hádat ostatní