Tatra 11 závodní - pro Josefa Veřmiřovského

Diskusia o histórii továrne Tatra, jej produktov a súvislostiach
Pavel OHC
Diskusný nováčik
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 06 Mar 2013, 22:20
Kontaktovať užívateľa:

Tatra 11 závodní - pro Josefa Veřmiřovského

Príspevok od užívateľa Pavel OHC » 06 Mar 2013, 22:46

Zdravím, na netu jsem narazil na fotky z muzea veteránů v Nové Pace. Je na ní údajně Tatra 11 pana Veřmiřovského. Možná už se to tu řešilo, ale nezdá se mi že by to byl originál. Pokud jsem to mohl porovnat s dobovými fotkami, myslím že původní auto nemělo ještě přední brzdy, chyběly kryty nad válci motoru a přední držáky blatníků měly jiný tvar. Také se mi zdá, že "kaplička" nad volantem měla v originálu delší tvar. Ví někdo něco více o autu v tomto muzeu ? Je to replika nebo předělaný originál ? Díky - Pavel
Prílohy
018 up zm.jpg
Originál auto 2
dobove%20(19).jpg
Originál auto 1
P5197503.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 11 závodní - pro Josefa Veřmiřovského

Príspevok od užívateľa Michael » 07 Mar 2013, 17:28

Dobrý den,
v současné době se také trochu více zajímám o závodní Tatrovky....

Obdobných vozů je v současné době postaveno více - málo kdo však přizná vlastní nápad a jakousi stavbu podle fotek....
Je jen otázkou, kdo se chytne na udičku.

Není to jen záležitost karosérie ( to závodní auto ) - to si většina lidí myslí, že se na podvozek "jedenáctky" hodila sportovní kára, a bylo to... Omyl ! tyto Tatrovky měly upravené motory, nápravy, převodové stupně a řadu dalších věcí.... Takže to není a nebyla jen opravdu jakási záležitost montáže "lehoučké" karosérie na sériový podvozek a hurá na závody....

Jedna věc jsou vozy závodní - postavené ve fabrice.
Druhá věc jsou vozy také závodní, ale stavěné DOBOVĚ soukromníkem/závodníkem.
Také už jsem pár fotografií viděl, ovšem nebylo to mnoho vozů. V některých případech šlo o druhoúpravy továrních vozů - odkoupených z továrny Tatra. Takto snončila například jedna Targa Florio. Mám také celkem unikátní fotku, kde je vůz Targa Florio "zcivilněn" do podoby sporťáčku ( rok cca 1932 - 1933 ).

Michael

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní