Hádanka ???

Diskusia o histórii továrne Tatra, jej produktov a súvislostiach
Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Hádanka ???

Príspevok od užívateľa Michael » 23 Jan 2005, 15:05

Skuste určit jaký typ Tatry je na fotce, a co Vás k tomu vede :)
Prílohy
Hádej.jpg
Hádej.jpg (112.79 KiB) 1423 zobrazení
Naposledy upravil/-a Michael v 23 Jan 2005, 17:18, upravené celkom 1 krát.

Matyjas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 207
Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Šumperk
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Matyjas » 23 Jan 2005, 16:33

Že by T75 ale s podivnou zakulacenou střechou.Možná to býval kabriolet a v pozdější době tam naroubovali střechu z bůhví čeho.A T75 proto,že má tak krásně se svažující zadní linii.

Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michael » 23 Jan 2005, 17:10

Ano je to tak. Zajimavostí je, že znám dva takto upravené vozy. Jedná se o kabriolety T-75 rok 1936 (nový tvar zádi). Skládací střechy z obou vozů měli ukráct po válce Ruští vojáci. Střechu (pevnou) si po té nechali v prvním případě dodělat v Kopřivnici.A v druhém případě si majitel střechu dodělal sám, ale perfektně! V této úpravě jsem viděl pouze na fotce i T-57A dvousic (vypadala také zajímavě).

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 25 Jan 2005, 11:20

A ma delene predni blatniky - otviraly se snad spolu s kapotou :shock: ? Nebo to jen nekdo zapomnel zavarit :) ?

Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michael » 25 Jan 2005, 15:58

DRracer pozor! Všiml jsem si již před časem, že tady někdo psal, že u T-75 se otevírá jen střed!! Není tomu tak, protože střední díl se otevíral u vozů T-75 od prvních kusů až tak do roku 1935 ( zlomový rok 35/36). Od roku 1936 se vozům Tatra 75 zvedala celá kapota jako např T-57A. Se zvedacím středem se dělaly i první Tatry 52 z roku 1936 (zvedá se pouze střed). Ty dvě kličky na spodku kapoty byly u všech T-75. při otočení nimi se kapota zajistí do přiléhajícího plechové "korýtka", které je přimontováno na skříni ventylátoru ( tatra 57čistá, A,B toto korýtko nemají, protože jejích kapota dosedne přímo na skříň ventylátoru). U prvních T-75 byly blatníky po krajích více zakulaceny. Důvod proč upustili od zvedání středního dílu je asi proto, že se špatně prováděli opravy motorů a také k nim byl špatný přístup. :) Pokusím se dodat fotky

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 25 Jan 2005, 16:07

Aha, diky za upresneni, toto se musi opravit v techn. popisku. Fotky by se hodily.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných