Strana 6 z 9

T77a

Napísané: 23 Feb 2005, 23:10
od užívateľa KeesSmit
I think the Nymburk wreck was a T 77, not a T 77a.
Kees

Napísané: 24 Feb 2005, 00:16
od užívateľa Eda
Matyjas: neuvažuješ o publikování těch dopisů? Již delší dobu sleduji že máš velký přehled o vozidlech T77-T603. Určitě by to mnohé zde zajímalo!

Napísané: 24 Feb 2005, 00:27
od užívateľa Eda
what, i saw just now, that those topic have a five aditonal pages .......

btw. my friend told me aprox. year ago, that there was sold one T77a via annonce magazine from some farm house by young woman which herated it whole there. My friend have been calling on this anounce and she said, i dont know how old it was but it was an tatra 77, as the lucky owners told her and she remembered these two lucky numbers. The bonus circumstances have neem, that it was complete and it was drive able. It was announces as old timer tatra for sale. Does anybody heard about it?

Palo : nice obrazek u jmena!

Napísané: 24 Feb 2005, 00:37
od užívateľa Eda
Kees: who or which firm made body painting in Ostrava?

G R E A T C A R these T77s!!! i would made them in such a shape immediatley even in year 2005 and it would be success i guess.

Napísané: 24 Feb 2005, 01:07
od užívateľa T 77a
It was a lackovani in Velka Polom. (west of Ostrava on the Ostrava-Opava road)
As the job wasn't done well, the car returned there a number of times. In the end I wasn't satisfied and took the car away. Anither firm did the paint-repair job.

Napísané: 24 Feb 2005, 15:45
od užívateľa etienne
Generally - T77 is the most beautiful Tatra streamlined Tatra I ever saw. The details on the car are terrific, the design... I am really happy that somebody has such a beautiful car restored to original condition.

Keep up the good work Kees !

Napísané: 24 Feb 2005, 21:23
od užívateľa Matyjas
Eda: Dopisy majitelů Tatry 77 adresované továrně jsem získal jako kopie z muzea v Kopřivnici,kde jsou veřejně dostupné ke kopírování. Tímto nechci ze sebe dělat lakomce,který se pouze chlubí a nic nezveřejní,ale nevím jak je to s právem uveřejnit légálně získanou kopii. V sobotu pojedu do muzea tak se zeptám.
A jinak, o čem se se tady vlastně bavíte ( v několika posledních anglicky psaných příspěvcích),pominu-li ,že předmětem je T77. Až na pár slovíček si připadám jako negramotný :lol: :lol: :lol:

Napísané: 06 Máj 2005, 18:22
od užívateľa Chapman
vie niekto kde skončil osud toho Uberlackerovho kupé (T77)? Alebo kde končí jeho stopa...?

Napísané: 21 Aug 2005, 12:26
od užívateľa KeesSmit
I think it was a coupe, though an odd one. In factit was a temporary body on the new T 87 chassis, also a prototype. On the photo you also can see that the front screen is set under an angle of 60 degree (like the T 87) and not under 45 degree (like the T 77/T77a production models).

Napísané: 06 Okt 2005, 13:26
od užívateľa DRracer
Unique photographs of the Tatra T77 at the 1934 IAMA in Berlin discovered:
http://www.tatra.demon.nl/cars_history_ ... A_1934.htm

jde o velmi zajimave obrazky prototypu T77 s volantem uprostred

Napísané: 06 Okt 2005, 18:04
od užívateľa Michael
zajimavé fota!

Napísané: 06 Okt 2005, 18:15
od užívateľa DRracer
Michael: :shock: :shock: to je ze stejneho autosalonu ?

...ty nasavaci klapky nad zadni kapotou jsou vyklapeci ?

Napísané: 06 Okt 2005, 18:38
od užívateľa Michael
DRracer: na 99% určitě ano :wink:. Jinak o těch klapách nic moc nevím, ale možná bude něco vědět Matyjas.

Napísané: 06 Okt 2005, 18:43
od užívateľa DRracer
ja jen jestli bych nemel tento uzasny skvely efekt pridelat i na model T77 :) . Ale zase jestli to tak mely vsechny tyhle prototypove - tady u te se mi zda, ze je ma na pevno:
http://www.tatraportal.sk/popisky/t77/t77_01.jpg

To mi pripomina ze mam na modelu spatne pohon vetraku ... :oops:

Napísané: 06 Okt 2005, 19:01
od užívateľa Michael
DRracer: tady máš fota v trochu lepší kvalitě

Napísané: 06 Okt 2005, 19:13
od užívateľa Michael
Teď mě napadlo jestli se ty boční žebra nezaslepili stejně tvarovaným krytem jako je např. obr. T 77 1. Když si porovnáš fotky tak to je patrné. Na té výstavní T-77 jsou odrkyty boční žebra a na střeše je vstup vzduchu zaslepen. A na dalším obrázku T 77 1 je bok zaslepen a vrch otevřen. Ale je možné, že se pletu...

Napísané: 06 Okt 2005, 19:20
od užívateľa DRracer
a neni to v pripade tech boku jen ruzne provedeni - jak experimentovali s chlazenim (kdyz se jim T77 prehrivaly :) ).
Model odpovida vozu T77 1.jpg

Napísané: 06 Okt 2005, 19:32
od užívateľa Michael
No určitě experimentovali :wink:

Napísané: 06 Okt 2005, 19:46
od užívateľa Michael
Prospekt

Napísané: 07 Okt 2005, 08:59
od užívateľa ondrej
prospekt