Strana 3 z 4

Napísané: 31 Jan 2005, 16:25
od užívateľa Michael
Oi :) .

Napísané: 01 Feb 2005, 02:17
od užívateľa Luboš
Koukám, ten jezdil někde u nás. Na Š100 z roku 1972 jsme měli téměř stejnou SPZku... :)

Napísané: 01 Feb 2005, 08:15
od užívateľa D.A.
Fotku tohoto auta mám z novější doby, z oslav 100 let Sodomky ve V. Mýtě. Tehdy byl majitelem pan architekt Ouředníček. Doma to příležitostně pohledám.

A rozhodně to není válník, ale valník, když už.

Napísané: 01 Feb 2005, 17:39
od užívateľa Michael
Omlouvám se za chybný název u předešlého obrázku: TATRA 52 válník, protože se nejedná o válník, ale o valník T-52!!!!. :oops:

Sanitní Tatra 30

Napísané: 06 Nov 2006, 23:13
od užívateľa martin.vavros@email.cz
Sháním fotografie sanitního vozu Tatra 30,který byl dodán do Rakovníka.

Tatra 30/52

Napísané: 21 Nov 2006, 17:12
od užívateľa Huty
Zdravím pánové, už ste někdo přišel na to, jak to teda bylo s tím modelem 30/52? Pokud se nemýlím tak v muzeu Tatry je jedna žlutá, ale nějak mi nejde do hlavy ta karoserie s rokem výroby....

Napísané: 21 Nov 2006, 17:21
od užívateľa Michael
V muzeu se jedná o vůz "postavený" v 70tých letech.
Karoserie není zhotovena ve fabrice, nýbrž nezjištěnou karosárnou...
Tento vůz jsem také řešil s muzejním mechanikem a ten mi říkal, že karosérie byla posazena na "volný" podvozek, který tam kdysi měli.

Jinak typ T-30/52 byl skutečně vyráběn.
Řekl bych, že v letech 1931/1932.

Napísané: 21 Nov 2006, 17:23
od užívateľa Michael
foto...

Tatra 30/52

Napísané: 22 Nov 2006, 18:56
od užívateľa Huty
Áha...takže jak teda vypadala seriová 30/52? Je někde nějaká fotka?

Napísané: 23 Nov 2006, 15:17
od užívateľa Michael
Typ T-30/52 se vyráběl jak ve verzi kabriolet, tak i limuzína...
Karosérie zůstala z T-30, změna proběhla pouze na podvozku.
Je to vlastně podvozek s mechan. brzdama ( T-30 ) a s motorem 1910 ccm ( T-52 ).
Z jednoho zdroje mám informaci, že vyrobilo cca 98 kusů ( všech karosářských verzí ).
Jedná se vlastně o přechodový model mezi T-30 a T-52.

Z fotografie se to dost dobře poznat nedá.
Křížením typů v dobách minulých mohl vzniknout model T-12/30 atd...

Tatra 30/52

Napísané: 24 Nov 2006, 16:33
od užívateľa Huty
Dík za info, já sem stačil zjistit jenom, že se vyráběla 1929 – 1931 a že jich bylo 94 kusů.

Tatr 30

Napísané: 25 Nov 2006, 12:07
od užívateľa kSamanek
Tady vam posilam fotku moji originalni Tatry 30 z roku 1930 : http://www.people.freenet.de/Schulzahnarzt/tat2001.jpg

pozdrav

Napísané: 25 Nov 2006, 12:49
od užívateľa Tom
tak ja taky přidam jednu fotku jde o 30/54.neni ještě zcela dodělana.

Napísané: 21 Júl 2007, 18:30
od užívateľa Karel
:shock: :lol:

Napísané: 21 Júl 2007, 18:33
od užívateľa DRracer
Karel: a vida, sestisedadlova T30 v temer zcela puvodni zachovale podobe, pred casem byla tusim nekde na prodej.

Napísané: 21 Júl 2007, 18:44
od užívateľa Karel
Nedávno byla také na prodej tato velmi zachovalá T-52
(více foto je zde: http://veterani.webovastranka.cz/wiki/52/114 )

Re: Jak se rozpozna T30 od T52 a T54

Napísané: 01 Okt 2009, 22:18
od užívateľa Jarda
Koukám na diskuzi. Co vy na tohle?

Re: Jak se rozpozna T30 od T52 a T54

Napísané: 01 Okt 2009, 22:21
od užívateľa D.A.
Na první pohled čtyřstopák s vytříbenou geometrií :lol: :lol: :lol:

Re: Jak se rozpozna T30 od T52 a T54

Napísané: 01 Okt 2009, 22:31
od užívateľa Michael
Jarda: No, takhle z malé fotky to vypadá na Tatru 12. Nejde vidět na matku př. kola.
Kapota je T-12. Př. blatníky dopasované asi z Áčka.
Jinak valníček, kterých bylo a jezdilo XYZ kusů........ Všechny jsou, ale od Sodomky :lol: .

Re: Jak se rozpozna T30 od T52 a T54

Napísané: 01 Okt 2009, 22:34
od užívateľa Michael
Jinak pro čtenáře tohoto vlákna: ŘADU MYŠLENEK BYCH V TOMTO VLÁKNĚ POOPRAVIL.... S POSTUPEM ČASU JSEM NAČERPAL A ZJISTIL NOVÉ INFORMACE.... :wink: .