Sestsettrinactka

Diskusia o histórii továrne Tatra, jej produktov a súvislostiach
Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 08 Dec 2004, 21:11

Třeba Speciál má samonavíjecí pásy na všech sedadlech - je totiž 4-místný.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 21:27

Mozem potvrdit... Dalej mali vsetky specialky hodinky VDO, reproduktory schovane za tapacirom na dverach, zalozny tyristor, benzinove cerpadlo, spinac na majak a sirenu, vzadu bar...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 21:30

No já mám u jedničky (1977) v původním TP vytištěný výkon "122kW (165 koní)". To musela být jedna z velmi mála dvojek z konce roku 1980, kde byl ještě motor E. Problém je v tom že motor E z roku 1978 není úplně stejný jako motor E z roku 1980, prostě tam probíhalo postupné zavádění těch ekonomických změn a přesně odkdy je uváděn ten vyšší výkon + tomu odpovídající kroutící moment si teď přesně taky nevzpomenu. Ale myslím, že od prvních E, ale nemám si to teď kde ověřit...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 21:38

Etienne, schované reproduktory mají i všechny trojky s látkovými tapecírunky... A samospádem benzín neteče snad ani do tatraplánu... :P

No první samonavíjecí pásy Moravan se tak nějak velmi pomalu začaly vyrábět a prodávat někdy v průběhu roku 1980, možná až 1981. Tatra se do nich moc nehrnula, dvojky ještě v roce 1984 mají běžně 2xpevné. Takže s těmi speciály to také nevidím na 100%...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 08 Dec 2004, 21:40

Ve Speciálech taky nebyl Moravan, ale těžce nakoupený zahraniční produkt. Z hlavy firmu nevím, ale kouknu zítra do regálu.

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 08 Dec 2004, 21:50

No, ty samonavijeci pasy jsou takto uvedeny v propagacnim materialu na dvojku (rok ale nevim).

122 kW / 0.7357 dava zhruba tech 165 poniku, myslim, ale ze presne to odpovida tem 121.4 kW

Motory E - jak s tim teda ?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 22:00

Většina dvojek samonavíjecí nemá, ty z prvních let určitě ne.

121,4 kW uvádí dílenská příručka a návod k obsluze a myslím, že kolikrát s doplněním "-10%"

Kroutící moment u dvojky 270N.m je třeba udáván zase při otáčkách 2500-3000 1/min, u trojky stejná hodnota, ale při 3300.

Thomas

Príspevok od užívateľa Thomas » 08 Dec 2004, 22:07

Luboš napísal:Etienne, schované reproduktory mají i všechny trojky s látkovými tapecírunky... ...
já tam žádné reproduktory nemám :(

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 22:10

Ty mas specialu ? Povedz mi nieco o nej... Fotky ? Nuz potesim Ta... ja tiez nie byvaly majitel ich odtial vyhodil a hodil do kosa, takze treba kupit nove. Ale nakolko su schovane nemal by to byt az taky problem :-)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 22:14

Thomas: já jsem je v té druhé trojce taky nenašel -> někdo je šlohnul... :wink:

Etienne, smutná zpráva! Výrobce je už nedělá, ani tenhle rozměr, taky jsem chtěl dát nové... :(

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 22:16

Lubos: Ale ty nemas na 6. poschodi suseda ktory s tym robi uz XXXX rokov a ma 4 pivnice plne tesloidnych veci - okrem autoradii snad vsetko.

Užívateľov profilový obrázok
DRracer
Správca diskusného systému
Príspevky: 1586
Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14
Bydlisko: CR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa DRracer » 08 Dec 2004, 22:19

Dobre, k tem motorum jsou jeste nejake zasadni pripominky (ted jsou tam i specialky od Steva) :?: . Muzem tedy prejit k podvozku :?:

Zlepseni citelnosti se bude resit az nakonec.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 22:23

Takového souseda opravdu nemám.

Co vlastně ve slovenčině znamená slovo "pivnice"? To má být jako basa/přepravka? V češtině to totiž znamená něco většího... :wink:
Naposledy upravil/-a Luboš v 08 Dec 2004, 22:24, upravené celkom 1 krát.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 22:24

Taky velky priestor v suterene budovy :-)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 22:25

No tak to toho má víc než já... :o

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 22:26

Hm, o potrebe pivnice alebo skladu vie rozpravat moja M95 ktora sa vdaka plecharine uz ani z garaze nepohne...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Dec 2004, 22:28

To mi povídej, garáže mám nacpané na 150% + ještě ty díly... No bez problémů už vyjedu jenom z jedné... 8)

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 22:29

Ja mam este chromkove narazniky pod autom, predne sklo na aute, plecharinu snad vsade....

Thomas

Príspevok od užívateľa Thomas » 08 Dec 2004, 22:34

Etienne - S bohužel nemám, ale jen podobně kostkovaný interier. Mám za to, že u mě žádné repro nikdy nebyly, po demontáži by asi zbyly stopy. Podnik si holt připlatil jen za látku..

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 08 Dec 2004, 22:36

Thomas: Skoda... ale foto by aj tak neuskodilo :-) Ja tam mam stopy po repro vo forme vysklbanych kablov...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní