Nárazníky na T613 Special
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Nárazníky na T613 Special
Práve rekonštruujem nárazníky na T613 special a napadlo mi , že by som z nich mohol sňať formy, pre prípad, že by mal niekto záujem o nové narazníky na Special. Predkladám , teda túto myšlienku širokému foru a prosím o vyjadrenie, aby som si urobil predstavu, či to má význam.Nerád by som totiž skladoval aj dalšie formy , ktorých mam už teraz pomerne dosť, ak by nebol o nárazníky záujem.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Luboš, plne s tebou súhlasím, ale kvalite má byť primeraná aj cena. Žial sú medzi nami aj takí a nie je ich málo, ktorí si myslia , že majú luxusné auto v cene toho traktora za pár šupú. Takže nie sú zriedkavé reakcie typu "tolké prachy za svetlá? veď ja som za celé auto dal 10 000!"pred nejakým časom tu na fore bežala prieskumná anketa o potenciálnom záujme o zmienené svetlá. Záujem v nej prejavený, bol tak slabý, že nemalo význam prednostne sa ich výrobe venovať. Ale možno v zime ak si nájdem čas, pár ich vyrobím, uvidíme.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Tak nízké ceny, která by odpovídala kvalitě obdobného světla koupeného v obchodě nemá šanci dnes nikdo dosáhnout. A to ani v případě, že by nově vyrobené světlo nebylo homologováno pro silniční provoz nebo by se výrobce dopustil protizákoného jednání a homologační značky by zfalšoval. S tím jsou ale myslím všichni smířeni.
Co se týká přesnosti odlití samotného krytu, pro úspěch je podle mne nutné docílit alespoň takové úrovně, jako se to dařilo v dobách hlubokého socialismu v Autopalu. Dokud se to nepodaří, tak si takový šmejd na auto ani já ani většina ostatními majitelů T613 prostě nedáme. Abych byl upřímný, loňský i letošní pohled na světla Ameriky ve mne tedy moc nadějí nevzbuzuje... Barevná stálost plastů díky použití UV stabilizátorů je dnes již samozřejmostí, tak v tom doufám problém není.
Světla samozřejmě netvoří jenom kryty. Objímky, těsnění a spojovací materiál není problém koupit v obchodě, ale zabýval se už nekdo zajištěním výroby těch zabývajících součástí? Samozřejmě, lze to většinou renovovat, kovový rámeček a dělící plechy lze třeba galvanicky pozinkovat a na plastové paraboly se dá také nanést nový chrom, ale proč to nedodávat jako kompletní řešení?
Co se týká přesnosti odlití samotného krytu, pro úspěch je podle mne nutné docílit alespoň takové úrovně, jako se to dařilo v dobách hlubokého socialismu v Autopalu. Dokud se to nepodaří, tak si takový šmejd na auto ani já ani většina ostatními majitelů T613 prostě nedáme. Abych byl upřímný, loňský i letošní pohled na světla Ameriky ve mne tedy moc nadějí nevzbuzuje... Barevná stálost plastů díky použití UV stabilizátorů je dnes již samozřejmostí, tak v tom doufám problém není.
Světla samozřejmě netvoří jenom kryty. Objímky, těsnění a spojovací materiál není problém koupit v obchodě, ale zabýval se už nekdo zajištěním výroby těch zabývajících součástí? Samozřejmě, lze to většinou renovovat, kovový rámeček a dělící plechy lze třeba galvanicky pozinkovat a na plastové paraboly se dá také nanést nový chrom, ale proč to nedodávat jako kompletní řešení?
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Luboš , mnou vyrobené kryty zadných svetiel väčšina ľudí nedokázala rozoznať od originálu /skromnosť bokom/.Väčšinou to boli majitelia Tatroviek. Porovnávať ceny výrobkov vyrobených masovou výrobou za čias socializmu s dnešnými, je myslím bezpredmetné.Ťažko sa dnes asi nájde výrobca čohokoľvek, ktorý by vyrábal so stratou, zatiaľ čo v minulosti to bolo bežné. A keďže si sám napísal, čoby hovorca/mluvčí/ väčšiny majitelov T613, že nemáš záujem o predmetné svetlá, ktoré pri dvoch pohľadoch na teba neurobili dojem, je moja odpoveď na Etienovu otázku taká, aká je. Veď , ktorý hlupák by vyrábal pomerne zložitou cestou, niečo, o čo väčšina potenciálnych záujemcov nemá záujem?
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
No ono je to totiž tak, že všichni by všechno chtěli, ale nikdo to nechce zaplatit. Neřikam že jsou všichni takoví, ale bohužel takových lidí je bohužel dost. Proto se setkávam(me), že je auto po renovaci, ale zadní světla jsou poškrábaný, vyšisovaný anebo dokonce popraskaný. Pár takových aut znam. Příklad za všechny BASTARD 613K jezdící po Praze.
Já jsem peněz nelitoval, a koupil jsem si od kamaráda nově vyrobené konce světel na T613 a mohu říct že jsem nad míru spokojen. Cena odpovídá kvalitě. Tady posílam pár fotek částečne zkompletovaného zadního světla.
Já jsem peněz nelitoval, a koupil jsem si od kamaráda nově vyrobené konce světel na T613 a mohu říct že jsem nad míru spokojen. Cena odpovídá kvalitě. Tady posílam pár fotek částečne zkompletovaného zadního světla.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Romane, jak jsem zdaleka koukal na Ameriku, tak tahle světla bych od originálu rozlišil i poslepu. Porovnání se socialistickou výrobou by měly ty repliky snést zejména z kvalitativního hlediska, kolik stály kryty světel na T613-3 za socialismu si už ani nepamatuju. Dneska stojí v obchodě kryt na světlo běžného nákladního automobilu (podobná velikost i provedení) 400-800 Kč, tak pokud bude stát replika 3-4x tolik tak prosím, i ty Svíčkařovy čtyři tisíce za tři dílky by byly ještě snesitelné, ale není možné, aby ve světle byly bubliny, hluboké dlouhé rýhy, viditelné otřepy, při slepování mohlo dojít k tak výraznému upatlání, plast byl po ploše světla všelijak flekatý a různě matný a různě průsvitný atd.
Ty Pepovy světla vypadají celkem pěkně, ale fotka 640x480 snese hodně a zatím jsem v reálu skutečně věrnou repliku bohužel neviděl. To jsou od nějakého třetího (čtvetého?) výrobce nebo se někdo z těch stávajících zase o trochu polepšil?
Ty Pepovy světla vypadají celkem pěkně, ale fotka 640x480 snese hodně a zatím jsem v reálu skutečně věrnou repliku bohužel neviděl. To jsou od nějakého třetího (čtvetého?) výrobce nebo se někdo z těch stávajících zase o trochu polepšil?
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Luboš, no na Lucy si asi každý všimne , že smerovky nie sú oranžové , ale číre, takže je jasné, že to nie sú originály, preto, že sa číre v zadu nevyrábali.Ale i tak obdivujem tvoj pohlad znalca , ktorý aj z niekolkých metrov dokáže odhaliť rýhy a bubliny v plaste.Výrobky zmieneného pána som videl a pri ich skúmaní som nič podobné nezistil. Jedinou mojou výhradou bola oranž farba smeroviek, ale je možné, že sme neskúmali totožné kusy. K cene sa nevyjadrujem, kedže ich vyrábam aj ja. O cenách mojich krytov som tu už informoval dávnejšie.
Ďakujem, že mi oznamuješ, že o tie moje šmejdy nemáš záujem, čím opäť potvrdzuješ to, čo som napísal hneď v prvej reakcii na Etienovu otázku. Chcem ťa len upozorniť, že v diskusii šlo skôr o to , kto má záujem.
Ďakujem, že mi oznamuješ, že o tie moje šmejdy nemáš záujem, čím opäť potvrdzuješ to, čo som napísal hneď v prvej reakcii na Etienovu otázku. Chcem ťa len upozorniť, že v diskusii šlo skôr o to , kto má záujem.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Pozor, né všechny vady jsem přisuzoval tvému výtvoru, některé patří na Moravu, hlavně ta ohromná imitace praskliny v PZ zpátečce, která prostě nejde přehlédnout. Snaha se sice cení, ale dokud nebudou pořádné výsledky, tak zase né tolik...
PS: Odkdy může mít čirý plast okrovou barvu, navíc rozdílného odstínu na levém a pravém světle?
PS: Odkdy může mít čirý plast okrovou barvu, navíc rozdílného odstínu na levém a pravém světle?
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Nápad
A co to nechat vyrobit soudruhama v číně? Kvalita sice bude bublinkatá, ale mohlo by to při X set kusové sérii vycházet na pár stovek za kryt. Koukal jsem po netu a možnosti by byli.
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 92 neregistrovaných