TATRA 75
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Nevím jestli jsi scháněl zrovna tento díl a také si nejsim zcela jist použitelností pro T75 ,ale jistá možnost tady je.Před časem nechal můj známý vyrobit dle originální dokumentace čepy předních pér na T 57. Bylo to vyrobeno přesně z toho materiálu,které je určen s povrchovou úpravou. A ty čepy byly opravdu ve špičkové kvalitě.Ty spodní mají čtyřhran pro klíč k tlumiči pérování a ty horní jen malou plošku. Zde je na něj číslo,ale nevím jestli mu ještě nějaké zbyly. p.Šitina-603462401
- Julo600
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 165
- Dátum registrácie: 19 Okt 2006, 04:31
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kosice
- Kontaktovať užívateľa:
To JaPavel:
dakujem za upozornenie. Ak sa jedna o capy ako su na obrazku, tak som o ne zaujem mal a s dotycnim sme si vymenili par mejlov. Avsak ako som sa dozvedel, nie su zhodne s capmi na T75 a tak som ich nakoniec nevzal. Muzno sa niekto bude vediet k tomu vyjadrit-ci su, alebo nie su zhodne.
Zaroven ak by niekto o nejakych novych, ci uz povodnych, zachovalych, alebo novovyrobenych dieloch na T75 vedel, mam zaujem a pomerne siroku skalu, kedze radsej vymenim suciastku pocas renovacie ako po kazdych 100 km ud jej ukoncenia
dakujem za upozornenie. Ak sa jedna o capy ako su na obrazku, tak som o ne zaujem mal a s dotycnim sme si vymenili par mejlov. Avsak ako som sa dozvedel, nie su zhodne s capmi na T75 a tak som ich nakoniec nevzal. Muzno sa niekto bude vediet k tomu vyjadrit-ci su, alebo nie su zhodne.
Zaroven ak by niekto o nejakych novych, ci uz povodnych, zachovalych, alebo novovyrobenych dieloch na T75 vedel, mam zaujem a pomerne siroku skalu, kedze radsej vymenim suciastku pocas renovacie ako po kazdych 100 km ud jej ukoncenia
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Lukas: Zajimavé auto!
Škoda, že nemáš celkový pohled na vůz... .
Hmm...výrobní štítek je ještě starého typu. Štítek ATE vidím prvně, ale jistě je na voze původní.
Kapotě se zvedá jen střed, že ?
Nebyl to původně také kabriolet ?
Tvar zádě vypadá jak ? ( odpovídá kabrioletu r. 1934 ? ).
Díky za zodpovězení dotazů
Škoda, že nemáš celkový pohled na vůz... .
Hmm...výrobní štítek je ještě starého typu. Štítek ATE vidím prvně, ale jistě je na voze původní.
Kapotě se zvedá jen střed, že ?
Nebyl to původně také kabriolet ?
Tvar zádě vypadá jak ? ( odpovídá kabrioletu r. 1934 ? ).
Díky za zodpovězení dotazů
Kapota se otvírá jen samotná bez blatníků, tvar zádě karoserie je podobný (ne-li stejný) jako pozdější sériová 4dvéř liuzína, jinak auto je originál, má orig lak a čalounění a řekl bych že takto vyjelo na 100% už z továrny...
Jinak na štítku (zas blbé foto) je: Typ 75, výr.č. 22825, r.v.34, pak až budu mít chuť tak napíšu do kopřivnice co je to auto zač
Jinak na štítku (zas blbé foto) je: Typ 75, výr.č. 22825, r.v.34, pak až budu mít chuť tak napíšu do kopřivnice co je to auto zač
- Julo600
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 165
- Dátum registrácie: 19 Okt 2006, 04:31
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kosice
- Kontaktovať užívateľa:
Palubovka
Ahojte po case. Konecne som doma a mozem sa "hrat" s autickami. Viem ze nieco na temu palubovka som sa pytal, ale neviem sa dopatrat temy na strankach. Teda zacnem nanovo. Na fotke je obrazok palubovky asi T 57 A alebo B a na dalsej moja palubovka z T75. Zaujima ma pozicia c.20 na dobovej fotke, ta je zhodna s poziciou c.5 na mojej zltej palubovke.
Este by som sa chcel uistit a opytat na ostatne pozicie na mojej palubovke. Ja to vidim takto:
1-kontrolka dobijania oranzova
2-tachometer
3-kontrolka tlaku oleja zelena
4-tiahlo sytica
5-?
6-ovladanie ventilu nadrze
7-spinacia skrinka
9-uchytenie drziaka volantu
10-zrejme rucny plyzn, ale tu si nie som isty
11-uchytenie drziaka volantu
12-volantova tyc
13-?
14-? ale vyzera ze nie je dorabana dodatocne
15-?
Este by som sa chcel uistit a opytat na ostatne pozicie na mojej palubovke. Ja to vidim takto:
1-kontrolka dobijania oranzova
2-tachometer
3-kontrolka tlaku oleja zelena
4-tiahlo sytica
5-?
6-ovladanie ventilu nadrze
7-spinacia skrinka
9-uchytenie drziaka volantu
10-zrejme rucny plyzn, ale tu si nie som isty
11-uchytenie drziaka volantu
12-volantova tyc
13-?
14-? ale vyzera ze nie je dorabana dodatocne
15-?
Na dobové fotce je palubka dlouhého Áčka (krátké Áčko má ovládání benzínového kohoutu zakončené pod palubkou, hned na mezistěně).
Kontrolka dobíjení by měla být červená.
Ten malý čudlíček na pozici 20 (u tebe pozice č. 5) je skutečně tahový vypínač osvětlení tachometru (po té co jsem byl donucen namontovat zadní mlhovku napojil jsem ji na tento vypínač a osvětlení tachometru mám zapojené zároveň se světly).
Na pozici 13 na tvé palubce ja u dlouhého Áčka zásuvka montážní lampy.
Tvoje pozice 14 a 15 u Áčka nejsou, ale na jedné fotce jsem někde v těchto místech viděl u jedné T-75 ovládání ručního plynu (ale Áčko ho má na tvé pozici 10, která mi připadá příhodnější).
Kontrolka dobíjení by měla být červená.
Ten malý čudlíček na pozici 20 (u tebe pozice č. 5) je skutečně tahový vypínač osvětlení tachometru (po té co jsem byl donucen namontovat zadní mlhovku napojil jsem ji na tento vypínač a osvětlení tachometru mám zapojené zároveň se světly).
Na pozici 13 na tvé palubce ja u dlouhého Áčka zásuvka montážní lampy.
Tvoje pozice 14 a 15 u Áčka nejsou, ale na jedné fotce jsem někde v těchto místech viděl u jedné T-75 ovládání ručního plynu (ale Áčko ho má na tvé pozici 10, která mi připadá příhodnější).
- Laco
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 389
- Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1 - Bydlisko: TRNAVA
- Kontaktovať užívateľa:
prístrojovka
Zapojím sa do rozboru prístrojoviek. Pretože moja je z T57B, tak to dám do vlákna tam , aby sa to neplietlo. Ale je to tieľ zaujímavé ako to je v katalógu a ako je to naozaj v reále ! Ja som Ti chcel pomôcť , ale sám som z toho "na větvy" .
- Laco
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 389
- Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1 - Bydlisko: TRNAVA
- Kontaktovať užívateľa:
prístrojovka
Na pozícii 5 tej tvojej prístrojovky , aj podľa velkosti otvoru zodpovedá zásuvka montážnej lampy. Tak ako to mám ja ma T57B.
- Julo600
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 165
- Dátum registrácie: 19 Okt 2006, 04:31
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Kosice
- Kontaktovať užívateľa:
Dakujem za reakcie. Nieco som dnes pri obhliadke zrenovovanej T75 zistil. Ide ale o model s inou - 3budikovou pristrojouvkou, teda otvory nie su zhodne ani nahodou. Zhodne je ale ovladanie rucneho plynu a vdaka tomu viem, ze nemoze byt na pozicii (u mna) 10, pretoze to konstrukcne vzhladom na samotny prevod umiestneny nad domcekom riadenia nie je mozne. Ovladanie musi byt vyosene smerom doprava a teda na rucny plyn pripada do uvahy (u mna) pozicia 14 (pravdepodobnejsie kvoli tvaru) alebo 13. V otvore 15 som mal ovladanie smeroviek a urcite to zaslepim.
Co sa tyka pozicie 5, tak to osvetlenie tachometra je dost pravdepodobne.
Co sa tyka pozicie 5, tak to osvetlenie tachometra je dost pravdepodobne.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných