Strana 1 z 8
Tatra 128 a spol.
Napísané: 27 Sep 2004, 15:22
od užívateľa DRracer
Vazeni kolegove,
chystam se na vojenskou terenni Tatru 128 a jeji blizke pribuzne - to znamena
T130 - trinapravova varianta T128, pry ji vojaci rozstrileli pri delostreleckych zkouskach
T131 - T128 s dvojmontazi vzadu - nikdy jsem nevidel ani obrazek
T809 - pasovy transporter s kabinou T128 a motorem T108
T500 - autobus, s T128 ma spolecny motor T108, minimalne ten prototyp mel.
Opet uvitam zejmena dobove i soucasne fotografie.
Fotky muzete uploadovat:
1. zde, primo do diskuse - nejvhodnejsi, muzeme o nich diskutovat a bude jasne, ze dany obrazek je od Vas
2. mne na email:
drracer@tatraportal.sk , maily velikosti 10MB jsou OK
3. mne jako soukromou zpravu, lze prikladat obrazky
4. na public FTP, pokud mate pristup
Mnohokrat dekuji !
Napísané: 28 Sep 2004, 23:02
od užívateľa Luboš
T128
Napísané: 28 Sep 2004, 23:05
od užívateľa Luboš
T130
Napísané: 28 Sep 2004, 23:11
od užívateľa Luboš
T500HB
Napísané: 28 Sep 2004, 23:16
od užívateľa DRracer
Skvele !!
Z tech T500 znam jen ten posledni. A ta prvni ma dokonce Budejovicky cislo
Hned je vycistim a pripravim update.
Diky moc.
Napísané: 28 Sep 2004, 23:19
od užívateľa Luboš
Tatraportal nějak protestuje, zkusím to po jedné...
Napísané: 28 Sep 2004, 23:20
od užívateľa Luboš
T809
Napísané: 28 Sep 2004, 23:24
od užívateľa Luboš
T809
Napísané: 28 Sep 2004, 23:27
od užívateľa DRracer
To prvni myslim neni T809, to je neco z valky ale nevim, co. Mozna to bude vedet nekdo jiny ?
ad protest tatraportalu: neprekrocil jsi nahodou uz svou upload kvotu
?
Napísané: 28 Sep 2004, 23:28
od užívateľa Luboš
No a ještě jeden velmi nekvalitní prospekt od Motokovu...
Napísané: 28 Sep 2004, 23:31
od užívateľa Luboš
Někteří autoři i to první označují za T809, ale jsou tam patrné určité odlišnosti, z kterého roku přesně to je, teď nevím...
Kvóta by měla být 1GB???
Napísané: 28 Sep 2004, 23:46
od užívateľa DRracer
Tohle by mel byt ten prototyp T500 s kyvnymi polonapravami. "Kouka" trochu jinak a ma vzadu podseknuty kola. Jak ted koukam do materialu, tak snad ani nemela trubku
. Predstavena byla v zime 1949/50, ale seriova vyroba zacala az 1955 a to uz s TUHYMI napravami Praga.
Ale to usporadani sedacek uz je asi seriove, pry byly sedadla na jedne strane pro dva cestujici a na druhe pro jednoho.
T809: jak uz se tady nekde nakouslo, pod oznaceni T809, popr. TV809 se vyskytuje asi tak 5 navzajem dost odlisnych vozidel. Mozna mas pravdu, ze to je taky T809. Kazdopadne, mohl by to nekdo potvrdit ??
Napísané: 28 Sep 2004, 23:58
od užívateľa Luboš
Sháněl jsem i T131, ale zatím mají všechny na tvé požadavky moc málo koleček a přebývají jim křídla...
Napísané: 28 Sep 2004, 23:58
od užívateľa tomas
No najskor to sem nepatri, ale v popisoch T130 a T131 chybaju fotky
Napísané: 28 Sep 2004, 23:59
od užívateľa Luboš
O co myslíš, že se všichni snažíme...
Napísané: 29 Sep 2004, 00:03
od užívateľa DRracer
Presne tak, tam jsou predpripravene kusy HTML kodu, jelikoz jsem spolehal na Lubose
. Uz vznika update.
Napísané: 29 Sep 2004, 00:05
od užívateľa tomas
No nemyslel som ze tam niesu, ale ze su tam namiesto nich take stvorceky
DRracer nemas ich niekde zabudnute, nech to tam nespati
Napísané: 04 Okt 2004, 10:33
od užívateľa DRracer
Lubos: podle materialu, ktere mam, T809 vychazi z toho valecnyho kolopasaku
. Ten mel motor T103 (cili dvanactivalec). Jen jsem nikde nenasel jeho oznaceni. Ze by to bylo taky 809 pro zmateni nepritele
?
Napísané: 06 Jan 2005, 23:27
od užívateľa DRracer
Muze prosim nekdo potvrdit, ze se do T128 seriove montovaly petistupnove prevodovky ? Pokud ano, tak proc se ve vetsine materialu (tech, ktere jsem prostudoval
) uvadi standartni ctyrstupnova z T111, jen se zmenenymi prevody ?
Napísané: 07 Jan 2005, 11:10
od užívateľa 603
hned ako sa dostanem do dielne, tak to vykvaltujem, a ti to poviem..