Tatra multihybrid

Diskusia o histórii továrne Tatra, jej produktov a súvislostiach
Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 27 Jan 2005, 12:12

Nikdo se neutnul, tohle byl skvělý projekt. Z tatry to má ale jen to malé nalepovací logo, zbytek vymysleli v plzeňské škodovce...

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 27 Jan 2005, 13:31

Všimli jste si, jak je ta superskříň na srazu (mimochodem, toto vidím prvně) brutálně votuněná?

františek

Príspevok od užívateľa františek » 27 Jan 2005, 13:59

No, co já vím, tak to bylo kdysi hodně dávno navrhnutý jako elektromobil, snad jich i pár používala městská policie, ale nějak se to neuchytlo, tak do toho začali montovat ve Škodovce motory z Favoritů. Bohužel taky se to nechytlo, jako poslední to pak zkoušeli v Příboře, kde už do toho montovali Hnůj dej, pardon : Hyundai. Takto se jich vyrobylo v letech 1996-99 367ks. To , že tam je jenom znak z Tatry, není pravda, už jsem tam našel i věc druhou, která se v Tatře používala, ale nemůžu si vzpomenout jaká že to věc byla.

františek

Príspevok od užívateľa františek » 27 Jan 2005, 14:08

Mimochodem, včera jsem z tohoto přístroje říkáme tomu "Běta" chtěl vydělat baterii. Měl jsem několik možností : buď odmontovat přední světlo, nebo demontovat část konstrukce vozidla která drží přední část plastů, a nebo odmontovat levý přední blatník. Potom přišel na pomoc syn. Nátáhnout a natvarovat tyto plasty naštěstí není tak složité, a tak ve dvou jsme nakonec baterii vydolovali i bez demontáže dalších součástí. Ještě že nemá dvě, jako její správná jmenovkyně.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 27 neregistrovaných