Tatra 57 "Áčko"
motor
Paráda. Další zachráněná Hadimrška. Ta výdřeva je celá nová, nebo něco zůstalo ? K motoru bych měl jen dvě malé připomínky: skříň ventilátoru (prsa) jsou většinou v barvě kovu (hliník) stejně jako nádrž (většinou pozink), ale je mi jasné jak to po těch letech vypadalo. Já mám na svém voze také nádrž natřenou černě a prsa jsem stříknul hliníkovou barvou (na disky kol). Já mám také trochu jiné dynamo, ale mám novější vůz (1937) a tak mám už 100W , ty máš asi ještě to 81W.
Řekl bych že na té příčné stěně je nějak moc děr (asi přidané topení).
http://www.tatraportal.sk/forum/download.php?id=6672
Řekl bych že na té příčné stěně je nějak moc děr (asi přidané topení).
http://www.tatraportal.sk/forum/download.php?id=6672
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: motor
Na autě topení nebylo a také jsem ho tam nedával.Jsou to díry připravené pro hřídel řizení ,pedály a další věci. Jinak co se týče výdřevy. Podlahu jsme dělali celou novou ,dále bylo třeba vysadit některá místa bočních trámků směrem k podlaze. No a pár míst se muselo poopravit.Celé je to natřené barvou na dřevo,proto to takový dojem.Co se týče barvy ventilátoru a nádrže. Já jsem tímto zabýval velmi dlouho a mluvil jsem mnoha lidmi a především Kopřivnice. Bylo mi řečeno a potvrzena černá barva na tomto typu. Dnes je možné vidět jen stříbrné kryty ventilátorů i já jsem měl tuto možnost . Díly byly velmi zachovalé,ale zvolil jsem černou .Před touto renovací byl kryt ventilátoru ,jakož i nádrž černá. Mám ještě jeden jeden rezervní motor,kde je tomu také tak. Samozřejmě musím připustit i jinou variantu
motor
To s těmi nadbytečnými otvory v příčné stěně beru zpět. Neuvědomil jsem si že tam ještě není hřídel volantu, pedály a nožní spínač startéru. Lakovanou nádrž opravdu některé vozy měly, ale já jsem většinou viděl v barvě kovu (pozink). Skříně ventilátoru jsem také viděl v barvě, ale provedení nátěru bylo tak amatérské, že jsem nevěřil že by to mohlo tak být z továrny. Zřejmě tehdejší barvy na hliníku moc nedržely.
Tak alespoň foto jednoho krátkého A v nálezovém stavu. Má zajímavě vyboulené boky nádrže.
Tak alespoň foto jednoho krátkého A v nálezovém stavu. Má zajímavě vyboulené boky nádrže.
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Bohemia
Tak to bych asi také rozhodně ohodnotil jako velmi elegantní,tak jako otevřená dvojmístná Áčka.
Pro zajímavost zde vytvořili volant pro váš vůz http://www.tatraportal.sk/forum/download.php?id=8059 nyní se továrna jmenuje TRW volant a.s.
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pavel
Zdravím Tatrováky,
rád bych poprosil Karla ,zdali by nenašel ve své sbírce fotografií, foto detailu pedálů a rozmístění nožních spínačů.
díky Pavel
rád bych poprosil Karla ,zdali by nenašel ve své sbírce fotografií, foto detailu pedálů a rozmístění nožních spínačů.
díky Pavel
Pedály
Nevím co máš přesně na mysli. Bohužel se to na kompletním autě dost těžko fotí (stále něco překáží).
Pod pedálem brzdy a spojky je nožní přepínač dálkových světel, nad pedálem plynu je spínač startéru. Ta zahradní hadice nahoře je k ruční houkačce.
Jinak můj vůz nebyl dosud renovován, je jen průběžně opravován a udržován a vzhledem k tomu že už má najeto 289 tis. km je to na něm vidět. Ten teploměr oleje (a radiopřehrávač) tam samozřejmě nepatří, je to pozůstatek mých dálkových jízd, kdy jsem si vůz trochu vylepšil. Vše je samozřejmě kdykoliv snadno vratné do původního stavu.
Pod pedálem brzdy a spojky je nožní přepínač dálkových světel, nad pedálem plynu je spínač startéru. Ta zahradní hadice nahoře je k ruční houkačce.
Jinak můj vůz nebyl dosud renovován, je jen průběžně opravován a udržován a vzhledem k tomu že už má najeto 289 tis. km je to na něm vidět. Ten teploměr oleje (a radiopřehrávač) tam samozřejmě nepatří, je to pozůstatek mých dálkových jízd, kdy jsem si vůz trochu vylepšil. Vše je samozřejmě kdykoliv snadno vratné do původního stavu.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 75 neregistrovaných