Tatra 57 "Čistá"

Diskusia o histórii továrne Tatra, jej produktov a súvislostiach
Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 57 "Čistá"

Príspevok od užívateľa Michael » 30 Jan 2013, 22:08

Karel: Ano, o tom se s tebou "nepřu". Jen jsem napsal možnou variantu, jak to vyřešit...

Jednoduchost vozu jsme neřešil..... Úplně bych z T-57 až tak "lidové" auto nedělal :idea: .

jaguar
Diskutujúci
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 26 Máj 2009, 08:51
Tatry, ktoré vlastním: T57 Sport 1932
Jaguar XJ12 1981
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 57 "Čistá"

Príspevok od užívateľa jaguar » 20 Nov 2014, 10:03

Kolegové, jen tak pro zajímavost bych s vámi rán zkonzultoval následující věc - při rozebírání mého aktuálního projektu jsem narazil na variantu motoru, kterou jsem dosud neznal. Plocha pro uložení horního pera je o cca 5 cm výše než ostatní horní plocha motorové skříně (resp. tato je oproti ploše horního pera o těch 5 cm níže) a nalévací otvor i komínek odvětrání je na víku kontrolního obdélníkového otvoru. Nejdříve jsem si myslel, že by to mohl být nějaký bastl, ale vypadá to dost seriózně, komínek je uvnitř zúžený na nějakých 5 mm a uvnitř je výstup překrytý plechem, takže odfuk musí ven jakýmsi labyrintem a navíc případný samostatný odfuk není kam dát, protože na horní ploše skříně není žádná jiná zarovnaná plocha. Také upevnění rozdělovače je jiné - není tam zalitá ocelová trubka tak jak to znám, ale na ploše horního pera je přišroubovaná hliníková objímka se šroubem pro sevření krku rozdělovače. Více ukazuje foto, znáte někdo tuto variantu? Mělo by se jednat o rok 1932.
Prílohy
018.jpg
017.jpg

Užívateľov profilový obrázok
T57Becko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 166
Dátum registrácie: 19 Nov 2011, 19:22
Tatry, ktoré vlastním: T 57B
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 57 "Čistá"

Príspevok od užívateľa T57Becko » 20 Nov 2014, 15:24

ano poznam take motory ide podla mna o prve typy , dva som robil , lepsie prevedenie ako ackove , na boku motora by mala byt aj odnimatelna mazacia trubka pre zadne lozisko
Prílohy
DSC00662.JPG

jaguar
Diskutujúci
Príspevky: 14
Dátum registrácie: 26 Máj 2009, 08:51
Tatry, ktoré vlastním: T57 Sport 1932
Jaguar XJ12 1981
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 57 "Čistá"

Príspevok od užívateľa jaguar » 24 Nov 2014, 10:21

T57Becko - děkuji za foto i vysvětlení. Mazací trubku vedenou venkem k zadnímu ložisku na svém motoru nemám, možná je to nějaká dodělávka?

Užívateľov profilový obrázok
T57Becko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 166
Dátum registrácie: 19 Nov 2011, 19:22
Tatry, ktoré vlastním: T 57B
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 57 "Čistá"

Príspevok od užívateľa T57Becko » 24 Nov 2014, 13:01

skor starsia verzia , lebo zadne lozisko by nebolo mazane jedine ak by tam bolo gulickove

Užívateľov profilový obrázok
T57Becko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 166
Dátum registrácie: 19 Nov 2011, 19:22
Tatry, ktoré vlastním: T 57B
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra 57 "Čistá"

Príspevok od užívateľa T57Becko » 17 Dec 2014, 20:40

zdravim , potrebujem dat vyrobit remenicku dynama Bosch RJC 75/6 na Tatru 57 a neviem aky je tam kuzel na oske resp. v remenicke , ma niekto vykres alebo aspon info ? budem vdacny
Prílohy
DSC00023.JPG
006.jpg

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných