Tatra 57 a spol.
Zašlé časy
Tachometr je tuším VDO (do garáže si mi nyní nechce, je tam zima),s celkovým a denním počítačem kilometrů,spínací skříňka je SCINTILLA. Součástí spínací skříňky je i kontrolka dobíjení, proto mají vozy s el.instalací SCINTILLA kontrolku dobíjení a mazání o něco níže než vozy s el.inst. BOSCH. Ty mají kontrolku dobíjení zvlášť a tudíž o něco výše (samozřejmě že i kontrolka mazání je výš) Na přiložené fotografii (BOSCH) to není moc vidět, ale spínačka SCINTILLA nepasuje do palubky po el.inst. BOSCH a BOSCH (stejně jako PAL) nepasuje do palubky po el.inst. SCINTILLA.
- Prílohy
-
- polokabrio-II.jpg (64.71 KiB) 10647 zobrazení
Zašlé časy
Nestačím odpovídat. Přeci jenom mám raději starší stroje a ne počítač. Váš (nebo tvůj) zájem mě těší ( konečně stejnej blázen jako já). Motorek stěračů BOSCH je oválný.
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Dík za odpověď. Mám vyhlídlou T-57A 1936 taktéž po prvním majiteli. Je celkově ve velice původním stavu (stodolovka), dokonce má ještě i původní pneu Kudrnáč. Právě proto se ptám na odlišnosti různých ročníků atd... Většina lidí mávne nad "Áčkem" rukou, že je to všechno stejné, ale není tomu tak! U Áčka je také zajímavý vývoj karosérie.
zašlé časy
Áčko je můj život. Zbláznil jsem se do něj už jako dítě ale rodiče neměli pochopení, a tak když jsem si vydělal první peníze hned jsem si ho koupil.Chtěl jsem původně provedení sport ale to už bylo v té době vyhledávaným veteránem a tomu odpovídali i ceny. To Áčko co máš vyhlídnutý je krátké, nebo dlouhé. Na rok výroby se vzhledem k různým ůpravám a opravám v pozdějších letech nedá spolehnout. Viděl jsem i Áčko co mělo výrobní štítek (i papíry) znějící na T-57B a rok výroby 1940.
zašlé časy
Pro zajímavost jeden slepenec. Docela by mě zajímalo jak se jim podařilo napasovat tu Béčkovou haubnu na tu Áčkovou kastli.Béčko je v těchto místech širší.
- Prílohy
-
- T57a-b.jpg (38.01 KiB) 10631 zobrazení
zašlé časy
Pokud vím tak Béčko se nikdy nevyrábělo jako polokabriolet. Vznikl pouze prototip kabrioletu (možná pár kusů) ale továrně se vyráběla pouze limusinka a dodávka (kombi).Několik kombiků na podvozku T-57B mělo kastli jako kombi T-57A, odlišující se několika detaily (např. řízení vlevo) a dost často se v odborné literatuře uvádějí jako tip t-57A.
zašlé časy
Měl jsem jednu originál T-57A STW, ale než jsem se vrátil z vojny (tehdy se ještě chodilo na dva roky) nevydržela ani ta plachta kterou byla přikrytá, ani ten vůz (v garáži pro jedno auto už byla naštosovaná limusinka s polokabrioletem).Tak zatím.
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Karel, Michael: jak procitam vasi velmi odbornou debatu, prosil bych vysvetleni:
1. jak vypada T57B kombik ?
2. T57A kombik je tohle ?
http://www.tatraportal.sk/popisky/t57/a/t57a_22.jpg
je to totez co T57A STW?
3. T57A polokabriolet je tohle (ma mit ram okolo oken dveri) ?
http://www.tatraportal.sk/popisky/t57/a/t57a_11.jpg
4. T57A dlouhy kabriolet je tohle ?
http://www.tatraportal.sk/popisky/t57/a/t57a_08.jpg
5. T57A kratky kabriolet je co ?
predem diky !
1. jak vypada T57B kombik ?
2. T57A kombik je tohle ?
http://www.tatraportal.sk/popisky/t57/a/t57a_22.jpg
je to totez co T57A STW?
3. T57A polokabriolet je tohle (ma mit ram okolo oken dveri) ?
http://www.tatraportal.sk/popisky/t57/a/t57a_11.jpg
4. T57A dlouhy kabriolet je tohle ?
http://www.tatraportal.sk/popisky/t57/a/t57a_08.jpg
5. T57A kratky kabriolet je co ?
predem diky !
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
1. první provedení kombíku B: Má kapotu z A!, podvozek je z typu B, boční lišta je výlisována ve dveřích ( ve směru jízdy je ukončena do špičky), na dveřích je falešné větrací okénko ( nelze otevřít!).
2. Ano, to je kombik A. Majitel je Franta Prosecký. Všimni si "placaté" lišty, je pravděpodobně pouze přišroubována. Nemá falešné boční okénko. Řízení je vpravo.
3. Ano, to je polokabrio. Na dobových prospektech se uvádí kabrio. Výraz polokabrio je zaběhlý...
4. Polokabriolety i limuzíny se liší tvarem zádi a umístěním "zvonu" - držáku rezervy ( změny jsou provedeny v letech 1935 - 1938).
Zítra pohledám pár fotek kombíků atd...
2. Ano, to je kombik A. Majitel je Franta Prosecký. Všimni si "placaté" lišty, je pravděpodobně pouze přišroubována. Nemá falešné boční okénko. Řízení je vpravo.
3. Ano, to je polokabrio. Na dobových prospektech se uvádí kabrio. Výraz polokabrio je zaběhlý...
4. Polokabriolety i limuzíny se liší tvarem zádi a umístěním "zvonu" - držáku rezervy ( změny jsou provedeny v letech 1935 - 1938).
Zítra pohledám pár fotek kombíků atd...
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
to je kombík B: http://tatraportal.sk/popisky/t57/a/t57a_15.jpg
zašlé časy
Tak jsem konečně zase dostal k počítači Kombik A má skutečně na dveřích přišroubovanou plochou lištu (dveře jsou to jediné co mi z vozu zbylo). Pro zajímavost jedna pěkná T-57A STW (jak bylo uváděno v TP).Majitel ji bohužel prodal do SRN a koupil si za to FORD PROBE (to já raději budu jezdit do konce života Trabantem)
- Prílohy
-
- A STW.jpg
- (101.58 KiB) 414 stiahnutí
zašlé časy
Tak nevim jestli sem mohu stále cpát fotografie (mám jich plnou bednu) ale ještě bych k předcházející diskusi o palubní desce přidal fotografii palubky s el.inst. SCINTILLA.Všimni si umístnění kontrolky dobíjení blíže ke spínací skříňce (je její součástí). Nad ní je dodatečně umístněná kontrolka dálkových světel ( na foto palubky Bosch není).Fotografie je dost tmavá, ale lepší nemám.
- Prílohy
-
- Scintilla.JPG
- (308.99 KiB) 451 stiahnutí
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných